Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dit vind ik weer echt zo'n voorbeeld van hoe iedereen elkaar napraat in deze community.



Juist ja, ik praat mensen na. :')

Dat hele Digital Age gedoe wordt gewoon teveel opgehyped. Nu is alles nog leuk en vers etc maar als straks trance rip-offje #473 komt en iedereen er onderhand ook klaar mee is, is het straks niet meer dan een standaard nustyle label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

La Nuit Noir meets Stardust?
Nee dit vind ik dan weer een beetje jammer, maar ben ervan overtuigd dat Wildstylez veelzijdiger gaat produceren dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Sunboom schreef:
Dit vind ik weer echt zo'n voorbeeld van hoe iedereen elkaar napraat in deze community.



Juist ja, ik praat mensen na. :')

Dat hele Digital Age gedoe wordt gewoon teveel opgehyped. Nu is alles nog leuk en vers etc maar als straks trance rip-offje #473 komt en iedereen er onderhand ook klaar mee is, is het straks niet meer dan een standaard nustyle label.


is goed meneer de pessimist :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:45 
 
Hardtraxxer

Hou het a.u.b. bij hardstyle :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:04 
 
Hardtraxx Newbie

PhresiF schreef:
Hou het a.u.b. bij hardstyle :cry:


+1.

Wordt misselijk bij het zien van het woord nu-style
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben het me sunboom eens. Ga is naar zany nummers luisteren tegenwoordig, die klinken allemaal hetzelfde maar daar zegt niemand wat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Ik ben het me sunboom eens. Ga is naar zany nummers luisteren tegenwoordig, die klinken allemaal hetzelfde maar daar zegt niemand wat van.


Psychedelic Trip
Veritas Remix
Face The Enemy Remix
Goulish Delight
Fairy Legend

Jaa man. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

derniels schreef:
Ik ben het me sunboom eens. Ga is naar zany nummers luisteren tegenwoordig, die klinken allemaal hetzelfde maar daar zegt niemand wat van.

Pak Mr Monster EP erbij, pak Psychedelic Trip en Fairy Legend erbij en spuit je oren nog maar eens goed uit...
Als er één veelzijdig is, is het Zany wel.

Sunboom moet niet zo janken. Als 20 mensen zeggen dat Stardust en dit beïnvloed zijn door trance hebben 20 mensen gewoon goed geluisterd. Wil je dan beweren dat het niet zo is? Wildstylez liet zich misschien altijd een beetje beïnvloeden door trance gezien zijn heerlijke zweef-melodieën, maar Stardust ligt wel heel dicht tegen trance aan. Niet dat ik dat erg vind though...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:51 
 
Hardtraxxer

doet denken aan stardust maaar een vette track!
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 02:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Sunboom schreef:
Dit vind ik weer echt zo'n voorbeeld van hoe iedereen elkaar napraat in deze community.



Juist ja, ik praat mensen na. :')

Dat hele Digital Age gedoe wordt gewoon teveel opgehyped. Nu is alles nog leuk en vers etc maar als straks trance rip-offje #473 komt en iedereen er onderhand ook klaar mee is, is het straks niet meer dan een standaard nustyle label.

Maar hoe kun je dat soort dingen nu al zeggen? Je probeert een trend te concluderen uit TWEE tracks!

Ik heb in harddanceland al een boel hypes gezien, groot of klein, die vervolgens opgevolgd werden door een anti-hypebeweging. Het volk op Hardtraxx wordt steeds zelfbewuster van dit soort zaken, waardoor de anti-hype steeds sneller opkomt. Maar dit gaat wel heel ver =P.

dawasiknie schreef:
Wildstylez liet zich misschien altijd een beetje beïnvloeden door trance gezien zijn heerlijke zweef-melodieën,.

Dat bedoel ik inderdaad.

dawasiknie schreef:
maar Stardust ligt wel heel dicht tegen trance aan. Niet dat ik dat erg vind though...

Tja, of dit dichter tegen trance aan ligt? Het is eerder gewoon een nieuwe synth, een synth die in hardstyle niet eerder bekend was. Maar echt trance kan ik het niet noemen. Ga maar eens trance luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 03:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan me geen bilnaat schelen of dit trancy is. Ik weet wel dat de melo van stardust letterlijk is gerippt van een track die een halve maand ervoor uitkwam.

En dit is wel degelijk nu-style. Dingen die Delete, Hardstyle Mafia enzo maken, dat mag je hardstyle noemen, niet dit overvrolijke gedong en gepitch.

En Zany is een van de meest diverse artiesten en je zegt het zelf, Lompe kick & Screech. Waarom ? Omdat dat ook gewoon HARD is en volgensmij komt het woord hard ook voor in hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind deze track weer zeer sterk, mss komt ie gwn iets te snel na stardust.
Ik denk dat de meeste hier nog moeten wennen aan die invloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar zit je met je hoofd als je dit overvrolijk noemt... maarja.

Deze track is idd erg trance achtig. Maar ondanks dat doet hij me totaal niet denken aan Stardust.
Je zegt over bijv. Tiesto toch ook niet dat alles op elkaar lijkt? De track heeft geloof ik ook wel wat Noisecontrollers elementen..

Vind het een lekkere track, maar denk wel wat minder dan zijn andere tracks met trance invloeden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het een heerlijk nummertje weer :loving: Ik luister ook erg graag naar trance dus de zweverige invloeden eruit vind ik juist geweldig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de 'nustyle haters' die zonder goede reden zeggen dat ze hier niks vinden: Ga naar GHF, daar zul je je goed thuisvoelen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit wel lekker hoor :) Leuk om een feest mee te beginnen, liever dan dubstyle of hardtrance of jump :)

Maar dit hoef ik niet na 1:00 nog te horen.

Dit soort platen zijn wel vet, maar het moeten er niet te veel worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Voor de 'nustyle haters' die zonder goede reden zeggen dat ze hier niks vinden: Ga naar GHF, daar zul je je goed thuisvoelen :thumbup:


GHF is al bijna een half jaar dicht, dus weinig kans dat je als "nustyle hater" daar nog aan je trekken komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
KickinAzz schreef:
Voor de 'nustyle haters' die zonder goede reden zeggen dat ze hier niks vinden: Ga naar GHF, daar zul je je goed thuisvoelen :thumbup:


GHF is al bijna een half jaar dicht, dus weinig kans dat je als "nustyle hater" daar nog aan je trekken komt ;)

GHF is al een tijdje weer terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.globalhardstyle.com/forum/index.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk nummer! Heeft idd de stijl van Stardust, maar dat vind ik verder niet erg.. (is er tenminste iets om Stardust mee af te wisselen)

En die lijst van Zany nummers lijken ook best wel op elkaar hoor haha, maar dat is ook niet erg, want zijn stijl spreekt me ook aan!

Maar je kan het er lang of kort over hebben, maar Wildstylez is meer diverser dan Zany.. Luister deze maar na elkaar:

Truth, Yellow Minute remix, Back 2 Basics, Atrocious, Huh, Feedback, die K-traxx remix en nu deze

Ieder is een unieke stijl bijna, terwijl Zany vooral leunt op hard, maar zoals ik al zei: ik ben verder wel fan van Zany ook hoor, maar dit is gewoon een conclusie die ik trek
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Tja, of dit dichter tegen trance aan ligt? Het is eerder gewoon een nieuwe synth, een synth die in hardstyle niet eerder bekend was. Maar echt trance kan ik het niet noemen. Ga maar eens trance luisteren.

Inderdaad pak de oude en hedendaagse top40 trance er maar bij. Als je de overeenkomst dan niet kan horen moet je echt je oren ff doorspoelen. Sorry hoor pik maar dit is toch té overduidelijk. En niet alleen elke meeloopert hier roept dat, maar ook de mensen waarvan ik vind dat we ze serieus mogen nemen.

En het is geen nieuwe synth voor hardstylebegrippen. Hij gebruikte dit ook al bij Dirty-remix & Put This On Youtube en hij is in de periode 2008-2009 heel vaak gebruikt door andere artiesten (Revolution is Here, Yerba Diabolika en nog een paar). Of het nou dezelfde synth is weet ik niet precies maar de gelijkenis is minimaal 90%. Alleen dat klonk niet naar trance. Dit wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spoel je oren en luister naar Headhunterz - Forever Az One ( Noisecontrollers remix )
En zeg mij dat dat niet dezelfde synth is. Orgineel mn spleet.

En voor de mensen die niet denken dat dit happy is vergelijk hardstyle van 2000-2006 met hardstyle van 2008-Heden. Kommop zeg.

En ook dat idee dat trance in hardstyle nu is. Zal ik er is even een paar langsgaan ?
Frontliner - The First Cut
Headhunterz - Forever Az One ( Noisecontrollers remix )
Brennan Heart - Remember Remember
Nagoom - Atmosphere
Flarup & Plexus - Xstatic Anthem 2008
Atmozfears & Humanoise - The Unreal
Tylor Durden - Motion Control
Project One - Raiders Of The Sun
Wildstylez & Isaac - Lost In Music
Frequencerz - Tomorrow & Beyond
Ivan Carsten - Amazing Combination
Noisecontrollers - Astral
Noisecontrollers - Bassleader 2008 Anthem
Noisecontrollers - Unbroken
Noisecontrollers - Yellow Minute

En ik kan er nog zat opnoemen.
Heel orgineel en vernieuwend ja..

Ik zeg niet dat ik digital age niks vind, een trance melo in hardstyle vind ik juist ook lekker. Maar wildstylez brengt het sinds de laatste jaren zo slap vind ik en nc ook. meer Push That Feeling aub.



Ik zeg niet dat ik de muziek van nu kut vind maar het is duidelijk veel vrolijker geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stardust wist mij wel te overtuigen deze helaas niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shit luister zelfs deze kut opname 10x per dag, ben echt verliefd op die melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Ik zeg niet dat ik digital age niks vind, een trance melo in hardstyle vind ik juist ook lekker. Maar wildstylez brengt het sinds de laatste jaren zo slap vind ik en nc ook. meer Push That Feeling aub.



Ik zeg niet dat ik de muziek van nu kut vind maar het is duidelijk veel vrolijker geworden.


Vind het vrij gewaagd om te zeggen dat wildstylez trancy bezig, als er iemand iets melodieus met wat anders afwisselt is hij het wel. Ook experimenteert hij er lekker op los, dus snap jou redenering niet, vind push that feeling ook erg goed, maar die melodie is in een laag tempo ook uiterst geschikt voor trance..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks