Active topics in Gratis tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
562 posts member since 2008
last seen May 2013
Track(s): Veracocha - Carte Blanche (Raw Inc. Bootleg)

Download: http://www25.zippyshare.com/v/47266702/file.html

View on YouTube

Code: Select all

The video contains our bootleg we made from Veracocha - Carte Blanche. We made this bootleg for Queensday Outdoor and got so many good respons, beside this El Grekoz played the track on the net and in Greece. So now we want to share the full mp3 with you guys. Enjoy.
Twitter
Facebook
Partyflock
Youtube Channel
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Leuk gedaan :D
J
Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Leuk voor in de Ikea bij de ballebak.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekker trackje hoor :)
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
JEFSKIII wrote:Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maximum wrote: Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.
Van die mensen die op alles en niks zitten te zeiken zonder hun mening te onderbouwen. Dat is dus echt het meest trieste wat je tegen kunt komen als producer lijkt mij.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Maximum wrote:
JEFSKIII wrote:Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.
+1
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Leuke plaat voor de heb, verder ook niet. Maar dat komt eigenlijk door het orineel van deze plaat, daar vond ik toen al niet zo veel aan haha.

-offtopic- Wat een drukte zo met z'n drie achter de tafels, volgende keer wel je blikje neerzetten als je zo in het zicht staat ;)
Hardtraxxer
last seen May 2013
Komt goed man, thanks voor je reactie. We hebben met onze nieuwere track die nog nergens staat misschien wel een plekje bemachtigd.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
TiMOTHYb wrote:
Maximum wrote: Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.
Van die mensen die op alles en niks zitten te zeiken zonder hun mening te onderbouwen. Dat is dus echt het meest trieste wat je tegen kunt komen als producer lijkt mij.
Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-
Hardtraxxer
last seen May 2013
Maximum wrote:
TiMOTHYb wrote:
Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-
Denkt dat hij doelt op die Timothyb. Jij doet niets fout toch ? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/
Hardtraxxer
last seen May 2013
Maximum wrote:Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/
We weten onderhand gelukkig wel hoe we met haters (hoe je het ook wilt noemen) om moet gaan haha :D
We vinden het gewoon leuk om ons ding te doen, luisteren graag naar reacties die goede inhoud bevatten en waar we iets mee kunnen. Verder houden we er gewoon van wat we doen.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Showey wrote:Komt goed man, thanks voor je reactie. We hebben met onze nieuwere track die nog nergens staat misschien wel een plekje bemachtigd.
Kijk, dat is goed nieuws! Vind de laatste free's en previews niet zo heel denderend. (Zo ook deze) Maar gun het jullie van harte, binnenkort Filthy maar weer eens draaien als ik weer moet, vind dat nog steeds een prima plaatje :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
Showey wrote:
Maximum wrote:Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/
We weten onderhand gelukkig wel hoe we met haters (hoe je het ook wilt noemen) om moet gaan haha :D
We vinden het gewoon leuk om ons ding te doen, luisteren graag naar reacties die goede inhoud bevatten en waar we iets mee kunnen. Verder houden we er gewoon van wat we doen.
Mooizo! Maar ik vind het gewoon achterlijk van die gast hoe hij jullie behandelt dus dan zeg ik er wat van en als ik het niet had gedaan was het iemand anders van dit forum wel, want om die manier ga je niet met elkaar om. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Sorry maar dit is echt een verkrachting van het origineel.

Binary Finary- 1999 :worship:
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
teupie wrote:Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.
Snap jij wel wat je zelf zegt? :lol:
K
Hardtraxxer
116 posts member since 2011
last seen Feb 2014
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Maximum wrote:
teupie wrote:Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.
Snap jij wel wat je zelf zegt? :lol:
Haha inderdaad
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Jullie zijn ook zoutzakken zeg.. dat degene die aan het mixen nou neit losgaat kan ik begrijpen.. maar diegene die niets staan te doen kan toch wel wat meer doen dan alleen een beetje met je handjes bewegen? Pff..

Overigens vind ik er niets aan..
Hardtraxxer
last seen May 2013
Tsja ligt er ook maar aan hoeveel publiek je voor je hebt he... Losgaan kunnen we zeker wel, moet je maar eens bij een optreden komen kijken.
A
kipsaté wrote:KUCH
Eigen Producties
Hardtraxxer
305 posts member since 2010
last seen Jan 2012
vind het wel wat hebben, ik zie niemand het beter doen overigens :p
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Maximum wrote: Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-
Nee, gaf je gelijk. Dacht dat je dat wel zou snappen ;-)