Doen sommigen hier dan niet precies hetzelfde, net als op youtubeSpablauw wrote:Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Flikker toch op godverdomme, wordt hier zo moe van. Omdat ik op een melodieuze track zit te bashen ben ik direct een raw-liefhebber?Spablauw wrote:Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.
Je slaat de plank helemaal mis ventje.Spablauw wrote:Wacht we zullen even aan Thera vragen het anthem te produceren, of hen les te geven in het maken van early rauwe sounds ... want dat is hardstyle en dat alleen zal hardstyle wezen.
Ten eerste zit Thera niet bij Scantraxx.
Ten tweede gaat het hier niet om het feit dat het mainstream is, maar om het feit dat het kwalitatief gewoon stront is.
Ten derde zit Audiofreq (met Bioweapon tijd erbij) pas sinds half 2009 bij Scantraxx, 2,5 jaar dus. Hij is niet een van de artiesten die Scantraxx groot heeft gemaakt. En JA, The Prophet wel, maar daar hoor je geen invloeden van in deze plaat. Een samenwerking van artiesten als Headhunterz, Wildstylez, JDX, Frontliner, A² records, Brennan Heart, DBSTF, A-Lusion en The Prophet had al veel representatiever geweest.
Doe eens teruggaan naar de zandbak.Spablauw wrote:Wat zijn de rauw style loverboys toch opdringerige boyzzzz, hun zin opdringen aan de rest. Anders krijg je hier geen gevoel om er bij te horen als je niet voor rauw bent.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Lekkere tracks , benieuwd wat der uit komt 
-
RHardtraxxer
- last seen Feb 2017
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
jupp, het moest Bring me High zijn
verder zijn het echt grafplaten !
Vooral voor 10 years of scantraxx vind ik We Are One er geen goed anthem voor!
verder zijn het echt grafplaten !
Vooral voor 10 years of scantraxx vind ik We Are One er geen goed anthem voor!
Misschien omdat dat niet het kanaal van Audiofreq zelf is?
-
RHardtraxxer
- last seen Feb 2017
Dat snap ik , Maar hij was toen in 2dangerous show ,Zygoma wrote:Misschien omdat dat niet het kanaal van Audiofreq zelf is?
Toen had die dit nummer speciaal gemaakt voor mensen die hem neer wilden halen ?
Zei die als goed is
-
D
- 7 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
Klopt helemaal, maar hij heeft bij ons niets gezegd of het een solo plaat wasRicardo1991 wrote:Dat snap ik , Maar hij was toen in 2dangerous show ,Zygoma wrote:Misschien omdat dat niet het kanaal van Audiofreq zelf is?
Toen had die dit nummer speciaal gemaakt voor mensen die hem neer wilden halen ?
Zei die als goed is
-
D
Ah gatverdamme 
-
A
- 1 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
bij het 2e nummer (Bring Me Down) zecht ze tussen 18 en 20 seconden iets nuttigs!!
zaad tracks
zaad tracks
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
slotje
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Koel man. een oud topic opzoeken en hem dan gaan bumpen met een domme opmerking.AlexdeGrutte wrote:bij het 2e nummer (Bring Me Down) zecht ze tussen 18 en 20 seconden iets nuttigs!!
zaad tracks
-
MHardtraxxer
- 95 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
En dat met een spellingsfout die pijn aan je ogen doet.emmerick wrote:Koel man. een oud topic opzoeken en hem dan gaan bumpen met een domme opmerking.AlexdeGrutte wrote:bij het 2e nummer (Bring Me Down) zecht ze tussen 18 en 20 seconden iets nuttigs!!
zaad tracks