Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Holy shit zeg wat een plaat! Die mix tussen euforisch en rauw geeft kippenvel tot op het bot. Lange uithalen en een niet-pitchende kick
En dan die kickroll waarmee een gruwelijke outro begint. Ge-wel-dig gewoon.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Melodie vind ik wat weghebben van Hard Driver & B-Front - State of Perfection
Totaal niet imoiMark wrote:Melodie vind ik wat weghebben van Hard Driver & B-Front - State of Perfection
Die melodie is het net niet voor mij, vind het toch echt iets te kazig zoals ik al dacht. Wat daarna komt is echter gewoon geniaal. Wat een geweldige sfeer, die uithalen.. 
Geweldig nummer. Heb zoiets echt totaal niet verwacht van Titan 
Vind het helemaal niet zo bijzonder en word na een tijdje zelfs saai.
-
N
Vreselijke track zeg. Geen reet aan en erg zwak.
Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja
)
Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja
Nerazzurro93 wrote:Vreselijke track zeg. Geen reet aan en erg zwak.
Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja)
-
N
Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.
Logics...Nerazzurro93 wrote:Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.
Haha jij kan me een partij krom lullen. Respect.Nerazzurro93 wrote:Het is niet echt een nummer met elementen die ik in hardstyle zoek en waar ik lekker hard op zou stampen, in dat opzicht is er 'geen reet aan'. Maar in het gehoor ligt het wel prettig dus dat is het leuke eraan.
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
simpel maar effectief, heerlijke plaat! 
In plaats van dat ie dat dan gewoon zegtCruelty wrote:Hij bedoelt dat het een leuk nummer voor thuis is, maar niet voor feesten.
-
N
Komt op hetzelfde neer toch? Ach boeiend, jullie weten het nu 
Vind alleen de outro vet, die melodie past niet bij deze kicks. Vind 't eerder rommelig dan mooi. Vanaf de opbouw naar de outro is erg vet, de rest vind ik helaas niks. *zet Born To Fight weer op*
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Ik kan dit wel waarderen. Is weer eens wat anders
Heerlijke track vind ik
Heerlijke track vind ik
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ondertussen vind ik hem al geniaal, net zoals Born To Fight. Titan 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
it's just ......................................... WAUW!!!

-
A
geniaal nummer

Haha, dit. Dat nummer heeft echt exact dezelfde vorm van melodie + achtergrondElexz wrote:View on YouTube
Over de plaat, wel vet hoor, maar ik moet dus telkens aan dit lied denken xD Geef mij Born To Fight maar