Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro is lekker, climax is echt te veel stardust achtig.

Miss tijd voor de man om een trance alias te maken of voor armada te gaan produceren, want deze melodien zouden niet misstaan in een track van armin of markus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben het eens met het bovenstaande.

Vind die kick er wel lekker in rammen btw :D dus valt me mee van wildstylez. Anyway ik vind Wildstylez echt wel beetje afzakken naar de trance.. laat em daar maar lekker producen als ie dat zo lekker vind :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

[quote="acidburn"
Anyway ik vind Wildstylez echt wel beetje afzakken naar de trance.. laat em daar maar lekker producen als ie dat zo lekker vind :S[/quote]
Omdat hij een paar tracks heeft met deze invloeden? Vind het niet eens verkeerd maar ik hoop dat hij dit nu niet iedere keer gaat doen met zijn tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het trancy gedoe nu al niet meer boeiend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Ik vind het trancy gedoe nu al niet meer boeiend :x


Jemig welgteld 2 tracks die een trance invloed hebben en het is al niet meer boeiend. Laat die man lekker zijn eigen ding doen. Hij produceert tenminste divers, kunnen heel wat andere producers nog wat van leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Kepro schreef:
Ik vind het trancy gedoe nu al niet meer boeiend :x


Jemig welgteld 2 tracks die een trance invloed hebben en het is al niet meer boeiend. Laat die man lekker zijn eigen ding doen. Hij produceert tenminste divers, kunnen heel wat andere producers nog wat van leren


Ik zeg toch niet dat hij zn eigen ding niet moet doen? Zn andere tracks kan ik wel waarderen maar voor mij heeft dit trancy gedoe geen herhalingswaarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke track weer van wildstylez :woot: ik houd wel van die trance invloeden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust (Wildstylez Euphoria 2011 Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jesper-HardBeatz schreef:
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust (Wildstylez Euphoria 2011 Edit)


Daar dacht ik ook meteen al, maar wie weet hoe een HQ versie klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:00 
 

E-rik schreef:
heerlijke track weer van wildstylez :woot: ik houd wel van die trance invloeden :thumbup:

x2 lekker zweverig
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niks tegen tracks met trance invloeden, vind hem alleen vet veel op stardust lijken en dat vind ik zonde, want die jongen is juist altijd heel origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap zoiezo niet dat er gedacht wordt dat dit een stardust 2.0 is. Alleen omdat het een trance melodie heeft wordt gelijk de vergelijking gemaakt.
Totaal andere melodie die op dezelfde hoogte begint, maar totaal andere melo.

Sowieso komt de discussie 'deze melodie lijkt op deze' een beetje me strot uit.

Lekkere track weer van wildstylez, zit veel gevoel weer in. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Heb niks tegen tracks met trance invloeden, vind hem alleen vet veel op stardust lijken en dat vind ik zonde, want die jongen is juist altijd heel origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al een hele tijd mijn favoriete producer, de sfeer en emotie die in zijn tracks liggen kan geen een andere producer aan tippen (NC's komen in de buurt). Vind ook deze weer gigantisch dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:15 
 
Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:
Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust (Wildstylez Euphoria 2011 Edit)


Daar dacht ik ook meteen al, maar wie weet hoe een HQ versie klinkt.


Dacht ik dus ook meteen aan!
Misschien worden het wel gewoon een Wildstylez mix en een Noisecontrollers mix
die op de E.P. worden gevoegd. Of is de E.P. al definitief wat er op gaat komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Al een hele tijd mijn favoriete producer, de sfeer en emotie die in zijn tracks liggen kan geen een andere producer aan tippen (NC's komen in de buurt). Vind ook deze weer gigantisch dik.

niks aan toe te voegen

heerlijke track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mooi nummer, klinkt zeer goed!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Al een hele tijd mijn favoriete producer, de sfeer en emotie die in zijn tracks liggen kan geen een andere producer aan tippen (NC's komen in de buurt). Vind ook deze weer gigantisch dik.

Same here :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wel oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M'n gok: Iedereen is deze Digital Age sound zat aan het einde van 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
M'n gok: Iedereen is deze Digital Age sound zat aan het einde van 2011.

Rare aanname. Omdat ze nu twee keer iets met trance invloeden hebben gedaan, en wat andere ietwat experimentele dingen hebben gedaan, zou dat snel gaan vervelen? Vind platen als Escape, Big Bang, Back 2 Basics allemaal redelijk mainstream. Denk dus juist dat het allemaal veel diverser is (En dus minder snel verveelt) dan een ander groot label als Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit vind ik weer echt zo'n voorbeeld van hoe iedereen elkaar napraat in deze community.

Wildstylez maakt in principe al jaren trancy melodieen, en square leads worden ook al tijden gebruikt in de hardstyle (niet dat dit een square lead is volgensmij, maar ook die tracks zijn als trancy te bestempelen). Nu is er een nieuw label, zeggen 3 mensen 'hee Stardust heeft trancy invloeden', komen er 2 platen uit die ook maar enigszins op elkaar lijken en mensen gaan er meteen patronen in zien, zeggen dat het verveelt en er toekomstvoorspellingen aan afleiden. What the fuck.

En dat dus terwijl Digital Age echt nog veel meer tracks heeft laten horen die ook vernieuwend zijn, maar helemaal niet op deze gimmick leunen, dus van een 'typische Digital Age'-sound is helemaal geen sprake.

(En ondertussen laat Zany de nieuwe Mean Machine-track horen die eigenlijk niks meer is dan de zoveelste track met screeches en een lompe kick, en mensen komen spontaan klaar alleen omdat het Zany is...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:00 
 

Sunboom schreef:
dus van een 'typische Digital Age'-sound is helemaal geen sprake.

En dat gaat hopelijk ook nooit komen :)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks