Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track(s): Veracocha - Carte Blanche (Raw Inc. Bootleg)

Download: http://www25.zippyshare.com/v/47266702/file.html


Code:
The video contains our bootleg we made from Veracocha - Carte Blanche. We made this bootleg for Queensday Outdoor and got so many good respons, beside this El Grekoz played the track on the net and in Greece. So now we want to share the full mp3 with you guys. Enjoy.


Twitter
Facebook
Partyflock
Youtube Channel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 19:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuk gedaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:47 
 

Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Leuk voor in de Ikea bij de ballebak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lekker trackje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Leuk voor in de Ikea bij de ballebak.

Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 01:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.

Van die mensen die op alles en niks zitten te zeiken zonder hun mening te onderbouwen. Dat is dus echt het meest trieste wat je tegen kunt komen als producer lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
JEFSKIII schreef:
Jazeker good respons, van kinderen van 6.
Leuk voor in de Ikea bij de ballebak.

Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat voor de heb, verder ook niet. Maar dat komt eigenlijk door het orineel van deze plaat, daar vond ik toen al niet zo veel aan haha.

-offtopic- Wat een drukte zo met z'n drie achter de tafels, volgende keer wel je blikje neerzetten als je zo in het zicht staat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Komt goed man, thanks voor je reactie. We hebben met onze nieuwere track die nog nergens staat misschien wel een plekje bemachtigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Maximum schreef:
Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.

Van die mensen die op alles en niks zitten te zeiken zonder hun mening te onderbouwen. Dat is dus echt het meest trieste wat je tegen kunt komen als producer lijkt mij.

Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
TiMOTHYb schreef:
Maximum schreef:
Gozer dit is ook niet helemaal mijn ding, maar jou reactie is gewoon echt achterlijk.

Van die mensen die op alles en niks zitten te zeiken zonder hun mening te onderbouwen. Dat is dus echt het meest trieste wat je tegen kunt komen als producer lijkt mij.

Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-

Denkt dat hij doelt op die Timothyb. Jij doet niets fout toch ? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/

We weten onderhand gelukkig wel hoe we met haters (hoe je het ook wilt noemen) om moet gaan haha :D
We vinden het gewoon leuk om ons ding te doen, luisteren graag naar reacties die goede inhoud bevatten en waar we iets mee kunnen. Verder houden we er gewoon van wat we doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Komt goed man, thanks voor je reactie. We hebben met onze nieuwere track die nog nergens staat misschien wel een plekje bemachtigd.

Kijk, dat is goed nieuws! Vind de laatste free's en previews niet zo heel denderend. (Zo ook deze) Maar gun het jullie van harte, binnenkort Filthy maar weer eens draaien als ik weer moet, vind dat nog steeds een prima plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Maximum schreef:
Je bedoelt JEFSKIII denk ik, want hij heet zelf zo namelijk haha! Nee, ik neem het juist voor jullie op. :thumbup: Hij schreef in een ander recent topic van 1 van jullie tracks ook al zo iets achterlijks, zo ga je gewoon simpel weg niet met elkaar om! :/

We weten onderhand gelukkig wel hoe we met haters (hoe je het ook wilt noemen) om moet gaan haha :D
We vinden het gewoon leuk om ons ding te doen, luisteren graag naar reacties die goede inhoud bevatten en waar we iets mee kunnen. Verder houden we er gewoon van wat we doen.

Mooizo! Maar ik vind het gewoon achterlijk van die gast hoe hij jullie behandelt dus dan zeg ik er wat van en als ik het niet had gedaan was het iemand anders van dit forum wel, want om die manier ga je niet met elkaar om. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar dit is echt een verkrachting van het origineel.

Binary Finary- 1999 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.

Snap jij wel wat je zelf zegt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 13:31 
 
Hardtraxxer

KUCH
dj-s-corner/eigen-producties-t1433.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
teupie schreef:
Ik snap de reactie opzich wel, over de ikea enzo! Of ik zie het anders, maar wanneer een headhunterz of een andere grote naam met zo een productie zou komen, zouden jullie het allemaal met hem eens zijn. Ik kan het fout hebben, maar ik heb een vermoeden! Ik wil niet stoken of onrust zaaien hoor, maar moest het toch even kwijt.

Snap jij wel wat je zelf zegt? :lol:


Haha inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zijn ook zoutzakken zeg.. dat degene die aan het mixen nou neit losgaat kan ik begrijpen.. maar diegene die niets staan te doen kan toch wel wat meer doen dan alleen een beetje met je handjes bewegen? Pff..

Overigens vind ik er niets aan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tsja ligt er ook maar aan hoeveel publiek je voor je hebt he... Losgaan kunnen we zeker wel, moet je maar eens bij een optreden komen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 18:31 
 

kipsaté schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het wel wat hebben, ik zie niemand het beter doen overigens :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Klopt, maar wat wil je hiermee duidelijk maken? Doel je hier op mij, omdat ik in dit geval niet concreet uitleg waarom dit ook niet helemaal mijn ding is (want het is toch duidelijk dat dat een smaak kwestie is)? -.-

Nee, gaf je gelijk. Dacht dat je dat wel zou snappen ;-)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Gratis tracks