Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:33 
 
Hardtraxxer

Artiest: Titan & MC Chief

Track(s): Clap You

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was g eweldig! :D Clap, Clap, Clap you with my kick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Zeer benieuwd naar HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:40 
 

:love: :love: dit is hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:14 
 
Hardtraxx Elite

Titan heeft zijn draai weer gevonden!
Inderdaad, dit is pas hardstyle!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nu al benieuwd naar een langere versie in HQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:16 
 
Hardtraxxer

Wauw ! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

HQ :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 19:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit vind ik wel weer vet klinken dan!! Benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Klinkt erg gaaf!

Dit! Ook ik ben erg benieuwd naar een HQ versie. Hopelijk zijn de kicks een beetje in orde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Titan gaat lekker ^^ Nu nog releasen en het plaatje is compleet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kom maar op met die HQ. Godver wat klinkt dat vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt ziek dit! Heel benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Klinkt echt ziek dit! Heel benieuwd naar de HQ!

Mee eens! Benieuwd hoe die het live doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 12:39 
 

Klinkt hard :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Newbie

Was idd erg lekker op KO,
maar zou hij wel uitgegeven worden, is een diss naar RR volgens mij; & use a banemask as a gimmick...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/55260686/file.html[/zippy]

Vanaf 55:40
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw dit klinkt echt ongelofelijk dik! Zieke drive ook weer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 17:21 
 

Die drive in die mid is ongelooflijk ziek :D Heerlijk nummertje van Titan!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

IvoWII schreef:
Die drive in die mid is ongelooflijk ziek :D Heerlijk nummertje van Titan!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titaantje is lekker bezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sow dan dit is echt Bezeten!
Die mid is echt briljant, wat een drive! :drool:
climax heeft een perfecte sfeer!

Hopelijk heel rap hq, dit klinkt echt geweldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt wel vet! :thumbup: Jammer dat Titan niet op Loudness staat zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite

Idd dit is echt ontzettend vet! :D Die drive in de mid :loving:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks