Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fucking ziek! Lang geleden dat ik nog zo bezeten ben geweest van een mid-intro als deze :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Vette plaat zeg! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Betere kwaliteit @ 0:55:41

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Wanneer gaat Titan naar een label waar hij wel releases krijgt? Word af en toe een beetje moe van het release-beleid van Fusion... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Deze moet komen ja! Wat een heeeeer-lijke plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaaaaaaaaaa :D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is fucking gruwelijk :worship: Eindelijk weer een top track van Titan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alleen die titel een beetje raar: Clap You.
Klinkt zo droog. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 20:18 
 
Hardtraxx Addict

Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

die climax :love: :love: :love:
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Born To Fight, My Angel en dit. Wát een producer is dit zeg, al vind ik 'm nog steeds een ondergewaardeerde naam. Dit is gruwelijk sloopwerk. Enige minpuntje, het lijkt soms alsof de kick wordt weggedrukt?


Produceert Zany niet voor Titan? Desalniettemin een hele dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Forbidden Phobia schreef:
die climax :love: :love: :love:
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....

Sys-x is anders ook niet de snelste...
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Forbidden Phobia schreef:
die climax :love: :love: :love:
Laat Titan maar naar Sys-X gaan ofso.. Fusion qua release-beleid is echt bagger....

Sys-x is anders ook niet de snelste...
Eigenlijk zou zo'n artiest bij DWX moeten zitten, die releasen tenminste elke week een 2-tracker

in ieder geval sneller als fusion :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat Fusion toch sneller is hoor. Heeft al veel meer releases dit kaar dan Sys-X. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette plaat wederom! Alleen jammer vd titel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan maar niet stoppen met het luisteren van deze plaat, die climax :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 14:24 
 
Hardtraxx Elite

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/79422717/file.html[/zippy]
@ 00:46:40
Credits naar Thyron voor het draaien in Beyond Limits.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:18 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clap you with my dick
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindbazenplaat :worship:

Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:54 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Eindbazenplaat :worship:

Gruwelijke drive, heerlijke kicks, scherpe snijdende sounds en hoewel ik weinig van de vocalen versta vind ik die ook vet. Alles is vet aan deze (L)

Heerlijke kicks vind ik wel meevallen. Ze passen gewoon goed in dit nummer, niet al te hard, niet te soft. Maar door de drive past het er, naar mijn inzien, goed in :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 21:58 
 
Hardtraxxer

Die Titan is echt baas! wat een klapper! (L) :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks