Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!
Als ie tracks als Huh? bleef maken wel ja.
Dat maakt niet veel uit.. ik vind persoonlijk de recente tracks
op dit moment van HHZ wel beter dan de tracks van Wildstylez, maar Wildstylez kan vele betere platen maken dat heeft hij imo de afgelopen jaren wel bewezen. tracks zoals Year Of Summer is gewoon echt troep maar het slaat wel goed aan bij het mainstream publiek en het dagjesvolk

hierdoor kan wildstylez straks echt wel over headhunterz heen gaan in "populariteit" want daar gaat het nu om..