Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxxer

Artiest: Wildstylez

Track(s): Soundstorm

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Elite

De tering, wat een track! :love: :woot: :bomb:

EDIT: Ik blijf luisteren naar deze track en hij wordt steeds beter. Echt een heerlijk geluid! Ik heb de break natuurlijk nog niet gehoord (of naja, miss is dit de break wel) maar ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt bij Wildstylez. Ik hoor geen vocals in de preview van de track, dus dat scheelt alweer. Ik ga zeker kaarten halen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Oordelen over een track als je alleen maar een break hoort .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ze laten horen klinkt al erg vet :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 18:53 
 
Hardtraxx Elite

netjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:05 
 
Hardtraxx Addict

bRt_ schreef:
Oordelen over een track als je alleen maar een break hoort .. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
De tering, wat een track! :love: :woot: :bomb:


Jambekkie :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Dakpan schreef:
jambekkie schreef:
De tering, wat een track! :love: :woot: :bomb:


Jambekkie :')


Weer lekker op niveau Dakpannetje ;)


Waar bemoei jij je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt nergens naar. Vooral die lange, hoge screeches zijn vreselijk om aan te horen. Lijkt wel alsof er een Pauw in de kont wordt geneukt. Nee, ik kan hier niets mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

zeer netjes, deze break , kan ik wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:44 
 
Hardtraxx Newbie

@dakpan
denk dat die doelde op jouw nutteloze comment.

ON:

Wat een gave break!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg indrukwekkende break, zit echt gevoel in! Ik kijk er echt naar uit om de rest van de plaat te horen. Qlimax misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft een beetje zelfde weg van de trailer van decibel van dit jaar, nieuwe track met zany denk???

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
Heeft een beetje zelfde weg van de trailer van decibel van dit jaar, nieuwe track met zany denk???


Ja denk!
Doet mij 10x niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt zeker niet slecht, maar wel ALWEER die kick, kom eens met wat nieuws zeg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

melo klinkt erg lekker, alleen jammer van weer dezelfde kicks,
intresse gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 22:28 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
melo klinkt erg lekker, alleen jammer van weer dezelfde kicks,
intresse gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 01:00 
 
Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Klinkt zeker niet slecht, maar wel ALWEER die kick, kom eens met wat nieuws zeg :whistle:

Wildstylez kicks zijn, tot wat de scene tot nu toe te bieden heeft, een van de beste mainstream kicks. Smaak natuurlijk maar ik vind die kicks echt fantastisch :p Tenzij hij met iets nieuws kan komen wat nog beter is dan mag hij ze van mijn part houden(de stijl van kick dan, niet telkens gewoon zelfde sample).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Dit klinkt echt nergens naar. Vooral die lange, hoge screeches zijn vreselijk om aan te horen. Lijkt wel alsof er een Pauw in de kont wordt geneukt. Nee, ik kan hier niets mee.


Kijk, deze woorden zocht ik, een pauw die in de kont wordt geneukt. Zo klonk het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Melodie klinkt erg lekker, heerlijke synth ook! Interesse zeer zeker weer gewekt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even wat geknutseld, maar klopt die zo een beetje? Of zit ik helemaal mis?
http://soundcloud.com/remcolippie/xqwildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 01:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lip DJ schreef:
Even wat geknutseld, maar klopt die zo een beetje? Of zit ik helemaal mis?
http://soundcloud.com/remcolippie/xqwildstylez


Dat laatste.

Break vind ik overigens heel erg interessant klinken, met dit soort dingen en Timeless weet Wildstylez me toch nog steeds enorm te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben geen fan van zijn releases, maar vind dit wel erg dik geproduceerd. Benieuwd naar de qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 02:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
I chose the perfect name for my new track: Soundstorm. Thanks to Robbin Scholten, I'll see you on the 19th of January!
Now I'm going to hit the studio to finish my track, I might need to play it very soon... ;)

Thanks for helping me out everyone!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Piep schreef:
Ben geen fan van zijn releases, maar vind dit wel erg dik geproduceerd. Benieuwd naar de qlimax..

Climax.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks