C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 3 days ago
The Machine & Chris One - The Forsaken Lands (WiSH Outdoor 2013 Anthem) (TMS018)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 16/09/2013

Tracks:
The Forsaken Lands

Samples:
View on YouTube

Bron:
http://www.amazon.co.uk/Forsaken-Lands- ... B00EX6K5Q6
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
It's about fucking time.
Trouwens niet echt wat ik verwacht had van een collab tussen C1 en The Machine. Over het algemeen wel een leuk plaatje.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Wat is dat toch met anthems die niet meer weten wanneer ze uit moeten komen? Oa Decibel, GZ en Q-Base weken van tevoren, terwijl die van oa WiSH, Dominator en Intents nog niet eens een datum hebben (ok, TMS area van WiSH nu wel). Vind je het gek dat anthems niet meer iets zijn om naar uit te kijken...

OT: nee, zeker niet de verwachtingen die je van deze 2 heren hebt waargemaakt. Sfeertje is leuk maar verder weinig bijzonder.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 5 days ago
Had hier eerst niet zo heel veel mee, maar ben 'm toch wel gaan waarderen. Die melodie :loving:
Mid is ook prima te doen trouwens.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Redelijke track, niet heel bijzonder.
I
DKOT en Never Fall Asleep zijn wat unieker dan deze, maar toch vind ik hier ook een heerlijke sfeer inzitten :loving:
Vroeg me toevallig laatst af wat hier nou mee zou gebeuren! Dikke track!
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik vind hem echt ge-wel-dig, die 2e climax :loving: Enige minpuntje is dat de kicks wat harder mochten zijn.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Heerlijk sfeertje hoor :D Niet zo goed als NFA of DKOT, maar wel erg lekker :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Vind hem heel erg op Chaos lijken, maar dat maakt hem misschien ook wel zo goed :D
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Tweede climax is echt baas. Maar bij deze combo had ik toch hogere verwachtingen over het algemeen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
wootum wrote:Ik vind hem echt ge-wel-dig, die 2e climax :loving: Enige minpuntje is dat de kicks wat harder mochten zijn.
Precies hetzelfde hier :) erg sterke plaat met een hele andere insteek dan hun vorige collabs.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Vond 't eerst niet bijzonder, maar nu vind ik m toch wel echt heerlijk, wat een sfeer zit hierin :love: Hij is niet zo goed als DKOT bijv. idd, maar het is toch wel een heerlijke track ^^
Hardtraxx Addict
1416 posts member since 2013
last seen Dec 2016
Niet wat ik had verwacht maar wel heel erg vet!
2e climax ook leuk :)
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

The Machine is het enige wat mij qua hardstyle enigszins kan bekoren, Hij heeft rauwere sounds over het algemeen....
I
dave wrote:Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

The Machine is het enige wat mij qua hardstyle enigszins kan bekoren, Hij heeft rauwere sounds over het algemeen....
Z'n nieuwste track al gehoord? xd
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
IvoWII wrote:
dave wrote:Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

Z'n nieuwste track al gehoord? xd

Vertel , vertel , vertel..... :drool:
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Check Nieuwe Tracks L.
I
Music that we Play genaamd.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021