Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 01:48 
 
Hardtraxxer

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 01:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:
;)

lol gast, er staat toch al een preview, geil je op views ofzo? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 04:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
lol gast, er staat toch al een preview, geil je op views ofzo? :')

Met een dubbele zz achteraan verdien je die views toch ook gewoon :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

Yes yes Wildstylez heeft weer een sterke plaat af. Leuke melodie, niet een sterke anti maar fijn om te horen.
Alleen jammer van die kicks die omhoog gaan in de 2de anti-climax.

Al bij al toch weer een ijzersterke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxx Elite

lekker plaatje, lijkt alleen wel veel op die soundtrack in de decibel trailer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:14 
 
Hardtraxxer

Godverdomme wat een plaat! :yay: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track geworden!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een track inderdaad! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog meer onder de indruk van deze plaat nu ik hem volledig hoor. En mensen die zeggen kom eens met iets nieuws, ik vind heel veel gebruikte sounds toch echt wel vernieuwend in deze plaat ten opzichte van al het spul wat hij afgelopen tijd heeft gemaakt.

Technisch hoogstandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind de mid intro heerlijk, climax wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:49 
 
Hardtraxxer

Diageo schreef:
Dit klinkt echt nergens naar. Vooral die lange, hoge screeches zijn vreselijk om aan te horen. Lijkt wel alsof er een Pauw in de kont wordt geneukt. Nee, ik kan hier niets mee.


hahaha +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie is echt heel vet. Mooie plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:21 
 

Analoxx schreef:
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!

Leuk allemaal, maar vind het een beetje saai klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat :love: Wildstylez HELD :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Synth lijkt wel heel veel op die van The Melodyman :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:
;)

Dit is trouwens niet Soundstorm ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
wizzieuploadzz schreef:
;)

Dit is trouwens niet Soundstorm ;)

Haha fail xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:06 
 

Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!


Laten we nou niet gaan overdrijven .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!


Als ie tracks als Huh? bleef maken wel ja.


Dat maakt niet veel uit.. ik vind persoonlijk de recente tracks op dit moment van HHZ wel beter dan de tracks van Wildstylez, maar Wildstylez kan vele betere platen maken dat heeft hij imo de afgelopen jaren wel bewezen. tracks zoals Year Of Summer is gewoon echt troep maar het slaat wel goed aan bij het mainstream publiek en het dagjesvolk -.- hierdoor kan wildstylez straks echt wel over headhunterz heen gaan in "populariteit" want daar gaat het nu om..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Cruelty schreef:
Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!


Als ie tracks als Huh? bleef maken wel ja.


Dat maakt niet veel uit.. ik vind persoonlijk de recente tracks op dit moment van HHZ wel beter dan de tracks van Wildstylez, maar Wildstylez kan vele betere platen maken dat heeft hij imo de afgelopen jaren wel bewezen. tracks zoals Year Of Summer is gewoon echt troep maar het slaat wel goed aan bij het mainstream publiek en het dagjesvolk -.- hierdoor kan wildstylez straks echt wel over headhunterz heen gaan in "populariteit" want daar gaat het nu om..

Nou als dat zijn doel is van muziek maken, dan moet hij dat zelf weten.
Ik vind zijn laatste tracks niet echt zo goed als de rest hier beweert. Die breaks worden langer en langer! Haalt het tempo er verschrikkelijk uit. Ondanks dat iedereen op die melodie fapt hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:02 
 
Hardtraxx Addict

Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!

Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!

Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?

Jawel man, anders kun je geen kant kiezen. En je moet bij een groep aanhangers van iets horen en daarmee een futiel iets kunnen verdedigen, anders ben je niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!

Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?


Headhunterz is toch op dit moment de meest populaire hardstyle artiest? mijn reactie doelt toch ook over de populariteit? ik zei in mijn eerste reactie dat Wildstylez met zijn stand van zaken en zijn komende XQ straks in populairiteit over Headhunterz heen kan gaan. dat is mijn hele punt.. dat je dan de vergelijking met headhunterz niet kan begrijpen is beeetje raar maar goed :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks