Doolittle schreef:
Heb zojuist zoiets gemaakt voor een youtube vid..:

Het is nog wat simpel.. maar ik loop beetje vast, ik ben er niet blij mee, ziet er niet echt proffesioneel uit ofzo..
Iemand ideen en tips?
"Lunaticz" hangt aan touwtjes als het waren, in de video wil ik deze heen en weer laten bungelen, is dit lastig om te maken?
Ben geen Photoshop/after effects expert..

Thnx!

Qua effecten en dergelijke kan ik ook niet veel tips geven, aangezien ik ook geen expert ben

ik zou sowieso de punten waar de touwtjes aan je letters vast zitten niet aan de rand van een letter doen maar in het midden. daarnaast zou je de touwen wat lichter kunnen kleuren en een texture eroverheen gooien? Daarnaast is de ene kant van je muur duister en goor en die andere bijna schoon en licht. staat ook wat apart als je het mij vraagt
Wil je het plaatje gewoon voor op internet gebruiken, dan zou ik je lijst waar bouncer instaat een effect geven waardoor het echt lijkt alsof het van de muur afkomt.
En een derde keer dat plaatje zou ik niet in het midden doen, staat denk ik beter als je het alleen op die gordijnen hebt.
Nou dit is mijn mening puur gebaseerd op hoe ik het aan zou pakken. hoop dat je er wat aan hebt

Zal binnenkort ook wat dingen uploaden, of tellen met de hand getekende dingen niet?