Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:41 
 
Hardtraxx Addict

The Machine & Chris One - The Forsaken Lands (WiSH Outdoor 2013 Anthem) (TMS018)

Label: The Magic Show Records
WEB release: 16/09/2013

Tracks:
The Forsaken Lands

Samples:


Bron:
http://www.amazon.co.uk/Forsaken-Lands- ... B00EX6K5Q6
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

It's about fucking time.
Trouwens niet echt wat ik verwacht had van een collab tussen C1 en The Machine. Over het algemeen wel een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is dat toch met anthems die niet meer weten wanneer ze uit moeten komen? Oa Decibel, GZ en Q-Base weken van tevoren, terwijl die van oa WiSH, Dominator en Intents nog niet eens een datum hebben (ok, TMS area van WiSH nu wel). Vind je het gek dat anthems niet meer iets zijn om naar uit te kijken...

OT: nee, zeker niet de verwachtingen die je van deze 2 heren hebt waargemaakt. Sfeertje is leuk maar verder weinig bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

Had hier eerst niet zo heel veel mee, maar ben 'm toch wel gaan waarderen. Die melodie :loving:
Mid is ook prima te doen trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijke track, niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 13:20 
 

DKOT en Never Fall Asleep zijn wat unieker dan deze, maar toch vind ik hier ook een heerlijke sfeer inzitten :loving:
Vroeg me toevallig laatst af wat hier nou mee zou gebeuren! Dikke track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt ge-wel-dig, die 2e climax :loving: Enige minpuntje is dat de kicks wat harder mochten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk sfeertje hoor :D Niet zo goed als NFA of DKOT, maar wel erg lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 17:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind hem heel erg op Chaos lijken, maar dat maakt hem misschien ook wel zo goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Tweede climax is echt baas. Maar bij deze combo had ik toch hogere verwachtingen over het algemeen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik vind hem echt ge-wel-dig, die 2e climax :loving: Enige minpuntje is dat de kicks wat harder mochten zijn.


Precies hetzelfde hier :) erg sterke plaat met een hele andere insteek dan hun vorige collabs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond 't eerst niet bijzonder, maar nu vind ik m toch wel echt heerlijk, wat een sfeer zit hierin :love: Hij is niet zo goed als DKOT bijv. idd, maar het is toch wel een heerlijke track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet wat ik had verwacht maar wel heel erg vet!
2e climax ook leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

The Machine is het enige wat mij qua hardstyle enigszins kan bekoren, Hij heeft rauwere sounds over het algemeen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:15 
 

dave schreef:
Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

The Machine is het enige wat mij qua hardstyle enigszins kan bekoren, Hij heeft rauwere sounds over het algemeen....


Z'n nieuwste track al gehoord? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 19:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

IvoWII schreef:
dave schreef:
Dat jullie hardstyle fan's die 150 BPM's niet zat worden op een gegeven moment....In het begin is het leuk, Maar dan moet het tempo wel omhoog met gevarieerdere kick en sound

The Machine is het enige wat mij qua hardstyle enigszins kan bekoren, Hij heeft rauwere sounds over het algemeen....


Z'n nieuwste track al gehoord? xd



Vertel , vertel , vertel..... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Check Nieuwe Tracks L.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 20:22 
 

Music that we Play genaamd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ietwat saai.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle