deze is moest gewoon bij we are one
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Essive - Find my Way (NEXT230)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Unload & Incult - Scumbag (Dirty Dog) (ACR??)
- View the latest post: Spitfire - Hit Right (SPITF007)
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
emmerick wrote:deze is moest gewoon bij we are one

-
S
Ik vind hem gewoon goed eigenlijk... vocals komen goed tot recht. Pitchkick gaat wel te hoog. Melodie is lekker maar ik geloof niet echt dat dov hier iets aan gedaan heeft.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
prima track, ik hou wel van die kick van audiofreq! Deze track deed het ook goed bij rebirth 
-
GHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Sep 2012
ik kan dit wel waarderen eigenlijk, jammer van de pitchkicks 
De kicks schreeuwen het al uit, 'bring me down.'
bring me down please!!!!!!! huh nee?

-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Rofl @ die pitchkicks in de 2e climax
Dacht dat iets interessant kon worden, heb ik me toch weer vergist
Dacht dat iets interessant kon worden, heb ik me toch weer vergist
Is die Audiofreq aan de diarree ofzo, hij schijt de ene na de andere plaat uit? 
-
J
@Hardstyle.com, Altijd al een keer willen zeggen. YES!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Gefeliciteerd jongeJEFSKIII wrote:@Hardstyle.com, Altijd al een keer willen zeggen. YES!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
vind dit echt niks 
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Het doet mij plezier dat dit nog geen 20000 views haalt. Stel je voor dat dit de miljoen haalt, dan is hardstyle gedoemd.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Er zijn ook maar een handje vol hardstyle tracks die de miljoen halen.ScavengerDJ wrote:Het doet mij plezier dat dit nog geen 20000 views haalt. Stel je voor dat dit de miljoen haalt, dan is hardstyle gedoemd.
Waaronder: Psyko Punkz - Bassboom . Oftewel hardstyle is verdoemt
-
SHardtraxxer
- 359 posts member since 2012
- last seen Mar 2013
Dan heb ik nog liever bassboom dan dit, dit geeft mij gewoon koude rillingen.emmerick wrote:Er zijn ook maar een handje vol hardstyle tracks die de miljoen halen.ScavengerDJ wrote:Het doet mij plezier dat dit nog geen 20000 views haalt. Stel je voor dat dit de miljoen haalt, dan is hardstyle gedoemd.
Waaronder: Psyko Punkz - Bassboom . Oftewel hardstyle is verdoemt![]()
Die Audiofreq heeft echt geen idee wat hij doet met z'n kicks he?? En wat een schijtvocals ook. Ik hoor hier en daar ook wat autotune geloof ik. Omg wtf is dit nou weer voor achterlijke break *luistert live*. Achterlijke dubstyle meuk, donder nou eens op...
1.2.3. wait for it... WWUUUUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAH DIE PITCHKICKS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA
that would be all.
1.2.3. wait for it... WWUUUUHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAH DIE PITCHKICKS HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHA
that would be all.
Knul, omdat dit niet jouw smaak is betekend het toch niet dat Audiofreq niet weet wat hij aan het doen is?Elexz wrote:Die Audiofreq heeft echt geen idee wat hij doet met z'n kicks he?? En wat een schijtvocals ook. Ik hoor hier en daar ook wat autotune geloof ik. Omg wtf is dit nou weer voor achterlijke break *luistert live*. Achterlijke dubstyle meuk, donder nou eens op...
that would be all.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Die vocals worden wel heel vaak gebruikt in deze track
In-en midintro zijn te doen. De melodie ook, maar die pitchkicks in de climax ..
In-en midintro zijn te doen. De melodie ook, maar die pitchkicks in de climax ..
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
dafuq ?
-
I
elroyce wrote:De kicks schreeuwen het al uit, 'bring me down.'