Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dit is een eargasm to the bone!


dit dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 02:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is toch zeker niet vreemd, als je al kijkt hoe ze Pjanoo en Take Me Away hebben geremixd. Dit is precies zo'n zelfde ''project''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zó moet je een trance plaat remixen :worship:. Petje af voor de Toneshifterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:44 
 

Mensen hier die ze volgen op twitteren en evt. kunnen vragen wanneer deze een free release word?

Hebbeeeeee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Idd lekker trackj! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:11 
 
Hardtraxxer

lekkere remix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel gratis respect voor wildstylez, hij zou wel in zn vuistje zitten te lachen en een dag gewacht hebben met dat bericht plaatsen op fb. Ff genieten van de complimenten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:24 
 
Hardtraxx Newbie

Dit klinkt echt heel lekker! was op hardbass ook genieten!! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:25 
 
Hardtraxxer

Tienus schreef:
Neilio schreef:
Wildstylez kicks _O_

Hulde aan deze vent! :bomb:

Wildshifterz kicks (L)
Ontopic: Erg vette plaat dit, die melodie pakt me wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:43 
 
Hardtraxx Newbie



@5:15
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:45 
 
Hardtraxxer

Gaaaf nummer!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Zou hij dan toch gaan komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Addict

Jaaaa eindelijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Geweldige track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Elite

lekker op tijd >.< Wel weer een heerlijke toneshifterz track
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stereorockerz schreef:
Jaaaa eindelijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hardbass zit ik zo verlegen om deze track. Wat lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere remix, en wat blijft het toch een heerlijke melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite

Lekker nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pianostukje is veel te langdradig hele tijd hetzelfde. Daar stoor ik me echt aan. Verder een geweldige melodie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker, ben verliefd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:40 
 
Hardtraxxer

Na 8 maanden een preview. Werd tijd zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk dan toch eindelijk de release :love:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks