Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt jongens, echt waar! :D

Glenn schreef:
Trouwens ook goed gedaan dat je zoiets op hardtraxx zet, heb echt respect daarvoor :worship:


Eigenlijk omdat ik toch al anderhalf jaar elke dag iets post, vind ik ook dat ik het hier wel neer kan zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

respect voor het posten van die foto's. is inderdaad wel apart met je ogen. zal de chemo wel invloed op hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het knap van je hoe je ermee om gaat! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb je verhaal gisteravond gelezen voordat ik naar bed ging. Ik lag in bed en ging erover na denken, het heeft me wel geraakt eerlijk gezegt. Ik hoor af en toe verhalen er over (mijn chef vertelde afgelopen weekend dat hij het in zijn prostaat heeft) maar nog nooit een hele belevenis ervan met operatie en dergelijk. Heb mijn diepe respect voor jou, hoe jij je gedachten hebt kunnen omslaan naar "het zou wel meevallen" zou ik niet kunnen. Ik heb altijd de ergste senario's in mijn hoofd met iets. Ben blij voor je dat je er volledig van herstelt bent!
Nogmaals, mijn diepe respect voor je dat je zo met je ziekte bent omgegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:11 
 

nogmaals dik respect
maar ik vroeg me af, je zei dat je al je haar kwijtraakte..., ook je neushaar?
niet grappig bedoeld ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
nogmaals dik respect
maar ik vroeg me af, je zei dat je al je haar kwijtraakte..., ook je neushaar?
niet grappig bedoeld ofzo.


niet ál mn haar :P neushaar volgens mij niet, daar had ik voorheen ook niet echt veel zitten xd
voor de rest is mn haar op het hoofd er helemaal af gegaan, op mn buik, armen en benen veel uitgedund, nu van die godse irritante stoppels, oksels helemaal weg, en beneden ook flink uitgedund xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:35 
 

Ravenwood schreef:
niet ál mn haar :P neushaar volgens mij niet, daar had ik voorheen ook niet echt veel zitten xd
voor de rest is mn haar op het hoofd er helemaal af gegaan, op mn buik, armen en benen veel uitgedund, nu van die godse irritante stoppels, oksels helemaal weg, en beneden ook flink uitgedund xd

ah ok, lijkt me idd ook niet egt prettig die stoppels :P
ik vraag me af hoe snel je oksel haar zou terugkomen, want bij mij groeit dat, iig zover ik weet, nagenoeg niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:40 
 
Donateur

zo respect voor jou! ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik zou reageren als ik dit had, ik denk echt dat het voelt als je dat hoort alsof de grond onder je voeten wegzakt!
wij van Hardtraxx staan achter je :thumbup:
gelukkig dat het weg is en hopelijk blijft het weg ook, ik gun zelfs mijn ergste vijand deze ziekte niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
vreemde is, mijn kleur ogen is ook een beetje veranderd, hoe raar het ook klinkt
eerst had ik bruin/groen achtig, nu meer grijs.


Je...je...je wordt een zombie!
Jongens vul hem in nu! We must stop Ravenwood!
Afbeelding
(Als grapje bedoeld :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg diepe respect hier voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thnx nog een keer :D

en haha, dan hoop ik niet dat ik zo'n zombie word als in The Night of the Living Dead :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 21:43 
 

soundtrac :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2010 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Respect zoals de rest al zegt :worship: kanker moet echt een heel moeilijk ziekte zijn lijkt me. Kanker is zo de ziekte die je nooit van je leven wilt krijgen en waar je soms wel aan ligt te denken in de hoop dat je daarvan gespaard zou blijven. Ik denk soms al bij mezelf alsk ik iets raar merk aan men lichaam van: 'shit, ik hoop maar niet dat het iets ernstigs is als kanker.' Want bij vele mensen en net zoals bij jou begint het bij als het ware iets '''stoms''': een doodgewone verkoudheid. Daar zou niemand kanker bij verwachten maar dan blijkt het toch zo te lopen. Echt top hoe jij het hebt aangepakt en je je er hebt weten doorslaan, nogmaals: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 00:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Respect! :thumbup:

Ik heb helaas bij iemand een minder goede afloop mee moeten maken.

Maar toch mooi om te zien dat het ook wat beter kan aflopen met zo'n nare ziekte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

het enigste wat ik kan zegge is respect :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg goed dat je er zo mee omgaat Kevin. En nu alleen maar genieten van de mooie dingen en ik hoop echt voor je dat het goed blijft gaan!

Ik heb helaas ook van dichtbij meegemaakt hoe verschikkelijk deze ziekte kan zijn (zowel met positieve en negatieve afloop helaas) en ik wens het echt niemand toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 08:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mooi dat het pleite is man

ik heb zo een crematie van iemand die het niet overleefd heeft die ziekte,
mja thats life zegge ze he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 12:45 
 
Hardtraxxer

Respect man dat je hier zo goed mee om kunt gaan, en dan ook nog examens erbij waar je zo op moet concentreren maakt het toch allemaal erg moeilijk lijkt mij :oh: Nu maar hopen dat het voor altijd wegblijft en dat je een gezonde toekomst tegemoet gaat! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Respect dat je het zo met ons deelt. Gelukkig dat het weg is, en hopelijk blijft het weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je kunt duidelijk zien dat je na zo'n erge ziekte heel erg opknapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super knap dat je er zo mee om heb kunnen gaan en gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klasse instelling, respect kerel! :worship:
Goed dat je er bovenop bent! En knap dat je dit met ons deelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Respect man dat je hier zo goed mee om kunt gaan, en dan ook nog examens erbij waar je zo op moet concentreren maakt het toch allemaal erg moeilijk lijkt mij :oh: Nu maar hopen dat het voor altijd wegblijft en dat je een gezonde toekomst tegemoet gaat! ;)

wat hij zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:00 
 
Hardtraxxer

Ben het wel met de rest eens, niks anders dan respect hiervoor. :thumbsup:
Nu nog 2 jaartjes wachten en dan kan het echte genieten beginnen! Lekker feesten aflopen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2010 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Ben het wel met de rest eens, niks anders dan respect hiervoor. :thumbsup:
Nu nog 2 jaartjes wachten en dan kan het echte genieten beginnen! Lekker feesten aflopen :thumbup:


x2 :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic