Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verdomme de "bedenk een naam contest" niet gewonnen. :nono:

Track is wel lekker, en vast niet cheesy genoeg om wederom op 538 te komen. :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toffe clip en toffe sounds. Ben benieuwd naar de rest. Lekker nummertje voor thuis, want zo'n lange break is op een feest dikke kaka.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piep schreef:
Ben geen fan van zijn releases, maar vind dit wel erg dik geproduceerd. Benieuwd naar de qlimax..

Had je een kaartje moeten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Piep schreef:
Ben geen fan van zijn releases, maar vind dit wel erg dik geproduceerd. Benieuwd naar de qlimax..

Had je een kaartje moeten kopen.


Over Qlimax gesproken, dacht ergens te hebben gelezen dat hij dit nummer daar voor het eerst wil gaan draaien. Binnenkort dus meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

D2kke_Bleek schreef:
BuzzLightyear schreef:
Piep schreef:
Ben geen fan van zijn releases, maar vind dit wel erg dik geproduceerd. Benieuwd naar de qlimax..

Had je een kaartje moeten kopen.


Over Qlimax gesproken, dacht ergens te hebben gelezen dat hij dit nummer daar voor het eerst wil gaan draaien. Binnenkort dus meer..

Vorige pagina laatste post kan een optie zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:29 
 
Hardtraxxer

Wildstylez
"Going to play 3 brand new Wildstylez tracks at Qlimax!!!! #QL12"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:47 
 

Jongens uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Niels Gazeuzebroek samen met Wildstylez een show weg geeft op Qlimax, dus vergeet jullie springtouw niet en jullie Pokémon kaartjes om te handjeklappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Jongens uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Niels Gazeuzebroek samen met Wildstylez een show weg geeft op Qlimax, dus vergeet jullie springtouw niet en jullie Pokémon kaartjes om te handjeklappen.



HA HA Vet grappig man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:57 
 

roberttt schreef:
JEFSKIII schreef:
Jongens uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Niels Gazeuzebroek samen met Wildstylez een show weg geeft op Qlimax, dus vergeet jullie springtouw niet en jullie Pokémon kaartjes om te handjeklappen.



HA HA Vet grappig man :lol:


Ik kon het toch een keer proberen :(

En overigens ik zie dat nog wel gebeuren dat Niels komt, vorig jaar waren er The Opposites toch ook bij Coone? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:30 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
roberttt schreef:
JEFSKIII schreef:
Jongens uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Niels Gazeuzebroek samen met Wildstylez een show weg geeft op Qlimax, dus vergeet jullie springtouw niet en jullie Pokémon kaartjes om te handjeklappen.



HA HA Vet grappig man :lol:


Ik kon het toch een keer proberen :(

En overigens ik zie dat nog wel gebeuren dat Niels komt, vorig jaar waren er The Opposites toch ook bij Coone? :P


Ik heb daar maar 4 woorden voor nodig; Scene naar de t*ring.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

JA INDERDAAD! DE SCENE GAAT KAPOT! EERST OP DE RADIO! EN NU OOK NIELS GEUSEBROEK OP QLIMX!!! HELE SCENE GAAT NAAR DE TEEEEEERRRRIIIIINNNNNGGGGG
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
JA INDERDAAD! DE SCENE GAAT KAPOT! EERST OP DE RADIO! EN NU OOK NIELS GEUSEBROEK OP QLIMX!!! HELE SCENE GAAT NAAR DE TEEEEEERRRRIIIIINNNNNGGGGG

Oke ik kon er eerst om lachen maar dit begint op ten duur wel echt irritant te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat hier en daar ook wel heel erg ver met dat scene ten einde. Maar goed.

Erg benieuwd naar deze plaat vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Ga maar vast oefenen met die heartsigns!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
roberttt schreef:
JEFSKIII schreef:
Jongens uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat Niels Gazeuzebroek samen met Wildstylez een show weg geeft op Qlimax, dus vergeet jullie springtouw niet en jullie Pokémon kaartjes om te handjeklappen.



HA HA Vet grappig man :lol:


Ik kon het toch een keer proberen :(

En overigens ik zie dat nog wel gebeuren dat Niels komt, vorig jaar waren er The Opposites toch ook bij Coone? :P


Klopt maar dat was wel verassend genoeg ziek vet haha, weet wel dat ik halfuur lang alleen maar heb staan springen. Ze gaven veel energie, alleen denk dat niels poepindebroek dat niet doet. Met zn trage gezang etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 17:31 
 

Hij kan beter een track maken met die Sandra van Nieuwland vocals :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Niels Gazeuzebroek

Afbeelding

JEFSKIII schreef:
Hij kan beter een track maken met die Sandra van Nieuwland vocals :drool:

Eens. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
JA INDERDAAD! DE SCENE GAAT KAPOT! EERST OP DE RADIO! EN NU OOK NIELS GEUSEBROEK OP QLIMX!!! HELE SCENE GAAT NAAR DE TEEEEEERRRRIIIIINNNNNGGGGG


Want? het is toch juist goed dat hardstyle groter word? House kwam door David Guetta ook op de radio en de muziek is er alleen maar beter op geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 21:48 
 
Hardtraxxer

Dacht dat deze nog geen naam had? Wildstylez deed toch een wedstrijd hiervoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 22:12 
 
Hardtraxx Addict

Koelkast schreef:
Citaat:
I chose the perfect name for my new track: Soundstorm. Thanks to Robbin Scholten, I'll see you on the 19th of January!
Now I'm going to hit the studio to finish my track, I might need to play it very soon... ;)

Thanks for helping me out everyone!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:08 
 
Hardtraxx Addict

Nu te horen op q-dance radio :)

EDIT: ow was maar een klein stukje :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donders de rillingen lopen nu over me lijf :yay:
-edit ff uppen op youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 01:00 
 
Hardtraxx Addict

Nu hoor je de hele track alsnog :)

Dus weer recorden Fusionmania :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Nu hoor je de hele track alsnog :)

Dus weer recorden Fusionmania :P

Hij staat aan! :D :D :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks