Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Foto van de studio in progress staat btw op ze FB pagina.

Deze track is :drool:

Alleen in heet laatste deel van de preview " I clap you with my (schreech)" als die screech nou werd vervangen door een kick zou ik het nog gaver vinden :D


Edit: op 00:21 is Mr Lellebel te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei alleen wat ik gehoord had, bracht het niet als feit oid :P

Maar goed, wat hier al gezegd wordt, lof voor de opheldering. Bij dit soort situaties ging ik er ook zeker al niet vanuit dat jij of iedere andere artiest chill op de bank zit terwijl anderen het werk voor je doen. Eigen input zal toch wel het kernpunt van je platen zijn. Toch vind ik het altijd een beetje raar, is toch een beetje als een band die zijn eigen nummers schrijft, maar in de studio anderen hem laat opnemen. Tenminste dat is mijn visie. Daarom vind ik het ook goed dat je nu voor jezelf tracks gaat produceren. Zal toch nog een beetje meer voldoening geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Edit: op 00:21 is Mr Lellebel te zien :P

:cool:

En heel fijn dat je even voor wat opheldering zorgt George :thumbup: Erg tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:
Edit: op 00:21 is Mr Lellebel te zien :P

:cool:

En heel fijn dat je even voor wat opheldering zorgt George :thumbup: Erg tof!

Ja bedankt George, doe Raoul de groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lenny schreef:
Edit: op 00:21 is Mr Lellebel te zien :P

:cool:

En heel fijn dat je even voor wat opheldering zorgt George :thumbup: Erg tof!

Ja bedankt George, doe Raoul de groeten.

Ja! En zorg dat de Diffusers uh... Diffused snel weer geboekt wordt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Allereerst, mooi dat je het even duidelijk probeert te maken. Dit soort zaken mogen meer gebeuren, neemt heel wat geruchten weg.
Een punt waar ik even op wou inhameren.
TITAN schreef:
Ik vind het heel jammer dat sommige mensen hun prioriteit heel erg leggen op een dj of hij zijn tracks wel zelf produceert of niet.

Met alle respect, maar het niveau van amateur dj's hier op het forum ligt toch wat hoger dan bepaalde artiesten die aan de top staan. Dan is het volgens mij ook logisch dat er gekeken wordt naar de capaciteiten voor het maken van een eigen track? Anders sta je aan de top zonder dat je wat kan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Ja de track zelf is beter dan de titel. Clap You klinkt zo droog. :lol: Doet me denken aan een scene van De Lama's waarin ze filmregisseur spelen. Daarin noemt Tijl een paar titels van films waaronder: Die You. Ofzo iets. :lol:


Blood You, hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Jan Tarrel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:48 
 
Artiest

bRt_ schreef:
Allereerst, mooi dat je het even duidelijk probeert te maken. Dit soort zaken mogen meer gebeuren, neemt heel wat geruchten weg.
Een punt waar ik even op wou inhameren.

Met alle respect, maar het niveau van amateur dj's hier op het forum ligt toch wat hoger dan bepaalde artiesten die aan de top staan. Dan is het volgens mij ook logisch dat er gekeken wordt naar de capaciteiten voor het maken van een eigen track? Anders sta je aan de top zonder dat je wat kan..


Dank je!

Met alle respect voor jou mening maar, ik kan het niveau van de "amateur dj's" hier op het forum niet beoordelen of vergelijken/inschatten met die van de "top artiesten". Daarbij denk ik ook dat ieder met een andere visie of oor naar het product luistert van een top artiest.

Wat ik eigenlijk bedoel met mijn uitspraak is, dat mijn track hier op het forum wordt gepost en dat er wat mensen reageren op het nummer en er een paar reageren van "hij maak zijn tracks niet, dat doet een ander". Kan en mag, maar dan kan je net zo goed een aparte topic starten met: "Titan produceert zijn eigen tracks niet".

En wat ik hier mee wil aangeven, is dat mijn track naar de achtergrond verdwijnt en dat er een speculatie op de voorgrond treedt. Daarvoor post je een track denk ik niet op een forum en ik weet niet of iedereen daar zich mee bezig wilt houden. Ik in iedergeval niet, al maakt Jan Smit de tracks voor Wildstylez, zolang het maar in mijn oren vet klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

TITAN schreef:
En wat ik hier mee wil aangeven, is dat mijn track naar de achtergrond verdwijnt en dat er een speculatie op de voorgrond treedt. Daarvoor post je een track denk ik niet op een forum en ik weet niet of iedereen daar zich mee bezig wilt houden. Ik in ieder geval niet.

Ikzelf ook niet, maar ik kan me best wel inbeelden dat er wat leden willen weten wie of wat voor wie produceert. Helaas wordt daar nooit openlijk over gesproken, wat speculaties blijft aanwakkeren. (Iets wat ik jammer vind)
Overigens ben ik het eens met het je stukje tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TITAN schreef:
En wat ik hier mee wil aangeven, is dat mijn track naar de achtergrond verdwijnt en dat er een speculatie op de voorgrond treedt. Daarvoor post je een track denk ik niet op een forum en ik weet niet of iedereen daar zich mee bezig wilt houden. Ik in iedergeval niet, al maakt Jan Smit de tracks voor Wildstylez, zolang het maar in mijn oren vet klinkt :)


Ik snap je punt, maar ik ben het hier niet helemaal mee eens. Of tenminste, de insinuatie die je hiermee maakt. Wij oordelen hier namelijk iedere track zoals we de track vinden, het maakt ons hier (mij tenminste, maar lijkt mij de logische gang van zaken) echt niet uit wie de plaat maakt, als hij vet is, is hij vet. Het gaat er meer om wie de credits ervoor krijgt ;) Het blijft toch een beetje vreemd als er een plaat onder jouw naam uitkomt, zonder dat je hier zelf de eindverantwoording hebt gehad. Vooral omdat velen deze je onwetend die wel toewijzen. Ik ga er niet vanuit dat jij er een beetje bijzat, vooral omdat je nu aangeeft dat je nu wel in staat bent op eigen benen te staan, maar er zijn een aantal artiesten waarbij dit wel het geval is. Lijkt me toch raar als iemand je dan complimenteert met een track, en die dan moet nemen wetende dat het niet "jouw" track is.

Maar goed, daar heeft iedereen zijn eigen mening in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TITAN schreef:
al maakt Jan Smit de tracks voor Wildstylez

Maar dan maakt Jan Smit dus de tracks van Alpha2? :oh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 01:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat die lange halen van de screeches veel energie uit de plaat halen. Heel jammer. Typische Titan stijl weer, wat me dan weer erg goed bevalt uiteraard :worship:

Kicks missen ook wat energie, had meer in kunnen zitten. Zal live tegenvallen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 08:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Lijkt me toch raar als iemand je dan complimenteert met een track, en die dan moet nemen wetende dat het niet "jouw" track is.


Is in principe niet zo raar.. Als je een nieuwe auto koopt en mensen complimenteren je hiermee, dan zeg je toch ook gewoon "Bedankt", in plaats van "Geef de kudo's maar aan Volkswagen, want die hebben hem gemaakt"..

(overigens ben ik het niet met je oneens hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 10:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ik vind dat die lange halen van de screeches veel energie uit de plaat halen. Heel jammer. Typische Titan stijl weer, wat me dan weer erg goed bevalt uiteraard :worship:

Kicks missen ook wat energie, had meer in kunnen zitten. Zal live tegenvallen denk ik.


Live is deze geweldig, echt waar :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Live is deze geweldig, echt waar :)!

Dat zegt het overgrote deel van de Hardtraxx-gebruikers hier ook over Radical Redemption, terwijl dat natte scheten² live zijn. Dus sorry, maar zo gemakkelijk krijg je me niet overtuigd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel iets leerzaams.
Necropsy (free-)releasen :cool:

Verder wel prima nummer hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 00:17 
 
Hardtraxxer

00:27 vrouwelijke hardtraxxer *zwaait*

Deze track nu al een paar dagen op repeat staan, wat een drive! :drool:

Mijn laptop is al 2 maanden gesneuveld (oproep aan @jordifcg REANIMEER MIJN LAPTOP PLZ) maar speciaal ff via m'n iphone op ht gegaan om m'n waardering te geven :thumbsup:

Nou groetjus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle-releases/titan-mc-chief-clap-you-fusion-194-t39175.html
:D
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks