Ondanks dat, wat ik hier uit op kan maken, dit best een goede plaat is. Het komt toch niet in de buurt bij het origineel.
Related topics
- View the latest post: The Machine Pres. A Decade Of The Machine Part 1
- View the latest post: The Machine Pres. A Decade Of The Machine (Part 3)
- View the latest post: Mean Machine - Rise Of The Machine / Gas Erop (FUSION281)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 87 | Zero Sanity, B-Front, The Machine
- View the latest post: The Magic Show Podcast 38 - B-Front, Crypsis, Chris One, The Machine Kodex & The Geminizers
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Hmm, The Machine remixen moet je denk ik nooit aan beginnen.
Ondanks dat, wat ik hier uit op kan maken, dit best een goede plaat is. Het komt toch niet in de buurt bij het origineel.
Lyst wrote:Hmm, The Machine remixen moet je denk ik nooit aan beginnen.![]()
Komt voor mij bij lange na niet in de buurt van het origineel die ik vrijwel dagelijks nog luister.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Vond hem behalve de vocals niet echt op audiobot lijken. De intro had wel een beetje het idee ervan, maar de climax niet. Als dit een B-Front plaat was met andere vocals had ik hem wat 'specialer' gevonden. Nu vergelijk ik hem steeds met het origineel wat ik echt een dikke plaat vind
Vond hem vannacht echt heel vet klinken! Vind het origineel niet de vetste plaat van The Machine, maar heb wel het idee dat B-Front er iets vets van heeft gemaakt.
Ik sluit me bij jou aan.Mr Lellebel wrote:Vond hem vannacht echt heel vet klinken! Vind het origineel niet de vetste plaat van The Machine, maar heb wel het idee dat B-Front er iets vets van heeft gemaakt.
Machine platen zijn gewoon lastig te remixen maar het klonk zeeeker niet verkeerd
Heb deze net gemist gisteren. Kan er met deze kwaliteit nog niet over oordelen.
-
D
hetzelfde.Kepro wrote:Komt voor mij bij lange na niet in de buurt van het origineel die ik vrijwel dagelijks nog luister.
Leuk plaatje apart maar als remix topt hij het origineel niet.
ik wacht wel op HQ want hier kan ik dus echt niet audiobot uithalen behalve van de vocals dan
Live is het niet veel andersNuracore wrote:ik wacht wel op HQ want hier kan ik dus echt niet audiobot uithalen behalve van de vocals dan
Klinkt aardig goed, maar komt niet in de buurt van het origineel denk ik
@patrickjeb, volgens mij had ik je bij dit nummer aangesproken als de nieuwe Stanley3x0 toch? 
Oh en ontopic, opzich wel dik nummer, zie alleen -net als de meeste mensen hier- wat er nou een remix aan is, behalve de vocals..
Oh en ontopic, opzich wel dik nummer, zie alleen -net als de meeste mensen hier- wat er nou een remix aan is, behalve de vocals..
Kben wel 1x daarvoor aangesproken, maar dat was in Area 2, iemand deed het op z'n mob laten zien, was een kamergenoot (Volgens mij) van DarkbeatzPaling wrote:@patrickjeb, volgens mij had ik je bij dit nummer aangesproken als de nieuwe Stanley3x0 toch?
Nee heb je in zaal 1 aangesproken, onder de set van B-Front. Liet het wel op m'n mobiel zien ja.patrickjeb wrote:Kben wel 1x daarvoor aangesproken, maar dat was in Area 2, iemand deed het op z'n mob laten zien, was een kamergenoot (Volgens mij) van DarkbeatzPaling wrote:@patrickjeb, volgens mij had ik je bij dit nummer aangesproken als de nieuwe Stanley3x0 toch?
Oh en ontopic, opzich wel dik nummer, zie alleen -net als de meeste mensen hier- wat er nou een remix aan is, behalve de vocals..Weet niet of jij dat was
Oke, was jij ook die kamergenoot van Darkbeatz?
Nee dat nietpatrickjeb wrote:Oke, was jij ook die kamergenoot van Darkbeatz?
Haha oke, kijk in het foto topic maar of je de goeie voor je hebtPaling wrote:Nee dat nietpatrickjeb wrote:Oke, was jij ook die kamergenoot van Darkbeatz?
Haha daar stond ik nog naast, was indd tijdens dit nummer.Paling wrote:@patrickjeb, volgens mij had ik je bij dit nummer aangesproken als de nieuwe Stanley3x0 toch?
Ik wist niet dat ik zo erg van de kaart was, zonder alchohol of drugs 
Dat ik dat vergeet...
Dat ik dat vergeet...
Vet
Beter dan het origineel iig, want dat deed me weinig.