hap hap hap
Nu weer over Wildstylez enzo, vinden jullie njet?
Nu weer over Wildstylez enzo, vinden jullie njet?
Lees eens 2 keer over, ik bedoelde zn oudere nummers.Brainweavers wrote:Ligt misschien aan jouw definitie van ironisch of je begrijpt me niet goed, maar ik vind het toch verdomd ironisch dat A2(Wildstylez producties), erbij worden gehaald om B-Front zijn stijl te verdedigen tegenover Wildstylez zijn stijl
Waar haal je dat vandaan? Of?Panna wrote:Ik dacht dat dit nummer Wildstylez - Into the light gaat heten
Taxi wrote:Waar haal je dat vandaan? Of?Panna wrote:Ik dacht dat dit nummer Wildstylez - Into the light gaat heten
Kan niet wachten op een HQ versie, deze is nóg dikker dan Stardust.
Hij wasop zijn twitter aan het posten welke tracks hij aan het luisteren was:Vishengel wrote:Taxi wrote:Waar haal je dat vandaan? Of?Panna wrote:Ik dacht dat dit nummer Wildstylez - Into the light gaat heten
Kan niet wachten op een HQ versie, deze is nóg dikker dan Stardust.
Wat heeft toch iedereen met het beeld van B-Front als een soort messias van de rauwere stijl? Ik vind Chris One bijvoorbeeld een stuk rauwer hoor?Almighty wrote:Zoals bijv. B-front dat de hardere kant op doet, doet Wildstylez het een andere kant op.
Keep it up
Magic, Sleepwalker, Scary Noises?Taxi wrote:Wat heeft toch iedereen met het beeld van B-Front als een soort messias van de rauwere stijl? Ik vind Chris One bijvoorbeeld een stuk rauwer hoor?Almighty wrote:Zoals bijv. B-front dat de hardere kant op doet, doet Wildstylez het een andere kant op.
Keep it up
Idd.. Hij probeert iig iets nieuws ipv een standaard intro + melo.. Samen met NC neusje van de mainstream hardstylezalmIntervention wrote:erg lekkere trance achtig plaat dit![]()
kben hele fan van Wildstylez als ik dan toch euforische hardstyle luister...liefst naar zijn muziek
tja ook heel veel trance tracks vind ik op elkaar lijkenRickie wrote:toen ik hem gister op hard bass hoorde dacht ik dat het een edit van stardust was.
lijkt echt heel erg op elkaar vind ik
dat dacht ik dus ook! klinkt anders wel heel erg hetzelfde!Jesper-HardBeatz wrote:Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust (Wildstylez Euphoria 2011 Edit)
ik zou wat vaker de tracks luisteren..RuffBinn wrote:dat dacht ik dus ook! klinkt anders wel heel erg hetzelfde!Jesper-HardBeatz wrote:Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust (Wildstylez Euphoria 2011 Edit)
Chris One dan, je weet toch wel wat ik bedoel.Taxi wrote:Wat heeft toch iedereen met het beeld van B-Front als een soort messias van de rauwere stijl? Ik vind Chris One bijvoorbeeld een stuk rauwer hoor?Almighty wrote:Zoals bijv. B-front dat de hardere kant op doet, doet Wildstylez het een andere kant op.
Keep it up