Koldsa 
Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?
Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mijLeonidas wrote:Instigator - I Will Strike You Down
Werd in de tijd best vaak gedraaid. Erg lekker plaatje. Daarna niks meer van deze producer gehoord. Iemand enig?
Ja Instigator is inderdaad een hardtechno producer. Ik zou het gek vinden moest het over dezelfde Instigator gaan. Man man wat een lijsten trouwens!Chroman wrote:Heeft ook nog hardtechno gemaakt volgens mijLeonidas wrote:Instigator - I Will Strike You Down
Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjesParvuz wrote:Oude Magic Show setjes!Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
The magic show was legendarisch. Vooral die hostings (euphoria en wish). Setjes van solutio & the I's en degos & re-done waren altijd vast luisteren.Rickzel wrote:Ik heb echt honderden uren Magic Show uitgewoond met de jaren, tijdens m'n studie elke dag uur in de bus, uur terug om naar school/stage te gaan. Was nooit een straf, met die prachtige stem van Tita door je oortjesParvuz wrote:Oude Magic Show setjes!Heerlijk om op te zetten tijdens het werk smiddags.
![]()
![]()
Was écht een prima podcast! Had me toen altijd vet geleken om ook een keer een guestmix voor ze te mogen maken
Oja tuurlijk, dat ik die nu al weer vergeetFaalhaas wrote:Dan verdienen the Geminizers ook een eervolle vermelding. Kan me ook precies vinden in wat er gezegd wordt trouwens, echt genieten.
Dat zou wel heel vet zijn maar ook heel moeilijk. De manier waarop artiesten hun muziek naar buiten brengen is tegenwoordig heel anders dan 7 jaar geleden en dat geldt ook meteen voor de manier waarop liefhebbers de muziek het liefste luisteren. Dat is ook de reden waarom we de laatste jaren organisch gestopt zijn met het uitzenden van de show.immuunm wrote:Misschien een idee om weer de podcast te hervatten?