http://cheezburger.com/6226790656emmerick wrote:Welkom op hardtraxx.nlDMVP wrote:"We have officially left Scantraxx Recordz. From this day forward we are no longer a part of the record label. We're now moving on with our career, new things ahead. More info coming very soon!
Greetings Pontuz & Jon."
Die Scantraxx, die
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
D
- 6 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
nee ik was de woorden 'ik' en 'vind' vergetenSupernatural wrote:Dat is jouw mening, niet die van iedereen blijkbaarCase Dj wrote:wat is er mooi aan deze melodie?![]()
gewoon een rommeltje, het klinkt redelijk door de synths maar het is weer 1 dikke chaos.
foutje.
Supernatural wrote:betere kwaliteit
View on YouTube
Vooral die melodie in de mid intro is zo mooi wauw
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik denk dat Falling een eenmalig pareltje was
Dit vind ik weer een stuk minder.
Falling is wel echt een pareltje ja! Maar vind deze track ook niet verkeerd hoor!
Hopen dat ze snel kunnen releasen.
-
J
Dit, dat ze snel een label vinden.Roellos wrote:Falling is wel echt een pareltje ja! Maar vind deze track ook niet verkeerd hoor!![]()
Hoop zo op Dirty Workz
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
in hq vind ik hem echt geweldig. eerst vond ik het niks aan.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vind er geen fuck aan, net zoals alle andere track's van WP.
Irritante vocalen, saaie melodie, en een break van hier tot jeruzalem
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
iMark wrote:Vind er geen fuck aan, net zoals alle andere track's van WP.
Jij hebt ook moeite om andermans mening te accepteren of niet? Ik vind het zelf ook een verschrikkelijke saaie track (inclusief melodie).emmerick wrote:iMark wrote:Vind er geen fuck aan, net zoals alle andere track's van WP.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Wat een kutplaat.
Heerlijk plaatje, alleen jammer dat het eeuwen duurt voordat alle WP platen uitkomen. Als ze straks uitkomen heb ik ze ondertussen te vaak gehoord.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
gewoon minder vaak luisteren, heb je zelf in de handThe Indicator wrote:Heerlijk plaatje, alleen jammer dat het eeuwen duurt voordat alle WP platen uitkomen. Als ze straks uitkomen heb ik ze ondertussen te vaak gehoord.
Haha ja maar ik vind het een lekker nummer dus wil ik het luisteren he... dillema
emmerick wrote:gewoon minder vaak luisteren, heb je zelf in de handThe Indicator wrote:Heerlijk plaatje, alleen jammer dat het eeuwen duurt voordat alle WP platen uitkomen. Als ze straks uitkomen heb ik ze ondertussen te vaak gehoord.