Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
hardest wrote:ik vind het zelfs defqon waardig
Ja precies
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Lyst wrote:Timeless krijgt Niels Geusebroek vocals >.<
Anders kunnen de mensen niet meezingen he :')
Er komen 2 mixen dus huil niet zo.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
emmerick wrote:
Er komen 2 mixen dus huil niet zo.
Los daarvan is het ontzettend onnodig om er zang in te gooien dus huil niet zo. -.-
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jongens, hou het over deze track :)

Ik ga er gewoon eerlijk over zijn, wat een complete bagger... Zingen door de climax? Kom op zeg.. Verder komt de zang ook boven alles uit en klinkt het alsof de rest onbelangrijk is. Nee, Wildstylez kan me echt niet meer boeien..
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Hardminder wrote:Niels geusebroek? wie is dat, en waarom moet die er nou weer bij?
Onder welke steen kom jij vandaan :P
R
Hardtraxxer
471 posts member since 2009
last seen Feb 2017
Mod edit: Niet op ingaan. Youtubelink van Hardminder is verwijderd.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Alles voor het makkelijke volk en succes he :'(. Scene wordt steeds verrotter
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Wildstylez heeft helemaal geen Niels Neuzenbroek nodig om een prima plaat af te leveren. Hopelijk is de volgende weer een solo zonder vocale à la Timeless. Want dit is niks. Commerciële troep, en nog het Qontinent Anthem ook....
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Niels Geusebroekuitopjehoofd op de Qontinent was in elk geval om te janken, kreeg inderdaad het gevoel alsof het meer om die idiote ballad dan om de hardstyle ging.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Darknezz wrote:Wildstylez heeft helemaal geen Niels Neuzenbroek nodig om een prima plaat af te leveren. Hopelijk is de volgende weer een solo zonder vocale à la Timeless. Want dit is niks. Commerciële troep, en nog het Qontinent Anthem ook....
meh nog steeds geen officieel anthem, maar haha die gast gister stond die daar dolle gek
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Als ik 'm zo hoor in HQ van de Qontinent CD, vind ik dit echt een héérlijk plaatje. Perfecte kicks eronder, prachtig stukje muziek :).
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Alsjeblieft zeg, zang door de climax en dan zelfs al door de eerste climax :cry: :cry:
Jammer, had best een leuk zomerplaatje kunnen zijn, maar die vocals door de climax verkrachten het gewoon. -.-
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
Lekker plaatje, heerlijk!
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2015
Normaal vind ik deze platen dus 3x niks, maar deze is gewoon top uitgewerkt! Je moet eigenlijk ook niet alleen kijken naar wat nou wel en niet ECHTE hardstyle is, als het gewoon goed klinkt is het in orde vind ik.
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Grendiner wrote:Normaal vind ik deze platen dus 3x niks, maar deze is gewoon top uitgewerkt! Je moet eigenlijk ook niet alleen kijken naar wat nou wel en niet ECHTE hardstyle is, als het gewoon goed klinkt is het in orde vind ik.
Of het nou 'echte' hardstyle is of niet, hier vind ik dus gewoon echt niks aan en die vocals door de climax zijn gewoon moeilijk irritant -.-
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Grendiner wrote:Je moet eigenlijk ook niet alleen kijken naar wat nou wel en niet ECHTE hardstyle is, als het gewoon goed klinkt is het in orde vind ik.
... :worship:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mwa melodie doet mij niet zo heel veel, en de zang al helemaal niet. Aardig plaatje.
P
urbandesigner wrote:
Waarom moet er steeds op die manier naar gekeken worden? Het kan toch ook gewoon dat Wildstylez het zelf zo heel mooi vindt in plaats van dat het alleen maar uit commercieel oogpunt kan zijn.
Verder moet ik zeggen dat de vocalen wel echt de plaat maken voor mij. :) Maar nu mag ie opzich ook van mij wel weer is een plaat maken zonder dat er vocals in hoeven te zitten.
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Precies, waarom zou het niet zo kunnen zijn dat Wildstylez dit gewoon wil i.p.v. voor het geld.
Ik vind het in elk geval een sterke plaat :)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Pidewi wrote:
urbandesigner wrote:
Waarom moet er steeds op die manier naar gekeken worden? Het kan toch ook gewoon dat Wildstylez het zelf zo heel mooi vindt in plaats van dat het alleen maar uit commercieel oogpunt kan zijn.
Verder moet ik zeggen dat de vocalen wel echt de plaat maken voor mij. :) Maar nu mag ie opzich ook van mij wel weer is een plaat maken zonder dat er vocals in hoeven te zitten.
Omdat Wildstylez zich al eens heeft uitgesproken over dat hij Hardstyle toegankelijker wil maken.
P
Hardtraxxer
89 posts member since 2011
last seen Dec 2019
zijn moeder gaat het in ieder geval leuk vinden xd
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
View on YouTube
J
Hoor dit veel liever dan een Lose My Mind, al heeft deze track de zelfde bedoelingen ermee. Heerlijk plaatje met dit weer. ^^
S
Top plaatje met Decibel in het vooruitzicht!
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wat een pauperplaat zeg >.<