Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piano break vind ik er niet zo bij passen,

MAAR het origineel van deze track is zo gruwelijk dik, Wildstylez weet er ook weer wat van te maken !

Heulll vet ! :)
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk stukje muziek dit!! :D
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Niks speciaals. Luistert gewoon leuk weg.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was wachten op het moment dat iemand een remix ging maken van dit epische nummer. Gek genoeg heeft het origineel veel meer vaart en euforie dan dit nummer. Kicks liggen er te zwaar op...
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Wildstylez: :worship:!
Een tranceplaat zo mooi in een ander jasje krijgen vind ik wel heel knap.

Enige wat ik wel moet zeggen is dat Wildstylez de laatste tijd wel veel platen uit andere genres pakt, maar goed.

Vind ik ook. Misschien toch nog meer mensen de hardstyle in proberen te krijgen d.m.v.
wat bekendere platen.

Leuk om deze op Hard Bass te hebben gehoord, zal nog wel vaker voorbij komen.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joram is altijd koning dus kom maar op met die free release

maargoed hij mag zich ook wel meer gaan richten op platen van hem zelf... al die remixjes van oude dance platen en die bootlegs heb ik nu wel weer gehad
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij heeft er weer een kunstwerk van gemaakt.
Alleen jammer dat Raw Inc. al eens een remix heeft gedaan.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:35 
 

D-Ruz schreef:
Hij heeft er weer een kunstwerk van gemaakt.
Alleen jammer dat Raw Inc. al eens een remix heeft gedaan.

Wie?
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
D-Ruz schreef:
Hij heeft er weer een kunstwerk van gemaakt.
Alleen jammer dat Raw Inc. al eens een remix heeft gedaan.

Wie?

Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez doet dit natuurlijk veel beter... al viel die van ons ook wel in de smaak. Maar is natuurlijk niet te vergelijken met de hardstyle-held.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is het ook niet, maar deed me er gelijk aan denken ^^
Bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verpest het origineel helaas :/
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:35 
 

Showey schreef:
Wildstylez doet dit natuurlijk veel beter... al viel die van ons ook wel in de smaak. Maar is natuurlijk niet te vergelijken met de hardstyle-held.


Bij wie viel die in de smaak dan?
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Showey schreef:
Wildstylez doet dit natuurlijk veel beter... al viel die van ons ook wel in de smaak. Maar is natuurlijk niet te vergelijken met de hardstyle-held.


Bij wie viel die in de smaak dan?

In het algemeen, veel reacties op gehad en heeft in aardig wat setjes van andere gezeten.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 01:44 
 
Hardtraxxer

Neilio schreef:
Wildstylez kicks _O_

Hulde aan deze vent! :bomb:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 04:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Showey schreef:
Wildstylez doet dit natuurlijk veel beter... al viel die van ons ook wel in de smaak. Maar is natuurlijk niet te vergelijken met de hardstyle-held.


Bij wie viel die in de smaak dan?

Gut gut, wat een kutvraag met een smerige ondertoon. Nee, niet de hele wereld zal hun remix kennen of waarderen, maar kan toch best dat mensen daar iets leuks van zeggen. Nergens voor nodig, omdat hij ook nog gewoon toegeeft dat het niet zo goed is als die van Wildstylez. Je moet toch ergens beginnen?
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 09:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik twijfel of deze van wildstylez is, hoor af en toe duidelijke toneshifterz sounds, wel een lekker plaatje hoor :love:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en hier de bevestiging van wildstylez op twitter

Citaat:
The Veracocha - Carte Blanche played at hardbass is not mine people! It is from the @Toneshifterz ;) Nice track though!
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:47 
 
Hardtraxx Elite

E-rik schreef:
en hier de bevestiging van wildstylez op twitter

Citaat:
The Veracocha - Carte Blanche played at hardbass is not mine people! It is from the @Toneshifterz ;) Nice track though!


haha iedereen hier Joram de hemel in prijzen is die niet van hem xd
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict

Wildstylez :
''The Veracocha - Carte Blanche played at hardbass is not mine people! It is from the @Toneshifterz ;) Nice track though!''

Zoo had ik niet verwacht eigenlijk! Vind het niet echt een toneshifterz stijl.
Maar wel geweldige track!
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha sukkels, allemaal Joram de hemel inprijzen er er achteraf achterkomen dat het helemaal niet van hem is.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
hahaha sukkels, allemaal Joram de hemel inprijzen er er achteraf achterkomen dat het helemaal niet van hem is.

Hahaha wat 'n sukkels hè.

Flippo
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
hahaha sukkels, allemaal Joram de hemel inprijzen er er achteraf achterkomen dat het helemaal niet van hem is.

Ga fietsen joh.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeit mij geen flikker van wie die is, dit is een eargasm to the bone!
Bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaan alle props (min mijn laatste opmerking) regelrecht naar Toneshifterz. Puik werk!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks