Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Bij de break en climax doet hij me echt bizar veel aan een andere track denken, maar weet ff niet meer..


Yellow Minute? Mij wel iig.

Helaas het blijft geen feest. Vorige twee collabs reken ik tot het rijtje beste hardstyle nummers ooit maar de derde collab doet me helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:08 
 
Hardtraxx Elite

Alweer een zieke track :worship:
Enige minpunt zijn de kicks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Strep schreef:
Bij de break en climax doet hij me echt bizar veel aan een andere track denken, maar weet ff niet meer..


Yellow Minute? Mij wel iig.

Helaas het blijft geen feest. Vorige twee collabs reken ik tot het rijtje beste hardstyle nummers ooit maar de derde collab doet me helemaal niks.


echt he! de tering wat waren DKOT en Don't Fall Asleep pareltjes... als je met die verwachting naar dit nummer gaat luisteren dan is het vrijwel onmogelijk om daaraan te tippen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef mij Kodex - Insomnia (The Machine Remix) maar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 14:32 
 

Ik vind hem toch wel heel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

na DKOT en Never Fall Asleep had ik veel meer verwacht van deze plaat.. Helaas valt die erg tegen.
The Machine moet maar weer zijn 'Place Of Terror' kicks gebruiken :)

Leuke plaat, leuk geprobeerd maar haalt het niet bij 'The Dungeon' :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Strep schreef:
Bij de break en climax doet hij me echt bizar veel aan een andere track denken, maar weet ff niet meer..


Yellow Minute? Mij wel iig.

Helaas het blijft geen feest. Vorige twee collabs reken ik tot het rijtje beste hardstyle nummers ooit maar de derde collab doet me helemaal niks.

Yellow Minute inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kicks zullen best wel wat leuker klinken in betere kwaliteit :)

Klinkt zeker niet slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Geef mij Kodex - Insomnia (The Machine Remix) maar (L)


ja ook (L) zaterdag bij Defqon voor het eerst live gehoord door helden Prefix & Density, m'n vrienden wisten niet wat hen overkwam haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dit lijkt er meer op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:20 
 



;) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat, vooral door die gruwelijke melodie. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist mij op Defqon niet te overtuigen, of 't geluid stond toen totaal niet goed.

Vind 'm nu in HQ eigenlijk ook nog wel meevallen. Had iets beters nog verwacht van deze 2. Kick mist volgens mij nog wel wat kracht. Sfeertje in de track is wel weer erg lekker, past ook goed bij het concept van TMS! Melodie is ook erg goed!

Al met al leuke track, maar mist net de potentie om geweldig te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeertje in de track is wel weer erg lekker, past ook goed bij het concept van TMS! Melodie is ook erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, niet geweldig idd. En de kicks zijn helaas niet hard genoeg / liggen te vele op de achtergrond :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Sfeertje in de track is wel weer erg lekker, past ook goed bij het concept van TMS! Melodie is ook erg goed!

Wtf xd
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks