Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxx Newbie

Wasted Penguinz zijn momenteel de baas in hardstyle als je het mij vraag. Heeerlijke sounds, uplifting en dik euphorisch! Een plaat zoals deze en noem een; Wasted penquinz ft Chris OneI miss you - Wasted penquinz - Blinded !
Zeeer fijn, maar goed ook een kwestie van je eigen smaak!
Ik zie ze nog te weinig in NL, straks lekker op Fusion of Dance in zwolle!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

wasted penguinz - falling vind ik op het moment het beste :thumbup: melodie is beetje kwa so high van noisecontrollers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
wasted penguinz - falling vind ik op het moment het beste :thumbup: melodie is beetje kwa so high van noisecontrollers :D


Falling pakt mij nu ook het meest idd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G-Talks schreef:
Wasted Penguinz zijn momenteel de baas in hardstyle als je het mij vraag. Heeerlijke sounds, uplifting en dik euphorisch! Een plaat zoals deze en noem een; Wasted penquinz ft Chris OneI miss you - Wasted penquinz - Blinded !
Zeeer fijn, maar goed ook een kwestie van je eigen smaak!
Ik zie ze nog te weinig in NL, straks lekker op Fusion of Dance in zwolle!

Fawaka mattie, niet te veel G talks droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 00:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G-Talks schreef:
Wasted Penguinz zijn momenteel de baas in hardstyle als je het mij vraag. Heeerlijke sounds, uplifting en dik euphorisch! Een plaat zoals deze en noem een; Wasted penquinz ft Chris OneI miss you - Wasted penquinz - Blinded !
Zeeer fijn, maar goed ook een kwestie van je eigen smaak!
Ik zie ze nog te weinig in NL, straks lekker op Fusion of Dance in zwolle!

Ik heb Wasted Penguinz ook goed vinden produceren sinds Anxiety, maar ik vind wel dat dit soort statements de reden is dat de 'oldschool' mensen hoog de bomen in vliegen. "De baas in hardstyle" terwijl ze net twee tot drie jaar komen kijken, kan je gewoon niet zeggen. Ze produceren toevallig het soort hardstyle dat jij lekker vindt, maar daarmee kan je het genre jezelf niet toe-eigenen en zeggen dat dit het summum van hardstyle is.

E-Force, Frequencerz, The R3belz en andere minder melodieuze, 'hardere' artiesten zijn in mijn ogen namelijk ook goed bezig. Hardstyle is niet één bepaalde artiest, het is een steeds breder genre en binnen dat genre kunnen bepaalde stromingen je liggen. Prima. Vooral zo houden en geniet van de muziek. Maar ga niet het genre of sommige tracks kwalificeren als de definitie van het genre. Daarvoor is hardstyle te breed geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
G-Talks schreef:
Wasted Penguinz zijn momenteel de baas in hardstyle als je het mij vraag. Heeerlijke sounds, uplifting en dik euphorisch! Een plaat zoals deze en noem een; Wasted penquinz ft Chris OneI miss you - Wasted penquinz - Blinded !
Zeeer fijn, maar goed ook een kwestie van je eigen smaak!
Ik zie ze nog te weinig in NL, straks lekker op Fusion of Dance in zwolle!

Ik heb Wasted Penguinz ook goed vinden produceren sinds Anxiety, maar ik vind wel dat dit soort statements de reden is dat de 'oldschool' mensen hoog de bomen in vliegen. "De baas in hardstyle" terwijl ze net twee tot drie jaar komen kijken, kan je gewoon niet zeggen. Ze produceren toevallig het soort hardstyle dat jij lekker vindt, maar daarmee kan je het genre jezelf niet toe-eigenen en zeggen dat dit het summum van hardstyle is.

E-Force, Frequencerz, The R3belz en andere minder melodieuze, 'hardere' artiesten zijn in mijn ogen namelijk ook goed bezig. Hardstyle is niet één bepaalde artiest, het is een steeds breder genre en binnen dat genre kunnen bepaalde stromingen je liggen. Prima. Vooral zo houden en geniet van de muziek. Maar ga niet het genre of sommige tracks kwalificeren als de definitie van het genre. Daarvoor is hardstyle te breed geworden.


Eensch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, als je Wasted Penguinz de bazen van Hardstyle vindt, kun je er sowieso beter mee ophouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ach ja, als je Wasted Penguinz de bazen van Hardstyle vindt, kun je er sowieso beter mee ophouden.

Want een mening mag hij niet hebben natuurlijk. Laat hem lekker, als hij dat vindt, dan vindt hij dat. Een reactie zoals jij deze nu geeft slaat helemaal nergens op.

Ik vind de Wasted Penguinz op het moment lekker bezig, maar vind ze ook inderdaad niet de bazen van de scene. Maar van mij mag G-Talks vinden wat hij wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Addict

Hunt schreef:
Daveytl schreef:
Ach ja, als je Wasted Penguinz de bazen van Hardstyle vindt, kun je er sowieso beter mee ophouden.

Want een mening mag hij niet hebben natuurlijk. Laat hem lekker, als hij dat vindt, dan vindt hij dat. Een reactie zoals jij deze nu geeft slaat helemaal nergens op.

Ik vind de Wasted Penguinz op het moment lekker bezig, maar vind ze ook inderdaad niet de bazen van de scene. Maar van mij van G-Talks vinden wat hij wil.


Idd, vind dat ze ook erg lekker bezig zijn. Maar ik zelf persoonlijk vind ze niet de 'bazen' van de hardstyle scene.
Maarja, ieder zijn mening toch? Ik vind zo'n reactie van Daveytl ook nergens op slaan.
Leer elkaars mening respecteren hier op het forum. En dat geldt voor meerdere mensjezz hier.
Ot: Prachtmelodie! Echt een lekkere plaat dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hsgroningen schreef:
Hunt schreef:
Daveytl schreef:
Ach ja, als je Wasted Penguinz de bazen van Hardstyle vindt, kun je er sowieso beter mee ophouden.

Want een mening mag hij niet hebben natuurlijk. Laat hem lekker, als hij dat vindt, dan vindt hij dat. Een reactie zoals jij deze nu geeft slaat helemaal nergens op.

Ik vind de Wasted Penguinz op het moment lekker bezig, maar vind ze ook inderdaad niet de bazen van de scene. Maar van mij van G-Talks vinden wat hij wil.


Idd, vind dat ze ook erg lekker bezig zijn. Maar ik zelf persoonlijk vind ze niet de 'bazen' van de hardstyle scene.
Maarja, ieder zijn mening toch? Ik vind zo'n reactie van Daveytl ook nergens op slaan.
Leer elkaars mening respecteren hier op het forum. En dat geldt voor meerdere mensjezz hier.
Ot: Prachtmelodie! Echt een lekkere plaat dit.

Kom op man, de bazen van Hardstyle..... Als je nou zegt dat je ze tof vindt, dan vind ik dat helemaal prima. Smaken verschillen inderdaad, en ik voel me ook echt niet minder/ beter omdat ik de Wasted Penguinz niet cool vind.

Maar de 'bazen van Hardstyle', dat is wel erg groots over ze praten terwijl ze kwalitatief nog lang niet op een niveau Wildstylez/ Frontliner/ Noisecontrollers/ Headhunterz zitten. Ook doen ze weinig vernieuwends en zijn ze totaal niet divers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hsgroningen schreef:
Hunt schreef:
Want een mening mag hij niet hebben natuurlijk. Laat hem lekker, als hij dat vindt, dan vindt hij dat. Een reactie zoals jij deze nu geeft slaat helemaal nergens op.

Ik vind de Wasted Penguinz op het moment lekker bezig, maar vind ze ook inderdaad niet de bazen van de scene. Maar van mij van G-Talks vinden wat hij wil.


Idd, vind dat ze ook erg lekker bezig zijn. Maar ik zelf persoonlijk vind ze niet de 'bazen' van de hardstyle scene.
Maarja, ieder zijn mening toch? Ik vind zo'n reactie van Daveytl ook nergens op slaan.
Leer elkaars mening respecteren hier op het forum. En dat geldt voor meerdere mensjezz hier.
Ot: Prachtmelodie! Echt een lekkere plaat dit.

Kom op man, de bazen van Hardstyle..... Als je nou zegt dat je ze tof vindt, dan vind ik dat helemaal prima. Smaken verschillen inderdaad, en ik voel me ook echt niet minder/ beter omdat ik de Wasted Penguinz niet cool vind.

Maar de 'bazen van Hardstyle', dat is wel erg groots over ze praten terwijl ze kwalitatief nog lang niet op een niveau Wildstylez/ Frontliner/ Noisecontrollers/ Headhunterz zitten. Ook doen ze weinig vernieuwends en zijn ze totaal niet divers.

Hoe het je ook wendt of keert, het is en blijft een mening. Zoals ik al aangaf vind ik ze zelf ook niet de bazen van de scene, maar dat neemt niet weg dat je andermans mening moet respecteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Kom op man, de bazen van Hardstyle..... Als je nou zegt dat je ze tof vindt, dan vind ik dat helemaal prima. Smaken verschillen inderdaad, en ik voel me ook echt niet minder/ beter omdat ik de Wasted Penguinz niet cool vind.
Maar de 'bazen van Hardstyle', dat is wel erg groots over ze praten terwijl ze kwalitatief nog lang niet op een niveau Wildstylez/ Frontliner/ Noisecontrollers/ Headhunterz zitten. Ook doen ze weinig vernieuwends en zijn ze totaal niet divers.


Ik vind ze ook kwalitatief nog niet zo goed als Headhunterz, Noisecontrollers etc. Daar ben ik het wel met je eens,
maarja mijn punt is gewoon dat ieder zijn eigen mening heeft. Bijv. als je nu zegt dat MusiQ EnhancerZ de bazen van de scene zijn,
zou ik het daar totaal niet mee eens. Maar dat is vanuit mijn perspectief gekeken, jij denkt er dan miss anders over.
En ik zou dat zeker wel respecteren. Iedereen is anders, is maar goed ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij presenteert het meer als een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Addict

G-Talks schreef:
Wasted Penguinz zijn momenteel de baas in hardstyle als je het mij vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:51 
 

Ach boeie man, als je je op Hardtraxx registreert zou er haast WASTED PINGUINZ FANS ZIJN NIET WELKOM in de disclaimer staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is niet per sé een mening volgens mij. Dat dikgedrukte stukje kun je op meerdere manieren lezen/ interpreteren.
Dan had hij het beter zo kunnen zeggen: De Wasted Penguinz zijn mijn favoriete artiesten o.i.d.

Almighty schreef:
Ach boeie man, als je je op Hardtraxx registreert zou er haast WASTED PINGUINZ FANS ZIJN NIET WELKOM in de disclaimer staan..

Jij moet toch ook wel weten dat ik geen 'hater' ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Dat is niet per sé een mening volgens mij. Dat dikgedrukte stukje kun je op meerdere manieren lezen/ interpreteren.
Dan had hij het beter zo kunnen zeggen: De Wasted Penguinz zijn mijn favoriete artiesten o.i.d.

Tsja oke daar heb je wel gelijk in, ligt er idd gewoon aan hoe je het interpreteert.
Ik zie het als een mening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig staat Hardtraxx ook soms eens open voor andere meningen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 18:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind het een heerlijke praat, lekkere vocals, lekkere melodie, alleen kick is niet helemaal top, maar zeker niet slecht. dus ik vind het een zeer goeie plaat :love:
Maar wordt deze dan helemaal nooit gereleased !?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Divinay schreef:
Ik vind het een heerlijke praat, lekkere vocals, lekkere melodie, alleen kick is niet helemaal top, maar zeker niet slecht. dus ik vind het een zeer goeie plaat :love:
Maar wordt deze dan helemaal nooit gereleased !?!?!?


Reken er maar op dat ie dan wel als free komt als ie niet released wordt, hun hebben tot nu toe alle unreleased tracks free weggegeven dus dat zullen ze dan wel weer doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2012 22:06 
 
Hardtraxxer

Ik hou van dit nummer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 12:02 
 

Word een free-release bij 30.000 Likes.
Dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 12:33 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Word een free-release bij 30.000 Likes.
Dacht ik.


Zou tof zijn! Waar heb je dit gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 12:51 
 

Supernatural schreef:
JEFSKIII schreef:
Word een free-release bij 30.000 Likes.
Dacht ik.


Zou tof zijn! Waar heb je dit gehoord?


Bij de IKEA.

Nee tijdje geleden op hun facebook hadden ze iets voor de 30.000 likes, en aangezien deze af is gekeurd door craptraxx, neem ik aan dat het deze wel eens kan zijn, zeg ook maar wat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 13:43 
 
Hardtraxx Elite

JEFSKIII schreef:
Supernatural schreef:
JEFSKIII schreef:
Word een free-release bij 30.000 Likes.
Dacht ik.


Zou tof zijn! Waar heb je dit gehoord?


Bij de IKEA.

Nee tijdje geleden op hun facebook hadden ze iets voor de 30.000 likes, en aangezien deze af is gekeurd door craptraxx, neem ik aan dat het deze wel eens kan zijn, zeg ook maar wat. :P


hoezo afgekeurd dan?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks