Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Als je erover nadenkt zou het inderdaad zomaar een diss tegen Radical Redemption kunnen zijn..
Maar wat een geweldige plaat zeg! Alles klopt, godver wat lekker!

Maar deze officiële preview zegt niet zoveel toch, aangezien het echt van Titan komt en niet van Fusion? Zou deze plaat dan wel op Fusion komen of zoekt Titan naar iets anders?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Addict

Zou niet eens zo gek zijn wat je zegt! Trage releases werken niet mee...

OT: Hele dikke track, verbaas me er alleen over dat Titan zijn tracks meestal heel kort duren,
ook al is dit maar een preview. Kijk maar naar Remember Me en My Angel. Ook vrij korte
plaatjes (als full).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Als je erover nadenkt zou het inderdaad zomaar een diss tegen Radical Redemption kunnen zijn..


Deze is toen voor Knock Out gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan, wat een baas :worship: Net als deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:24 
 
Hardtraxxer

JVDM schreef:
Maar deze officiële preview zegt niet zoveel toch, aangezien het echt van Titan komt en niet van Fusion? Zou deze plaat dan wel op Fusion komen of zoekt Titan naar iets anders?


Op het einde, bij de 'aftiteling' zeg maar staat wel gewoon fusionbv.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Climax doet me niets tegenover de heel dikke mid-intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat ben ik verliefd op deze track!
Alles klopt gewoon! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Jezus wat ben ik verliefd op deze track!
Alles klopt gewoon! :worship: :worship:


Ff serieus de titel is toch SUPER kut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de track zelf is beter dan de titel. Clap You klinkt zo droog. :lol: Doet me denken aan een scene van De Lama's waarin ze filmregisseur spelen. Daarin noemt Tijl een paar titels van films waaronder: Die You. Ofzo iets. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 15:28 
 
Hardtraxx Elite

Hebb0n hebb0n hebb0ng :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Clap you with my dick

Ik zie telkens een gele dildo voorbijkomen in dat filmpje, dus klopt aardig :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 18:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:29 
 
Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.


Dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Als je erover nadenkt zou het inderdaad zomaar een diss tegen Radical Redemption kunnen zijn..

Klopt
MC DV8 op youtube: "For your information: MC Chief says: And wears a Bane mask as a gimmick'
As in Bane: the bad guy from that Batman movie. So yep its a RR dis. All in good fun tho, made for their battle at an event called Knock Out."
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 08:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.


Graag meer info hierover aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 09:18 
 
Hardtraxx Newbie

Frijolrojo schreef:
Kettingzaag schreef:
Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.


Graag meer info hierover aub!


Inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Kettingzaag schreef:
Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.


Graag meer info hierover aub!

Van wat ik hoor produceert Slim Shore voor onze zwarte vriendelijke reus, maar er zijn vast wel mensen die dit beter weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Frijolrojo schreef:
Kettingzaag schreef:
Toffe plaat.

Alleen het idee dat Titan niks zelf maakt heeft mijn enthousiasme over hem wel enigszins doen kelderen.


Graag meer info hierover aub!

Van wat ik hoor produceert Slim Shore voor onze zwarte vriendelijke reus, maar er zijn vast wel mensen die dit beter weten :P


Heb ik ook gehoord inderdaad, zal wel een kern van waarheid in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die screech ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:33 
 
Artiest

Normaal ben ik hier niet zo van.

Maar ga er toch even op reageren. Er zijn zoveel speculaties wat in mijn ogen jullie in de war maakt.

Toen ik bij Fusion tekende werd ik heel erg veel geholpen door Zany.
Nu sta ik op een punt dat ik op mijn eigen benen kan staan en mijn eigen tracks produceer

Wat mij opvalt is dat meeste niet echt thuis zijn in het wereldje van producers en produceren. In deze wereld word veel samen gewerkt en geholpen maakt niet uit wat voor genre en hoe goed/beroemd je ook bent.

Ik en Slim Shore zijn naast collega's ook hele goede vrienden. Hij is mijn steun en zekerheid in mijn muziek en dat is wederzijds. Wat ik al aan gaf, in dit wereldje word veel samen gewerkt en dat heb ik ook met hem maar, het is niet zo dat ik thuis laid back zit en dat hij voor mij tracks aan produceren is.

Het gevoel wat ik krijg als ik dit soort berichten lees is dat ik de waardering niet verdien omdat men denkt dat ik mijn eigen tracks niet produceer. Ik vind het heel jammer dat sommige mensen hun prioriteit heel erg leggen op een dj of hij zijn tracks wel zelf produceert of niet. Het draait tenslotte om de muziek.

Ik weet ook dat ik als artiest niet iedereen tevreden kan houden. Soms lees ik dat ik mensen teleur stel. Een artiest maak iets wat hij mooi vind en uit eindelijk deelt hij dit met anderen. We leven in een vrij democratisch land dus alle meningen zijn welkom maar, ik vind het jammer dat het niet word onderbouwt. Begin daar eens mee. Zou voor mij en andere artiesten misschien iets leerzaams kunnen zijn of zelfs nieuwe inspiratie kunnen opdoen.

Mocht je twijfelen aan dit verhaal en je aangesproken voelen dan zou ik je graag eens willen uitnodigen in mijn studio. Stuur gerust een pb.

p.s. Zit wel een voorwaarde aan de uitnodiging om te voorkomen dat ik straks in een volle studio zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha heel Hardtraxx in de studio. :lol:

Over je verhaal: Duidelijkheid geven is nooit verkeerd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar komen de miljoenen pm's met slijmerij xd

Wel tof om te zien dat een 'grote naam' even tijd neemt om zijn zegje te doen op ht.. geeft toch aan dat ie er om geeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tof inderdaad, wordt gewaardeerd :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dus als ik nu zeg dat ik er niks van geloof, mag ik langskomen? :evil:


Alle gekheid op een stokje, goed dat je het één en ander komt verhelderen.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks