Hardtraxx Veteran
14311 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Koldsa :cry:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 28 minutes ago
Leonidas wrote:Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?
Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mij
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Chroman wrote:
Leonidas wrote:Instigator - I Will Strike You Down
Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mij
Ja Instigator is inderdaad een hardtechno producer. Ik zou het gek vinden moest het over dezelfde Instigator gaan. Man man wat een lijsten trouwens!
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 45 minutes ago
Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 42 minutes ago
Parvuz wrote:Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjes :lol: :love:

Was écht een prima podcast! Had me toen altijd vet geleken om ook een keer een guestmix voor ze te mogen maken :x
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:
Parvuz wrote:Oude Magic Show setjes! :worship: Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjes :lol: :love:

Was écht een prima podcast! Had me toen altijd vet geleken om ook een keer een guestmix voor ze te mogen maken :x
The magic show was legendarisch. Vooral die hostings (euphoria en wish). Setjes van solutio & the I's en degos & re-done waren altijd vast luisteren.
Hardtraxx Veteran
last seen 42 minutes ago
Solutio & The I's hebben mij toen echt laten zien hoe je veel vetter kon mixen (CC @psyched) ik kreeg in die setjes van hun gewoon kippenvel van sommige overgangen haha. Was een periode dat zij, en Thera en D&R en nog een paar gasten echt een partij vette overgangen in elke mix wisten te verwerken :drool:

voelt niet eens als zo lang geleden, maar dat moet echt periode 2012//2014 geweest zijn dat zij vaak setjes maakten voor TMS denk ik!
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Dan verdienen the Geminizers ook een eervolle vermelding. Kan me ook precies vinden in wat er gezegd wordt trouwens, echt genieten. ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 42 minutes ago
Faalhaas wrote:Dan verdienen the Geminizers ook een eervolle vermelding. Kan me ook precies vinden in wat er gezegd wordt trouwens, echt genieten. ^^
Oja tuurlijk, dat ik die nu al weer vergeet :x gaat snel. Die horen absoluut in dat rijtje!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Altijd gaaf ja Die Medic Show
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Niet spotten met mijn accent :lol: . Maar inderdaad mooie tijden!
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 21 minutes ago
Misschien een idee om weer de podcast te hervatten? :P
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
immuunm wrote:Misschien een idee om weer de podcast te hervatten? :P
Dat zou wel heel vet zijn maar ook heel moeilijk. De manier waarop artiesten hun muziek naar buiten brengen is tegenwoordig heel anders dan 7 jaar geleden en dat geldt ook meteen voor de manier waarop liefhebbers de muziek het liefste luisteren. Dat is ook de reden waarom we de laatste jaren organisch gestopt zijn met het uitzenden van de show.

Als je nieuw leven in de podcast gaat brengen dan zal het waarschijnlijk ook nooit meer zo zijn als vroeger. Dus ik zou juist zeggen geniet van de nostalgie van de oude podcasts die nog online staan :thumbsup: