Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:21 
 

Verklaar je nader, emmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bring Me Down had nog wel een redelijk mainstream plaatje kunnen zijn zonder die ontieglijk lelijke en veel te hoge kicks.
Pitchkicks vind ik nooit zo erg, gebruik ze zelf ook, maar dit is gewoon overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Forbidden Phobia schreef:
die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren >.<


dan kunnen je oren niet zoveel aan :oh:

mijn oren kunnen veel hebben maar als ik dit hoor dan doet het gwn zeer.. pitchkicks oke als het iets toevoegd maar dit gaat zelfs hoger als de ijfeltoren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Elite

Zygoma schreef:
Bring Me Down had nog wel een redelijk mainstream plaatje kunnen zijn zonder die ontieglijk lelijke en veel te hoge kicks.
Pitchkicks vind ik nooit zo erg, gebruik ze zelf ook, maar dit is gewoon overdreven.


deze pitchkicks zijn gewoon voor bazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 15:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Audiofreq
Citaat:
I am very happy to announce that The Prophet and I have finished the anthem for *drum roll* 10 Years of Scantraxx! Previews coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:40 
 

Jurheinen schreef:
WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar


Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren :huh: , of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:
WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar


Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren :huh: , of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.


Haha, dik leuke reactie! EENSCHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:
WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar


Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren :huh: , of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.

Dat zou opzich geen slecht plan zijn :) EENSCHHH
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat zou op zich een grote grap zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

O rly? Thera een anthem laten maken voor een Scantraxx feest? Is dat een slecht idee? hmm.

Ik ben het met Jurheinen eens dat dit nummer te slecht voor woorden is. Alleen mensen die nog steeds denken dat er hier gehaat wordt op melodieuze hardstyle, en zulk soort reacties plaatsen, neem ik al lang niet meer serieus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:52 
 

wootum schreef:
O rly? Thera een anthem laten maken voor een Scantraxx feest? Is dat een slecht idee? hmm.

Ik ben het met Jurheinen eens dat dit nummer te slecht voor woorden is. Alleen mensen die nog steeds denken dat er hier gehaat wordt op melodieuze hardstyle, en zulk soort reacties plaatsen, neem ik al lang niet meer serieus ;)

Ik neem de mensen die hier een specifieke vorm van hardstyle vooruit trekken, als hardstyle hoe het moet ook al lang niet meer serieus. Ik xd :lol: :D er enkel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Zygoma schreef:
Bring Me Down had nog wel een redelijk mainstream plaatje kunnen zijn zonder die ontieglijk lelijke en veel te hoge kicks.
Pitchkicks vind ik nooit zo erg, gebruik ze zelf ook, maar dit is gewoon overdreven.


deze pitchkicks zijn gewoon voor bazen

Not sure if..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 16:59 
 

BuzzLightyear schreef:
emmerick schreef:
Zygoma schreef:
Bring Me Down had nog wel een redelijk mainstream plaatje kunnen zijn zonder die ontieglijk lelijke en veel te hoge kicks.
Pitchkicks vind ik nooit zo erg, gebruik ze zelf ook, maar dit is gewoon overdreven.


deze pitchkicks zijn gewoon voor bazen

Not sure if..

:sick: wordt ik van jou en enkele anderen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
wordt ik


Lekker bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Verklaar je nader, emmer.

Het is 'm uiteindelijk gelukt je avatar uit te spellen. Best knap ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

heb echt helemaal niks met audiofreq :sick:
Ik houd van mainstream en het hardere werk alleen audiofreq heeft in beie niks te zoeken. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De pitchkicks zoals die in dit nummer zitten, zijn echt te extreem kut voor woorden. Net als 2005/2006 een dieptepunt was qua sounds, is 2011/2012 een dieptepunt voor kicks.

Gelukkig is de hardstyle-scene een stuk groter dan die in 2005/2006 was en wordt er naast deze graftakkeherrie ook gewoon goede, melodische hardstyle geproduceerd. En ook rauwere hardstyle voor het betere stampwerk. Enige wat ik mis, is goede, nieuwe Italiaanse early... maar ja, je kan niet alles hebben.

Ik geloof niet dat mensen die dit soort kicks leuk vinden, ze ooit live gehoord hebben. Je hoort namelijk niets meer, zodra zo'n kick voorbij komt op een echte set speakers (en niet die van je schoolfeest of de oordopjes van je iPod). Al het andere geluid valt weg, het wordt allemaal overstemd. Ja, misschien dat je broek wat fladdert omdat er een muur van bas onder zit, maar dat is niet wat een kick een kick maakt. Daar heb je dubstep voor, als je je broek wilt laten fladderen.

Maar, als je dit soort kicks leuk vindt en het dertien-in-een-dozijn melodietje met cheesy vocals, good for you, geniet ervan zolang je dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
wootum schreef:
O rly? Thera een anthem laten maken voor een Scantraxx feest? Is dat een slecht idee? hmm.

Ik ben het met Jurheinen eens dat dit nummer te slecht voor woorden is. Alleen mensen die nog steeds denken dat er hier gehaat wordt op melodieuze hardstyle, en zulk soort reacties plaatsen, neem ik al lang niet meer serieus ;)

Ik neem de mensen die hier een specifieke vorm van hardstyle vooruit trekken, als hardstyle hoe het moet ook al lang niet meer serieus. Ik xd :lol: :D er enkel mee.


En ik vermaak me om mensen zoals jij, gelukkig maar dat we nog wat aan elkaar aan hebben. Want als ik toch dezelfde manier van denken als jou had, had ik al lang geen hardstyle meer geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:
WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar


Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren :huh: , of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.

Wat een onzin zeg.... Voor een anthem die 10 jaar Scantraxx moet representeren, is dit zwaaaaaaar ondermaats.

Als representatie van de laatste 2 jaar is dit een prima anthem. Zo dramatisch is het nou eenmaal gesteld met Scantraxx tegenwoordig (afgezien van een paar toffe producers).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:50 
 

Daveytl schreef:
Spablauw schreef:
Jurheinen schreef:
WHahahahahahahahahahahahahahahahaha, als dit echt het anthem is dan mogen ze zich de ogen uit de kop schamen. Wat een ondermaatse productie van deze 2 "producers". En dan als anthem gebruiken voor 10 years of Scantraxx? Als dit die 10 jaar representeert doen ze het behoorlijk verkeerd. Wat een stel schapen bij elkaar


Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren :huh: , of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.

Wat een onzin zeg.... Voor een anthem die 10 jaar Scantraxx moet representeren, is dit zwaaaaaaar ondermaats.

Als representatie van de laatste 2 jaar is dit een prima anthem. Zo dramatisch is het nou eenmaal gesteld met Scantraxx tegenwoordig (afgezien van een paar toffe producers).

Wees dan blij dat ze een kanker slecht anthem gemaakt hebben, anders kon je nu zo niet tekeer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 19:53 
 

Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.

Ik ben een liefhebber van van alles en nog wat hoor :D Melodieuze Hardstyle vind ik ook tof.

Maar je kraamt gewoon onzin uit. En het verwijzen naar Thera (wat dus ongeveer iedere melo-only liefhebber doet) is ook vrij irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:09 
 

Daveytl schreef:
Spablauw schreef:
Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.

Ik ben een liefhebber van van alles en nog wat hoor :D Melodieuze Hardstyle vind ik ook tof.

Maar je kraamt gewoon onzin uit. En het verwijzen naar Thera (wat dus ongeveer iedere melo-only liefhebber doet) is ook vrij irritant.

Melo only liefhebber ben ik echt niet :D leer gwn waarderen of ten minste niet af breken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het ook niet per sé over jou hé ;)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks