bRt_ schreef:
Allereerst, mooi dat je het even duidelijk probeert te maken. Dit soort zaken mogen meer gebeuren, neemt heel wat geruchten weg.
Een punt waar ik even op wou inhameren.
Met alle respect, maar het niveau van amateur dj's hier op het forum ligt toch wat hoger dan bepaalde artiesten die aan de top staan. Dan is het volgens mij ook logisch dat er gekeken wordt naar de capaciteiten voor het maken van een eigen track? Anders sta je aan de top zonder dat je wat kan..
Dank je!
Met alle respect voor jou mening maar, ik kan het niveau van de "amateur dj's" hier op het forum niet beoordelen of vergelijken/inschatten met die van de "top artiesten". Daarbij denk ik ook dat ieder met een andere visie of oor naar het product luistert van een top artiest.
Wat ik eigenlijk bedoel met mijn uitspraak is, dat mijn track hier op het forum wordt gepost en dat er wat mensen reageren op het nummer en er een paar reageren van "hij maak zijn tracks niet, dat doet een ander". Kan en mag, maar dan kan je net zo goed een aparte topic starten met: "Titan produceert zijn eigen tracks niet".
En wat ik hier mee wil aangeven, is dat mijn track naar de achtergrond verdwijnt en dat er een speculatie op de voorgrond treedt. Daarvoor post je een track denk ik niet op een forum en ik weet niet of iedereen daar zich mee bezig wilt houden. Ik in iedergeval niet, al maakt Jan Smit de tracks voor Wildstylez, zolang het maar in mijn oren vet klinkt