Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 69  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het q-dance logo is ook niet je van het + die vierkantjes rechtsboven het vliegtuig zijn wat maf
doe het of niet, of meer verspreid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaag aantal visitekaartjes gemaakt. En ik weet dat headhunters met een z is -.-

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:37 
 
Artiest

Ik zou die mental theo gewoon zwarte achtergrond doen..;) Rest ziet er goed uit

Ok, hele youtube pagina ge edit. wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=guide

PS: Vanavond een nieuwe track:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 02:34 
 

Mystyle schreef:
Vandaag aantal visitekaartjes gemaakt. En ik weet dat headhunters met een z is -.-

http://i.imgur.com/x6OJm.png

Sorry, maar ik vind ze er allemaal verschrikkelijk karig en lelijk uit zien :/
die ene met Headhunters kan wel wat worden maar is em ook niet.

Doolittle schreef:
Ik zou die mental theo gewoon zwarte achtergrond doen..;) Rest ziet er goed uit

Ok, hele youtube pagina ge edit. wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=guide

PS: Vanavond een nieuwe track:)

ziet er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 04:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mystyle schreef:
Vandaag aantal visitekaartjes gemaakt. En ik weet dat headhunters met een z is -.-

http://i.imgur.com/x6OJm.png

Sorry, maar ik vind ze er allemaal verschrikkelijk karig en lelijk uit zien :/
die ene met Headhunters kan wel wat worden maar is em ook niet.

Doolittle schreef:
Ik zou die mental theo gewoon zwarte achtergrond doen..;) Rest ziet er goed uit

Ok, hele youtube pagina ge edit. wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=guide

PS: Vanavond een nieuwe track:)

ziet er goed uit!


Verschrikkelijk en karig. Wat zou jij er mee gedaan hebben met dezelfde (soort) elementen ?
Eerlijk gezegd vond ik ze zo slecht nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 04:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mystyle schreef:
Vandaag aantal visitekaartjes gemaakt. En ik weet dat headhunters met een z is -.-

http://i.imgur.com/x6OJm.png

Sorry, maar ik vind ze er allemaal verschrikkelijk karig en lelijk uit zien :/
die ene met Headhunters kan wel wat worden maar is em ook niet.

Doolittle schreef:
Ik zou die mental theo gewoon zwarte achtergrond doen..;) Rest ziet er goed uit

Ok, hele youtube pagina ge edit. wat vinden jullie?

http://www.youtube.com/user/LunaticzHS?feature=guide

PS: Vanavond een nieuwe track:)

ziet er goed uit!


Verschrikkelijk en karig. Wat zou jij er mee gedaan hebben met dezelfde (soort) elementen ?
Eerlijk gezegd vond ik ze zo slecht nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:33 
 

Mystyle schreef:
Verschrikkelijk en karig. Wat zou jij er mee gedaan hebben met dezelfde (soort) elementen ?
Eerlijk gezegd vond ik ze zo slecht nog niet :P

Nou, dan zal ik er maar eens aan beginnen:
BMW kaartje:
-Ten eerste kloppen de grijsaards van de voorkant niet met die van de achterkant, erg slordig.
-Het btw logo is wel nice, maar dat zal je wel niet zelf gemaakt hebben. Het past namelijk niet bij de rest van het kaartje: het bmw logo heeft mooie smooth shading en gradiënten, terwijl het bij jou allemaal maar kale kleuren zijn zonder enige diepgang. Dit kan je makkelijk wat mooier laten lijken door er wat hele subtiele gradiënten in te gooien.
-Die nederlandse vlaggenstreep, waarom zit die er in? Op deze manier voegt die echt niks toe. Je zou em wat mooie kunnen laten lijken door em een soort curve mee te geven, waarbij ie hoger wordt naar buiten toe, en in het midden juist lager. (als je het niet snapt, dan maak ik wel een voorbeeld)
-Dan nog die rare grijze cirkel… waarom zit die er in godsnaam… ik vind het maar een raar ding.
-De tekst is daarnaast ook nog eens lelijk en raar gedaan. Omdat je de hoofdillustratie omhoog plaatst en de tekst eronder zet, is het geheel uit balans. Je kan beter de tekst even breed maken (waardoor het al beter gebalanceerd is), die naam lichter blauw (bijv zoals het blauw in het BMW logo) maken, en dan de naam boven het logo zegmaar.
-en dan de achterkant… tja… heb je hier serieus wel geprobeerd iets van te maken? maak op zn minst de tekst even breed (nee niet door spaties er tussen te knallen, maar door de grootte te veranderen), waardoor het er al een stuk beter uit kan gaan zien!

Mental Theo:
-Ik snap wel een beetje de richting die je hier mee op wilde gaan, maar ook hier zit het weer vol met slordigheidsfouten… zo is de tekst NERGENS fatsoenlijk verticaal gecentreerd, en zitten de blokken ook niet eens op gelijke afstand van elkaar (bij de achterkant)
Probeer eens wat minder vale kleuren te gebruiken voor die blokken en wellicht bij de voorkant de tekstgroottes wat te laten verschillen, dus de titel groter, en functie kleiner.

Back 2 Basic:
-wederom wat ik eerder noemde: de tekst ziet er rommelig uit, niet netjes van elkaar af overal gelijk
-de achterkant: probeer wat meer ruimte van de rand te houden, en wat nettere vlakken te maken.
-wat doen die witte lijnen en zwarte lijnen tussen die vlakken? een beetje raar

Slampooo:
-De voorkant, die kan nog, die is niet te druk, maar weer die kale kleuren, dat kan echt beter.
-de achterkant, er staat wel echt veel op, met 3 verschillende lettertypes ofzo?
en dan ook nog ineens schuin de website, een beetje lelijk gedaan :/

en dat is het wel zo denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mystyle schreef:
Verschrikkelijk en karig. Wat zou jij er mee gedaan hebben met dezelfde (soort) elementen ?
Eerlijk gezegd vond ik ze zo slecht nog niet :P

Nou, dan zal ik er maar eens aan beginnen:
BMW kaartje:
-Ten eerste kloppen de grijsaards van de voorkant niet met die van de achterkant, erg slordig.
-Het btw logo is wel nice, maar dat zal je wel niet zelf gemaakt hebben. Het past namelijk niet bij de rest van het kaartje: het bmw logo heeft mooie smooth shading en gradiënten, terwijl het bij jou allemaal maar kale kleuren zijn zonder enige diepgang. Dit kan je makkelijk wat mooier laten lijken door er wat hele subtiele gradiënten in te gooien.
-Die nederlandse vlaggenstreep, waarom zit die er in? Op deze manier voegt die echt niks toe. Je zou em wat mooie kunnen laten lijken door em een soort curve mee te geven, waarbij ie hoger wordt naar buiten toe, en in het midden juist lager. (als je het niet snapt, dan maak ik wel een voorbeeld)
-Dan nog die rare grijze cirkel… waarom zit die er in godsnaam… ik vind het maar een raar ding.
-De tekst is daarnaast ook nog eens lelijk en raar gedaan. Omdat je de hoofdillustratie omhoog plaatst en de tekst eronder zet, is het geheel uit balans. Je kan beter de tekst even breed maken (waardoor het al beter gebalanceerd is), die naam lichter blauw (bijv zoals het blauw in het BMW logo) maken, en dan de naam boven het logo zegmaar.
-en dan de achterkant… tja… heb je hier serieus wel geprobeerd iets van te maken? maak op zn minst de tekst even breed (nee niet door spaties er tussen te knallen, maar door de grootte te veranderen), waardoor het er al een stuk beter uit kan gaan zien!

Mental Theo:
-Ik snap wel een beetje de richting die je hier mee op wilde gaan, maar ook hier zit het weer vol met slordigheidsfouten… zo is de tekst NERGENS fatsoenlijk verticaal gecentreerd, en zitten de blokken ook niet eens op gelijke afstand van elkaar (bij de achterkant)
Probeer eens wat minder vale kleuren te gebruiken voor die blokken en wellicht bij de voorkant de tekstgroottes wat te laten verschillen, dus de titel groter, en functie kleiner.

Back 2 Basic:
-wederom wat ik eerder noemde: de tekst ziet er rommelig uit, niet netjes van elkaar af overal gelijk
-de achterkant: probeer wat meer ruimte van de rand te houden, en wat nettere vlakken te maken.
-wat doen die witte lijnen en zwarte lijnen tussen die vlakken? een beetje raar

Slampooo:
-De voorkant, die kan nog, die is niet te druk, maar weer die kale kleuren, dat kan echt beter.
-de achterkant, er staat wel echt veel op, met 3 verschillende lettertypes ofzo?
en dan ook nog ineens schuin de website, een beetje lelijk gedaan :/

en dat is het wel zo denk ik


BMW kaartje :

De grijsaards heb je gelijk in is een slordigheidje maar wanneer het afgedrukt zou worden zal ik dat wel aan hebben gepast, maar eigenlijk had ik het gelijk goed moeten doen.

De shading en gradienten heb je ook weer gelijk in wel wou ik het gewoon simpel en basic houden. Misschien had ik dan voor een andere logo moeten gaan. De nederlandse vlaggenstreep die zit er in puur Nederlands bedrijf die zich richt op de nederlandse klanten. Zie het maar zo dat de opdrachtgever dit er in wou hebben.

Waarom ik die grijze cirkel heb gemaakt, ik ben begonnen met dat element zonder ik van te voren wist wat ik ging maken. Beetje achterste voren gaan werken. De curve zou het mooier hebben gemaakt maar ik moet zelf toegeven dat ik hier niet zo'n ster in ben,het zal wel lukken maar dat zou mij te veel tijd hebben gekost. Wat natuurlijk geen reden mag wezen om het niet te doen...

De tekst vond ik er goed uit zien zo. Duidelijk en genoeg opvallend maar misschien duidelijker als het grote geweest zou zijn. De achterkant vindt ik juist goed gelukt heeft niets te maken met goeie skills maar wel duidelijk waar het in een visitekaartje toch om moet gaan.

Mental Theo:

De tekst voor is gewoon gecentreerd, achter niet maar dat was ook niet de bedoeling. De blokken op gelijke afstand van elkaar, ik neem aan dat je bedoelt de verschillende hoogtes er tussen ? Als je de breedte bedoeld, zo was het de bedoeling.

De titel groter en functie kleiner zal ik eens proberen.

Back 2 Basic:

De witte lijnen en zwarte lijnen was bedoeld om onderscheid te maken tussen Angerfist en Tuneboy. Anders lijkt het of het 1 naam is. Dit is niet goed uit te verf gekomen omdat je het verschil nu nog steeds niet ziet. Hier zou ik nog een oplossing voor kunnen vinden om de verschillende grote's te gebruiken.

Slampoo:

De kale kleuren geef ik je gelijk, in het blauwe sprint er nog niet echt uit.

De gegevens vindt ik zelf goed gelukt. De website schuin was de bedoeling maar de hoek is niet helemaal gelijk, komen we weer op het puntje van slordigheid en afraffelen. 3 lettertypes volgens de grafische regels mag dat. Slampoo.com moet je wat als logo zien. En naam en functie en adress hoort verschillend te wezen anders wordt het te druk en onduidelijk ben ik bang.

Bedankt voor je kritiek hier ga ik zeker wat mee doen. Ben het met de meeste dingen ook wel eens. Toch ben ik niet ontevreden. Maar moet nog wel veel meer leren. Zal vaker hier wat posten,alleen maar in mijn voordeel lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:44 
 

Mystyle schreef:
Bedankt voor je kritiek hier ga ik zeker wat mee doen. Ben het met de meeste dingen ook wel eens. Toch ben ik niet ontevreden. Maar moet nog wel veel meer leren. Zal vaker hier wat posten,alleen maar in mijn voordeel lijkt me.

graag gedaan ˆˆ

en nog een tip voor die curves van de nederlandse vlaggen. als je niet goed bent in het maken van curves, kan je ook een cirkel gebruiken (die je dus onder tegen de bovenkant van de vlag aan zet) en die naar boven en rechts uittrekken, om zo een mooie curve te krijgen.
Die kan je dan als mask instellen voor de vlag bijv, al zou ik eerder de andere zijdes weghalen en dan de lijn en de curve samenvoegen :P
klinkt in gewikkeld en het is eigenlijk ook te ingewikkeld als je bedenkt dat je ook gewoon een lijn kan trekken, 2 anchorspoints eruit trekken (of hoe dat ook heet) en voila, je hebt een curve :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik maar even een voorbeeldje ga opzoeken en overtrekken. Kan vaak moeilijk de punten vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:06 
 

Mystyle schreef:
Denk dat ik maar even een voorbeeldje ga opzoeken en overtrekken. Kan vaak moeilijk de punten vinden.

Ik zal je eens laten zien hoe ik het binnen 2 minuten zou doen op die manier met cirkels:
http://speedy.sh/gfQsM/Curves.ai

Voila!
een screenshot:
zoals je ziet heel erg simpe, gewoon een paar cirkels over elkaar leggen (en ik heb dan even een rand rond et artboard gedaan zodat je het duidelijker ziet
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gemaakt voor een school opdracht, moest gebasseerd worden op de stijl kubisme.
Dus muziek in hoor ik noisecontrollers - pillars of creation gelijk aan de gang gegaan dus
vind m zelf wel vet geworden (hou zelf van abstract) dacht wou m even delen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:56 
 

idd nice, hoe heb je het gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha, tja ik heb dus 1 foto genomen en die totaal uit elkaar gehaald en alles..
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2basb schreef:
haha, tja ik heb dus 1 foto genomen en die totaal uit elkaar gehaald en alles..
Afbeelding

Jammer van die ene schaduw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:08 
 

netjes hoor :D

@BadToTheBone: bedoel je die berg in de wolken of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vet gedaan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
2basb schreef:
haha, tja ik heb dus 1 foto genomen en die totaal uit elkaar gehaald en alles..
Afbeelding

Jammer van die ene schaduw ;)


haha

@kswoosh en @casedj Thnx! ben benieuwd wat de lerares er van zegt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb maar eens mijn tekening digitaal uitgewerkt,.. naja ben er mee bezig haha!

Heb tot nu toe dit

Afbeelding

Weet een van jullie misschien hoe ik het roze tussen de letters een andere kleur krijg (dus zeg maar de grote roze vlakken), zonder dat ik de kleuren van de letters en muzieknoten etc. verneuk? :P met selecteren wordt het heel veel gepriegel lijkt me..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:04 
 

ziet er nice uit man!
wat ik zou doen voor het inkleuren:
in photoshop iig:
ctrl klik op de layer preview in je layer venstertje (zodat je de inhoud selecteerd)
dan maak je een nieuwe layer en klik je op de Layer Mask knop, zodat je de inhoud als layer mask hebt
en als je dan op die nieuwe layer gaat tekenen, kleur je binnen de mask zonder je je tekening verneukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Ik heb maar eens mijn tekening digitaal uitgewerkt,.. naja ben er mee bezig haha!

Heb tot nu toe dit

Afbeelding

Weet een van jullie misschien hoe ik het roze tussen de letters een andere kleur krijg (dus zeg maar de grote roze vlakken), zonder dat ik de kleuren van de letters en muzieknoten etc. verneuk? :P met selecteren wordt het heel veel gepriegel lijkt me..


Goed bezig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twee posters gemaakt voor fictieve feesten:
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:52 
 

Die tweede is wel erg saai en leeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha klopt :P toevallig idee's hoe ik hem minimalistisch kan houden, maar toch iets minder saai?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:
Haha klopt :P toevallig idee's hoe ik hem minimalistisch kan houden, maar toch iets minder saai?


Iets meer kleur variatie in die koffie (ofso)
iets meer lichtere kleuren erin verwerken.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 69  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic