Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit zeg wat een plaat! Die mix tussen euforisch en rauw geeft kippenvel tot op het bot. Lange uithalen en een niet-pitchende kick :worship: :worship: En dan die kickroll waarmee een gruwelijke outro begint. Ge-wel-dig gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Facking vet! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie vind ik wat weghebben van Hard Driver & B-Front - State of Perfection
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Melodie vind ik wat weghebben van Hard Driver & B-Front - State of Perfection

Totaal niet imo :P Je hoort wel een aantal sounds uit Wauw, maar dat is logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die melodie is het net niet voor mij, vind het toch echt iets te kazig zoals ik al dacht. Wat daarna komt is echter gewoon geniaal. Wat een geweldige sfeer, die uithalen.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig nummer. Heb zoiets echt totaal niet verwacht van Titan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het helemaal niet zo bijzonder en word na een tijdje zelfs saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:11 
 

Vreselijke track zeg. Geen reet aan en erg zwak.

Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Vreselijke track zeg. Geen reet aan en erg zwak.

Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja xd)

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:34 
 

Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.

Logics...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.

Haha jij kan me een partij krom lullen. Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:07 
 
Hardtraxxer

simpel maar effectief, heerlijke plaat! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Hij bedoelt dat het een leuk nummer voor thuis is, maar niet voor feesten.

In plaats van dat ie dat dan gewoon zegt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:32 
 

Komt op hetzelfde neer toch? Ach boeiend, jullie weten het nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen de outro vet, die melodie past niet bij deze kicks. Vind 't eerder rommelig dan mooi. Vanaf de opbouw naar de outro is erg vet, de rest vind ik helaas niks. *zet Born To Fight weer op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:50 
 
Hardtraxxer

Ik kan dit wel waarderen. Is weer eens wat anders :P
Heerlijke track vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ondertussen vind ik hem al geniaal, net zoals Born To Fight. Titan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

it's just ......................................... WAUW!!! :love: :love: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:27 
 

geniaal nummer :loving: :loving: :love: :love: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:


:P

Over de plaat, wel vet hoor, maar ik moet dus telkens aan dit lied denken xD Geef mij Born To Fight maar :thumbsup:

Haha, dit. Dat nummer heeft echt exact dezelfde vorm van melodie + achtergrond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks