Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Veracocha

Track(s): Carte Blanche (Toneshifterz Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

TheSoundOfHardstylez schreef:
Artiest: Veracocha

Track(s): Carte Blanche (Wildstylez Remix)

Sample/video:

oeh lekker joram!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:04 
 

Geweldig, wat hoop ik dat hij deze snel free released, anders spam ik heel zijn facebook onder. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik de naam zag had ik wel wat meer verwacht. Dit is wel heel simpel, melo doet me ook niet zo veel.
Had ie veel meer uit kunnen halen als ie wat creatiever was geweest. Desalniettemin luistert het lekker weg maar toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje van joram :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt zo gehaast, beter het origineel op 130/140 BPM ofzo, verder wel leuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

Wow, wat klinkt dit heerlijk :oh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Geweldig, wat hoop ik dat hij deze snel free released, anders spam ik heel zijn facebook onder. :love:


Muuhaa :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 18:49 
 
Artiest

Lekker remixje Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wildstylez kicks _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Neilio schreef:
Wildstylez kicks _O_

jammer dat je ze niet kan rippen uit deze track :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:


Melodie is gewoon van t original?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict

Hidden Source schreef:
Kwisniks schreef:
Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:


Melodie is gewoon van t original?

hahahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niks speciaals. Luistert gewoon leuk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Hidden Source schreef:
Kwisniks schreef:
Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:


Melodie is gewoon van t original?

hahahahaha xd


Faal, hahahahha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die synth juist erg vet klinken bij die melodie van het origineel. Lekkere remix dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Kwisniks schreef:
Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:


Melodie is gewoon van t original?


Hier komt het inkopertje:


Hij wist niks

Vind het een leuke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 21:54 
 
Hardtraxxer

Kwisniks schreef:
Joram laat maar weer eens zien waarom hij de koning van de melodieën is :worship:


Citaat:
Melodie is gewoon van t original?

Citaat:
hahahahaha xd


Haha, hij is idd wel de king van de melodies maarja, alleen bij dit nummer niet aangezien dit orgineel is haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:16 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez: :worship:!
Een tranceplaat zo mooi in een ander jasje krijgen vind ik wel heel knap.

Enige wat ik wel moet zeggen is dat Wildstylez de laatste tijd wel veel platen uit andere genres pakt, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

Oeh lekkere drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Geweldig, wat hoop ik dat hij deze snel free released, anders spam ik heel zijn facebook onder. :love:


Held :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Heb totaal niks met die piano break, maar de rest klinkt wel prima! Mooie drive hierin! Benieuwd naar een HQ!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks