Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:11 
 
Hardtraxxer

Artiest: Titan vs Radical Redemption
Track(s): T.B.A

Sample/video:

@ 1:40

Bron: Youtube

:bomb: :bomb:

https://forum.hardtraxx.com/hardstyle-releases/titanomachy-demolition-of-silence-fusioncd-t45532.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor amper een kick in dat filmpje bij dat nummer xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan nog vrij weinig opmaken uit dit filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 22:01 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hier kan ik wel vrolijk van worden. Gaat gewoon alle kanten op (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2014 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Live was die echt dik! Titan zei dat hij nog niet af was en dit een test was maar dit klonk live echt kneiterrrr hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die screeches klinken wel lekker zo in LQ en dan die schreeuw van dat vrouwtje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 03:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaa! Live is ie echt heel vet, vond ik. Beetje experimenteel waar ik wel van houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro klinkt dik! :thumbsup: Volgens mij ook aardige bak drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gvd wat klinkt dit weer goed, nog ff wachten op HQ.. maar de kriebels voor Titanomachy Live op decibel worden steeds groter :P :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 11:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
De kriebels voor Titanomachy Live op decibel worden steeds groter :P :drool:


Dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2014 16:21 
 
Hardtraxx Addict

Zin schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
De kriebels voor Titanomachy Live op decibel worden steeds groter :P :drool:


Dit :love:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks