Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Fucking ziek! Lang geleden dat ik nog zo bezeten ben geweest van een mid-intro als deze 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Vette plaat zeg! 
Last edited by flevoboys on 11 Jul 2013 15:10, edited 1 time in total.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wanneer gaat Titan naar een label waar hij wel releases krijgt? Word af en toe een beetje moe van het release-beleid van Fusion... 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Deze moet komen ja! Wat een heeeeer-lijke plaat.
Deze is fucking gruwelijk
Eindelijk weer een top track van Titan!
Vind alleen die titel een beetje raar: Clap You.
Klinkt zo droog.
Klinkt zo droog.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
die climax
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....
Produceert Zany niet voor Titan? Desalniettemin een hele dikke plaat!Kwisniks wrote:Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Sys-x is anders ook niet de snelste...Forbidden Phobia wrote:die climax![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
in ieder geval sneller als fusioniMark wrote:Sys-x is anders ook niet de snelste...Forbidden Phobia wrote:die climax![]()
![]()
![]()
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Denk dat Fusion toch sneller is hoor. Heeft al veel meer releases dit kaar dan Sys-X. 
Vette plaat wederom! Alleen jammer vd titel.
Kan maar niet stoppen met het luisteren van deze plaat, die climax

-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
http://www20.zippyshare.com/v/79422717/file.html
@ 00:46:40
Credits naar Thyron voor het draaien in Beyond Limits.

@ 00:46:40
Credits naar Thyron voor het draaien in Beyond Limits.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Eindbazenplaat
Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze
Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Heerlijke kicks vind ik wel meevallen. Ze passen gewoon goed in dit nummer, niet al te hard, niet te soft. Maar door de drive past het er, naar mijn inzien, goed inDaveytl wrote:Eindbazenplaat![]()
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Die Titan is echt baas! wat een klapper!