Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Penguinz
Track(s): Confined Thoughts

Sample/video:

Citaat:
it is Confined Thoughts. melancholia follow up that's why i called it melancholia2 lol // Jon
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:08 
 

Altijd met diezelfde mysterieuze teksten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

wacht wel eventjes met oordelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:39 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd, vind Wasted Penguinz steeds beter worden..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 00:23 
 
Hardtraxxer

Ben ook zeer benieuwd ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 01:11 
 
Hardtraxx Elite

hier kan je lekker veel uit opmaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor in elk geval al dat ik de vocals niks vind, wat ze dan ook mogen zeggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom filmt iemand in godsnaam 26 seconde.. Lame. Wat ik hoor is het een lekker zweverig melodietje. Hopen op een lange preview snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran

BuzzLightyear schreef:
Ik hoor in elk geval al dat ik de vocals niks vind, wat ze dan ook mogen zeggen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:57 
 
Hardtraxx Addict

Ofcourse schreef:
Ben benieuwd, vind Wasted Penguinz steeds beter worden..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Altijd met diezelfde mysterieuze teksten haha :P


Wat is hier mysterieus aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zelfde vocalist als Melancholica idd(of is iemand van hun dat zelf :$ ). Hier kun je verder niks uit op maken, vette claps xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxxer

The Indicator schreef:
Zelfde vocalist als Melancholica idd(of is iemand van hun dat zelf :$ ). Hier kun je verder niks uit op maken, vette claps xd


Yess Jon is de vocalist.

Die melodie klinkt wel weer lekker, maar dat is ook alles wat je er van kan zeggen. Hopelijk komt 'ie in Hard With Style zodat we 'm in betere kwaliteit kunnen horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:26 
 

M E L O D I E :love:

Vind ze heel erg sterk vooruit gaan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

Lyrcis trouwens iets van:

It's like a bucket(?) for my thoughts
Hiding in the dark
Trapped and concealed
(?)This is all I want

I try to forget about the past
And move on with my life
Take control
And believe in myself for a while
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Supernatural schreef:
Lyrcis trouwens iets van:

It's like a bucket(?) for my thoughts
Hiding in the dark
Trapped and concealed
(?)This is all I want

I try to forget about the past
And move on with my life
Take control
And believe in myself for a while

Haha idd nu ik het zo hoor klopt er wat jij schrijft ik dacht eerst dat je maar wat gokte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:58 
 

Dakpan schreef:
IvoLovesWillemii schreef:
Altijd met diezelfde mysterieuze teksten haha :P


Wat is hier mysterieus aan?


Weer zo'n diepgaand, half gedicht achtige tekst zoals ze altijd hebben met woorden als mind, my life, dark en dat soort erin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Zelfde vocalist als Melancholica idd(of is iemand van hun dat zelf :$ ). Hier kun je verder niks uit op maken, vette claps xd


Jon neemt die zelf op dacht ik :)
Die van Melancholica in ieder geval.
Dacht ik ergens gelezen te hebben,dus kan het nie bevestigen !

OT: Lekkere melo,wil wel HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Kippenvel!"
ohnee wacht, me raam staat open..

ik vind dit echt niks.. vooral die vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kunt er natuurlijk nog weinig over zeggen, maar vind dat ze altijd wel mooie melodieën maken. Wat er aan het begin van het filmpje te horen is, voordat de vocals erin komen, klinkt veelbelovend. Maar ik zal nooit een persoon zijn die waarde hecht aan de vocals. Ik luister nooit naar de tekst, ik beoordeel alleen of het klinkt.

En de vocals kunnen in dit nummer wel volgens mij, maar betekenis gaan zoeken in teksten die je in 2 minuten op de achterkant van een bierviltje kalkt, vind ik altijd zo triest. Krijg ik altijd zo'n beeld bij van mensen die daarmee een emotionele band tussen de artiest of nummer en hun leven proberen te maken. "Oh, deze teksten verwoorden precies hoe ik me voel!" Blegh, pretentieus gedoe, verzin zelf hoe je je voelt en uit dat op een geschikte manier in plaats van alles voorgekauwd te moeten krijgen en overdreven emotioneel te doen, terwijl je nauwelijks weet wat echte emotie is met je, vermoedelijk, maximaal 25 levensjaren.

En met dit statement probeer ik niet mezelf het alleenrecht op emotie te geven, maar kom op, als je iets mooi wilt vinden, ga dan op zoek naar iets echt moois in plaats van het eerste de beste dat je tegenkomt te kiezen. Als je dit nummer nu op een speciaal moment hoort en dan over 20 jaar het nummer weer hoort, ja, DAN mag je best even emotioneel worden. Maar kom op. Iedereen smijt maar met emoties tegenwoordig. "Ik ben zo depri, ik zie het niet meer zitten, boehoe!" of "Dit feestje was de mooiste dag van mijn leven, niets kan dit toppen!" en dan de volgende week dat weer zeggen. Mensen, leer je behoorlijk uiten. Niet alles hoeft in overtreffende trappen, iets kan ook gewoon leuk of aardig zijn.

Ondertussen slightly off-topic, maar ik moest even de samenleving tot de orde roepen. :P

</rant>
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:15 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
terwijl je nauwelijks weet wat echte emotie is met je, vermoedelijk, maximaal 25 levensjaren.


Wat je 'rant' betreft, ben k het volledig met je eens maar dit is wel echt een belachelijke aanname. Zonde, want je hele tekst die je daar omheen geschreven hebt is op die manier niet veel meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

Vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:22 
 

Meph0 schreef:
Je kunt er natuurlijk nog weinig over zeggen, maar vind dat ze altijd wel mooie melodieën maken. Wat er aan het begin van het filmpje te horen is, voordat de vocals erin komen, klinkt veelbelovend. Maar ik zal nooit een persoon zijn die waarde hecht aan de vocals. Ik luister nooit naar de tekst, ik beoordeel alleen of het klinkt.

En de vocals kunnen in dit nummer wel volgens mij, maar betekenis gaan zoeken in teksten die je in 2 minuten op de achterkant van een bierviltje kalkt, vind ik altijd zo triest. Krijg ik altijd zo'n beeld bij van mensen die daarmee een emotionele band tussen de artiest of nummer en hun leven proberen te maken. "Oh, deze teksten verwoorden precies hoe ik me voel!" Blegh, pretentieus gedoe, verzin zelf hoe je je voelt en uit dat op een geschikte manier in plaats van alles voorgekauwd te moeten krijgen en overdreven emotioneel te doen, terwijl je nauwelijks weet wat echte emotie is met je, vermoedelijk, maximaal 25 levensjaren.

En met dit statement probeer ik niet mezelf het alleenrecht op emotie te geven, maar kom op, als je iets mooi wilt vinden, ga dan op zoek naar iets echt moois in plaats van het eerste de beste dat je tegenkomt te kiezen. Als je dit nummer nu op een speciaal moment hoort en dan over 20 jaar het nummer weer hoort, ja, DAN mag je best even emotioneel worden. Maar kom op. Iedereen smijt maar met emoties tegenwoordig. "Ik ben zo depri, ik zie het niet meer zitten, boehoe!" of "Dit feestje was de mooiste dag van mijn leven, niets kan dit toppen!" en dan de volgende week dat weer zeggen. Mensen, leer je behoorlijk uiten. Niet alles hoeft in overtreffende trappen, iets kan ook gewoon leuk of aardig zijn.

Ondertussen slightly off-topic, maar ik moest even de samenleving tot de orde roepen. :P

</rant>


Hart gelucht? :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Madbone schreef:
Meph0 schreef:
terwijl je nauwelijks weet wat echte emotie is met je, vermoedelijk, maximaal 25 levensjaren.


Wat je 'rant' betreft, ben k het volledig met je eens maar dit is wel echt een belachelijke aanname. Zonde, want je hele tekst die je daar omheen geschreven hebt is op die manier niet veel meer waard.

Fair enough, mensen die verlies hebben meegemaakt of grote overwinningen in hun leven hebben behaald, zullen ongetwijfeld weten wat echte emoties zijn. Maar wat ik bedoelde, en wat ik dus duidelijk te generaliserend opgeschreven heb, is dat het feestje van vorige week niet het hoogtepunt in je leven is, je leven niet opeens waardeloos is omdat je vriend(in) het uitmaakt, etc. Mensen denken vaak in dalen en hoogtepunten, terwijl ze de echte nog niet meegemaakt hebben. En op die manier, blijven ze maar denken dat ze een zwaar leven hebben.

Anyway, de rest van de discussie kunnen we beter ergens anders gaan voeren, want dit alles stamt alleen maar hieruit voort: leuke plaat, lyrics passen er misschien bij, maar mensenkinderen, ga geen drama maken van een paar simpele vocals over dat ze diepgaand of wat dan ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 23:18 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt best dik. Ben benieuwd naar HQ :)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks