Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee na een paar keer goed luisteren doet het me echt helemaal niks, doe mij maar Born to Fight !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Vreselijke track zeg. Geen reet aan en erg zwak.

Maar dan kijk ik vanuit een hardstyle visie. Opzich is dit best een leuk nummer. Zou dit ook graag op de radio horen (niet dat ik radio luister maarja xd)

Gelukkig is mijn koelkast wel blauw. :huh:

Heerlijk nummer dit. Zit precies op de grens van toch euforisch en toch ook raw. Titan en zijn producties laatste tijd! Hulde! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het nummer niet echt heel vet. Wat ik wel heel vet vind is de intro en de 1e break, had dit graag terug gezien in het hele nummer.. misschien nog in de full??. Daarna valt het voor mij wat weg. Intro was wel effe kippevel momentje (:

Kicks in de live versie klinken trouwens erg vet! :D
Maar iedereen, die intro :woot: :woot: :woot: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nummer klonk erg vet gisteren. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Holy shit zeg wat een plaat! Die mix tussen euforisch en rauw geeft kippenvel tot op het bot. Lange uithalen en een niet-pitchende kick :worship: :worship: En dan die kickroll waarmee een gruwelijke outro begint. Ge-wel-dig gewoon.

Kan het niet beter verwoorden, wat een parel is deze plaat zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar toch ben ik het wel eens met G1LL
G1LL schreef:
die melodie past niet bij deze kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap echt niet dat je dat kan vinden, maar ook dat is iets persoonlijks haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nee na een paar keer goed luisteren doet het me echt helemaal niks, doe mij maar Born to Fight !


Dit dus xd , kreeg bij het horen gewoon meer het idee dat ik op de kermis aanwezig was :P ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te schattig voor Titan!
verder wel een leuke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow deze is echt heel erg vet! Beter dan Born to Fight die mij helemaal niets deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 20:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

jaja vind dit nummer na een paar keer luisteren toch echt wel steeds vetter worden! als het maar bij dit ene nummer blijft voorlopig en hij hierna gewoon weer met een dikke beukplaat komt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu een paar keer live gehoord. Gave plaat! Rauw randje aan een hele melodische plaat, zit ook een goed portie energie in. Vet gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:23 
 
Hardtraxxer

die kickroll voor de outro!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

De outro doet mij heel erg denken aan een nummer van 2-sidez, weet alleen niet meer welke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 12:02 
 
Hardtraxx Newbie

Idd totaal niet titan, maar ik vind m wel zo vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Haha jij kan me een partij krom lullen. Respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 10:51 
 

Deze gaat zeker mee voor track of the year, magistraal, magnifique, alles wat muziek hoort te hebben... is dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe lekker is dit, gewoon kippenvel :loving: :worship: :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Outro :love: Rest is matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Ben ook niet heel kapot van die melodie eigenlijk. Vond hem eerst wel gaaf maar vind hem nu al saai gewoon :P Outro is inderdaad smullen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ja verdomme ja!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict

Wát een plaat!! :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles vet aan dit plaatje :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks