Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 13:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja, lekker hoor! Wat is die gast toch heerlijk bezig, kijk echt enorm uit naar X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel leuk maar en er niet helemaal weg van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoah, redelijk plaatje, pakt mij nog niet zo erg. Ik zou hier wel een E-Force remix van willen horen zonder lange breaks en zijn ''drive input'' :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naar mijn mening verreweg de allerbeste track die Wildstylez ooit heeft gemaakt! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me niks. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Deze vind ik echt zo overweldigend. Wat een gevoel!

E-rik schreef:
kijk echt enorm uit naar X-Qlusive
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Mid-intro en break zijn heerlijk, climax wat minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 18:35 
 
Hardtraxx Addict

Wat. Een. Plaat :woot: :love: . Kun je nagaan hoeveel potentie Wildstylez heeft. Helaas is er behalve deze en Timeless weinig leuks te horen van hem dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die zeurderige synth is echt geweldig :loving: Hele fijne plaat dit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die zeurderige synth is echt geweldig :loving: Hele fijne plaat dit!!

Ik vind hem juist niet fijn door dat zeurderige :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!

headhunterz heeft nog altijd meer volgers & likes :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 23:34 
 

Wildstylez announces his own hardstyle podcast: Wild With Style!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje :D ! Vooral die zeurderige synth in die anti climax vind ik erg fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De mid-intro overtreft wel flink de climax vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:05 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijke plaat _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekkere track weer van wildstylez, Alleen ben niet zo van de intro maar ieder voor zich :D
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks