NOPE!KSwoosh wrote:maar weet je dat het er staat?Hidden Source wrote:Dat dus, het idee is leuk maar als je het niet weet lees je flsua.sjobie wrote:Als je het niet weet kan je er denk ik geen Festuca van maken
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat, omdat er gewoon delen van letters missen. zo heeft de E maar 2 streepjes bijv.sjobie wrote:Als je het niet weet kan je er denk ik geen Festuca van maken
en die rare panter print is ook niet alles
Vind het niet goed dus, maar dat past dan wel weer perfect bij Festuca
Vind het ook niet zo heel denderend. Vind de typografie opzich nog best wel gaan, maar het is niet echt de bedoeling dat je letters dermate gaat aanpassen dat het gewoon niet meer te lezen is. Best een essentieel onderdeel van een woordmerk als deze, dat het gewoon leesbaar is.
Dus printje aanpassen, en Festuca z'n naam in Flsua laten veranderen en je bent klaar.
Dus printje aanpassen, en Festuca z'n naam in Flsua laten veranderen en je bent klaar.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Misschien als je de kleuren aanpast naar de vormen van de letters zou je het wat beter leesbaar moeten krijgen ipv die gele driehoeken. 
-
G
Ja, toch maar een beetje aanpassen denk ik zo.
die kleuren zo zijn best irritant. en tja, onleesbaar zoals de anderen al zeiden.
sorry kasper, vind dit 1 van je mindere logo's
sorry kasper, vind dit 1 van je mindere logo's
De T, U en C aanpassen en dan moet het er wel goed uitzien denk ik zoKSwoosh wrote:Ja, toch maar een beetje aanpassen denk ik zo.
idd wist het ook enkel maar omdat ik niet wist wat er anders van te makensjobie wrote:Als je het niet weet kan je er denk ik geen Festuca van maken
Heb zojuist zoiets gemaakt voor een youtube vid..:

Het is nog wat simpel.. maar ik loop beetje vast, ik ben er niet blij mee, ziet er niet echt proffesioneel uit ofzo..
Iemand ideen en tips?
"Lunaticz" hangt aan touwtjes als het waren, in de video wil ik deze heen en weer laten bungelen, is dit lastig om te maken?
Ben geen Photoshop/after effects expert..
Thnx!

Het is nog wat simpel.. maar ik loop beetje vast, ik ben er niet blij mee, ziet er niet echt proffesioneel uit ofzo..
Iemand ideen en tips?
"Lunaticz" hangt aan touwtjes als het waren, in de video wil ik deze heen en weer laten bungelen, is dit lastig om te maken?
Thnx!
Qua effecten en dergelijke kan ik ook niet veel tips geven, aangezien ik ook geen expert benDoolittle wrote:Heb zojuist zoiets gemaakt voor een youtube vid..:
Iemand ideen en tips?
Thnx!
Wil je het plaatje gewoon voor op internet gebruiken, dan zou ik je lijst waar bouncer instaat een effect geven waardoor het echt lijkt alsof het van de muur afkomt.
En een derde keer dat plaatje zou ik niet in het midden doen, staat denk ik beter als je het alleen op die gordijnen hebt.
Nou dit is mijn mening puur gebaseerd op hoe ik het aan zou pakken. hoop dat je er wat aan hebt
Zal binnenkort ook wat dingen uploaden, of tellen met de hand getekende dingen niet?
-
G
Doe wat je niet laten kan!NaarDeQlote wrote:Zal binnenkort ook wat dingen uploaden, of tellen met de hand getekende dingen niet?
Thnx for je tips ,NaarDeQlote
Maar kga hier denk ik van afzien..
Heb net ff redelijk snel een nieuw logo gemaakt, en vind het concept eerlijk gezegt wel aardig..

Maar kga hier denk ik van afzien..
Heb net ff redelijk snel een nieuw logo gemaakt, en vind het concept eerlijk gezegt wel aardig..

Gunz For Hire T-Shirt.
Ontworpen door nielskrikke.
Thanks gozert, spreek je wel weer nadat je klaar bent in leiden

Thanks gozert, spreek je wel weer nadat je klaar bent in leiden

Verveling en luisterde I'm Alive. nou toen kwam dit eruit rollen haha.
Edit: nu wel?
Last edited by NaarDeQlote on 19 Dec 2011 14:48, edited 1 time in total.
Doet het nietNaarDeQlote wrote:
Verveling en luisterde I'm Alive. nou toen kwam dit eruit rollen haha.
-
G
Ziet er leuk uit
alleen staan die muzieknoten links verkeerd om
bolletjes zitten links van de steeltjes 
oh ik dacht altijd dat ze beide kanten op kondenKSwoosh wrote:Ziet er leuk uitalleen staan die muzieknoten links verkeerd om
-
G
heheNaarDeQlote wrote:oh ik dacht altijd dat ze beide kanten op kondenKSwoosh wrote:Ziet er leuk uitalleen staan die muzieknoten links verkeerd om
dan is het gewoon muzieknoot van de achterkant
heb je ooit wel eesn geprobeerd zoiets digitaal uit te werken?
Nee geen idee hoe dat moet, kan eigenlijk alleen met de hand tekenen.
Heb een beetje basis photoshop skills, maar daar blijft het bij..
Soms wel klote
Soms wel klote
-
G
Ah das wel jammer man, want ik denk dat je opsich wel nice dingen kan tekenen.NaarDeQlote wrote:Nee geen idee hoe dat moet, kan eigenlijk alleen met de hand tekenen.
Soms wel klote
En met bijv een tekentablet wordt het maken van zulke tekeningen digitaal redelijk makkelijk.
Dan moet ik maar eens opzoek naar een tekentablet 
Heb er nog even wat aan lopen kloten

Nu nog even wat vinden om tussen die oordoppen in te tekenen. vind het zo kaal daar

Nu nog even wat vinden om tussen die oordoppen in te tekenen. vind het zo kaal daar
D-Nemacyst wrote:Gunz For Hire T-Shirt.
Thanks gozert, spreek je wel weer nadat je klaar bent in leiden![]()
Thanx dude!
Dan maar weer ff opstap ofzo
We hebben al 250.000 euro opgehaald :p
Check ook seriousrequest.3fm.nl/video/chequebox
-
G
zou je niet andere, oldschool, oordoppen kiezen?NaarDeQlote wrote:Dan moet ik maar eens opzoek naar een tekentablet
dit lijken net oogballen op een bolletje oid