hmm, vind dit een beetje raar. Sam draaide Bring Me Down als eerste in de 2 Dangerous Show waarin hij zei dat hij alles achterlaat qua dat Bioweapon verhaal. Dus idd, was heeft The Prophet ermee te maken? Hoor ook niet echt ideeen of samples terug...
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
We Are One = 10 Years of Scantraxx Anthem
Sorry, maar ik ga hier niet eens m'n mening onderbouwen.
Alweer troep.
Alweer troep.
We are one mist originaliteit en drive.
Over de kicks van Bring Me Down moetk niets meer zeggen zeker
Over de kicks van Bring Me Down moetk niets meer zeggen zeker
iedereen loopt zich af te vragen wat the prophet hier voor inbreng in heeft. ik heb ook m'n vragen hierover, maar aangezien ze samen deze plaat maken vind ik het raar dat the prophet niet gezegd heeft bij bv bring me down: 'Eh sam, ik weet niet hoe het zit, maar hoe deze kick omhoog gepitched wordt vind ik wel erg onnatuurlijk in m'n oren klinken.'
eeuwig zonde
eeuwig zonde
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
the prophet pitched zelf ook zo hoog in one moment hoor en zowiezo alle producers haast. En ik stoor me er niet aan, vind het juist vetdelange wrote:iedereen loopt zich af te vragen wat the prophet hier voor inbreng in heeft. ik heb ook m'n vragen hierover, maar aangezien ze samen deze plaat maken vind ik het raar dat the prophet niet gezegd heeft bij bv bring me down: 'Eh sam, ik weet niet hoe het zit, maar hoe deze kick omhoog gepitched wordt vind ik wel erg onnatuurlijk in m'n oren klinken.'
eeuwig zonde
Komt nog wel.emmerick wrote:En ik stoor me er niet aan, vind het juist vet
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Ze doen me allebij eigenlijk niks maar bring me down doet me in geen 100 iets en we are one doet me ook niks maar is beter dan bring me down maar ben beter gewend van audiofreq

Kun je ook normale zinnen maken?101Hardstylelover wrote:Ze doen me allebij eigenlijk niks maar bring me down doet me in geen 100 iets en we are one doet me ook niks maar is beter dan bring me down maar ben beter gewend van audiofreq![]()
![]()
![]()
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
nee sorry ik ben mainstreamCruelty wrote:Slechte trollemmerick wrote:the prophet pitched zelf ook zo hoog in one moment hoor en zowiezo alle producers haast. En ik stoor me er niet aan, vind het juist vet
dat is wel badass van je.emmerick wrote:nee sorry ik ben mainstreamCruelty wrote:Slechte trollemmerick wrote:the prophet pitched zelf ook zo hoog in one moment hoor en zowiezo alle producers haast. En ik stoor me er niet aan, vind het juist vet
ik weet het wel, veel producers gaan hun kick pitchen na een stuk of wat maten, maar dit gaat gewoon niet lekker omhoog. thuis en live is dit gewoon pure marteling.
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
neewootum wrote:Kun je ook normale zinnen maken?101Hardstylelover wrote:Ze doen me allebij eigenlijk niks maar bring me down doet me in geen 100 iets en we are one doet me ook niks maar is beter dan bring me down maar ben beter gewend van audiofreq![]()
![]()
![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Jesus Christ.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren 
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Hmm ja, gewoon schel zelfsForbidden Phobia wrote:die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
dan kunnen je oren niet zoveel aanForbidden Phobia wrote:die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren
-
MHardtraxxer
- 71 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
dat is toch geen pitchkick meer... klinkt alsof er een snaar van je piano of gitaar springt 
Dat krijg je ervan als je een snare wat aandikt om deze vervolgens als kick te gebruiken en als klap op de vuurpijl 40 octaven pitcht.DaBerry wrote:Hmm ja, gewoon schel zelfsForbidden Phobia wrote:die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren
emmerick wrote:dan kunnen je oren niet zoveel aan

-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
BuzzLightyear wrote:Dat krijg je ervan als je een snare wat aandikt om deze vervolgens als kick te gebruiken en als klap op de vuurpijl 40 octaven pitcht.DaBerry wrote:Hmm ja, gewoon schel zelfsForbidden Phobia wrote:die pitchkicks in Bring Me Down doet letterlijk zeer aan me oren
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
ik vind dit maar raar, we are one is verwijderd (misschien mocht dit niet nog niet online van scantraxx?) the prophet staat in de titel terwijl ik 0 invloeden van hem hoor (geloof ook echt niet dat die eraan heeft meegewerkt) En we are one zou het scantraxx 10 years anthem moeten zijn?..
-
A
Lekker plaatje van Wildstylez
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
SO HARDCOREAlmighty wrote:Lekker plaatje van Wildstylez