Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: The Machine & Chris One

Track(s): The Forsaken Lands (Wish 2013 The Magic Show Anthem)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste indruk is positief :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Played by The Geminizers, nog onbekend wie hem gemaakt heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 14:59 
 
Hardtraxxer

Dit is The Machine zo te horen maar kan verder weinig uit de track maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 16:45 
 

Heel benieuwd naar HQ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt inderdaad naar The Machine. Mid-intro bevat volgens mij gruwelijk veel drive :D
De build-up naar de climax en de melodie is best wel typisch Machine. Maarja we zullen het zien.
Benieuwd naar de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 17:55 
 

Gaan ze nou ook al machine sounds jatten? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Jro_ schreef:
Gaan ze nou ook al machine sounds jatten? :/

staat nergens dat het The Geminizers zijn ;) hun hebben de plaat alleen gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

klinkt erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt zo best vet :), benieuwd naar HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Jro_ schreef:
Gaan ze nou ook al machine sounds jatten? :/

staat nergens dat het The Geminizers zijn ;) hun hebben de plaat alleen gedraaid.

Dan hoort deze track dus in het 'Nieuw/onbekende tracks topic' lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Dan hoort deze track dus in het 'Nieuw/onbekende tracks topic' lijkt mij.

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ennn bump!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mid-intro :love:

The Machine en C1 flikken 't weer :)

Hopelijk snel een Hq
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

1e track:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:34 
 
Hardtraxx Addict

Bij de break en climax doet hij me echt bizar veel aan een andere track denken, maar weet ff niet meer..
En magere kicks. Meh nee, niet weg van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me niet veel deze.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel meer van verwacht... wanneer komt the Machine weer op het niveau van z'n album... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die melodie in de eerste climax vind ik echt heel lekker!! :loving: Ook de vocals brengen een duistere sfeer mee er zit een heerlijke drive in de intro. Rest van de track klinkt ook gewoon heerlijk, gaaf nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Valt me wat tegen, vooral als je 'm met die van vorig jaar vergelijkt.... aardig plaatje maar meer niet, The Dungeon blaasde hier zwaaaar overheen. Die had dan ook veel meer sfeer en gevoel. Vond dat dan ook 1 van de betere anthems van afgelopen jaar dus had ook niet anders verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Bazentrack. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dacht op Xxlerator al zwakke kicks te horen. Dat wordt thuis helaas bevestigd. Plaatje zelf is wel leuk, maar ook niet heel speciaal. Had veeeeeel meer verwacht van deze twee namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 22:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Bij de break en climax doet hij me echt bizar veel aan een andere track denken, maar weet ff niet meer..
En magere kicks. Meh nee, niet weg van deze track.

Mij doet ie een beetje denken aan Donkey Rollers - Chaos.

Op de kicks na vind ik dit wel een heel erg dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Doet mij helemaal niks.
Nee, geef mij maar Tartaros & Juized - The Dungeon, daar zit 10x meer energie in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, als je zoveel bazentracks maakt zal er op een gegeven moment toch een plaat komen die wat tegenvalt. Dat is deze dus. Zeker geen slecht nummer, maar het heeft niet de kwaliteit die ik van hun gewend ben.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks