Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks kan ik niet veel uit opmaken, vind de opbouw wel vet maar de rest spreekt mij nog niet echt aan. Wil 'm wel 's in HQ horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse gewekt. Leuk om te zien dat hij ook dit soort platen maakt. Vond bijvoorbeeld Trapped remix en Necropsy gewoon niet leuk, maar Hour Of The Night weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Vond bijvoorbeeld Trapped remix en Necropsy gewoon niet leuk,


Verbazingwekkend hoe smaken soms kunnen verschillen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt Heerlijk! HQ :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

deze melodie is zo fantastisch :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik deze erg vet ga vinden, wachten op een HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel vet. Nou maar hopen dat ik hem snel live hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd hoe dit live klinkt zaterdag tijdens St8ment :thumbsup:
Weet verder niet hoe het geluid daar is maar daar komen we vanzelf achter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt veelbelovend
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, dit klinkt echt supervet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel door een LQ. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk draait Titan deze zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Melodie komt mij echt mega bekend voor. Top40, hardstyle, hardcore, 80's, I dunno :cry:


Doet mij denken aan Noisecontrollers - Set U Free. En ja, vette shit. Klinkt behoorlijk Slim Shore-achtig (Born To Fight ook imo - leg maar naast Wauw).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 22:33 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
tomac schreef:
Melodie komt mij echt mega bekend voor. Top40, hardstyle, hardcore, 80's, I dunno :cry:


Doet mij denken aan Noisecontrollers - Set U Free. En ja, vette shit. Klinkt behoorlijk Slim Shore-achtig (Born To Fight ook imo - leg maar naast Wauw).

Ik hoorde ook dat Slim Shore Born To Fight had gemaakt (?)

OT: Ik moet deze in betere kwaliteit horen om te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt best leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 12:19 
 
Hardtraxxer

Wat een ontzettend dikke melodie :huh: Nu nog een stel goeie kicks eronder en dan is het toch wel een heeeele dikke track hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



:P

Over de plaat, wel vet hoor, maar ik moet dus telkens aan dit lied denken xD Geef mij Born To Fight maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kippevel bij die intro :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Wohhh, outro :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kippenvel nummertje dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
<filmpje>
Over de plaat, wel vet hoor, maar ik moet dus telkens aan dit lied denken xD Geef mij Born To Fight maar :thumbsup:

Nou je het zegt Jur xd Moet zeggen dat de outro wel uitermate wreed klinkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro opende hiermee zaterdag bij invictus, is echt een super dik nummertje hoor :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks