Twee woorden. THE MACHINE 
Related topics
- View the latest post: Zero Sanity, Deepack, Kold Konexion @ The Magic Show - Week 15 2014
- View the latest post: Zero Sanity, Solutio & The I's & Radical Redemption @ The Magic Show Podcast 163
- View the latest post: The Magic Show Podcast 148 | Artic, The Vision, Zero Sanity
- View the latest post: The Magic Show Podcast 135 | Stana, Zero Sanity, Solutio & The I's
- View the latest post: Stephanie & San Miquel & Zero Sanity @ The Magic Show Podcast Week 32
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
Wat is de kwaliteit stront bagger zeg
Hele vette set van The Machine zeg! B-Front beetje standaard + een paar nummers die ik niet had hoeven horen. Verder wel dik! Zero Sanity is een prima opener 
Vet dat B-Front o.a. Justice 4 All, Who Wants This & Innocent draait, heerlijke set ook zo te zien. Die van The Machine gaat natuurlijk helemaal nergens over
Wel jammer dat Endure The Moment er niet in zit.
Wow, die lijst van The Machine gaat echt helemaal nergens over! Heerlijk om al die oude tracks van hem weer eens te horen 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
B-front
Snap eigenlijk niet helemaal waarom iedereen The Machine zo ziekelijk vet vind
Snap dat mensen hem een vette sound vinden hebben enzo maar vind zijn tracks nou toch niet zo denderend..
Niet helemaal mijn smaak denk ik!
B-front wel echt een heldenset
Snap eigenlijk niet helemaal waarom iedereen The Machine zo ziekelijk vet vind
Snap dat mensen hem een vette sound vinden hebben enzo maar vind zijn tracks nou toch niet zo denderend..
Is het nou Mysterious of Mysterias
Beste uitzending sinds tijden trouwens 
MysteriasSkiggyRapz18 wrote:Is het nou Mysterious of Mysterias![]()
Ik ben het met je eens. Ik ga niet zeggen dat het 'overradet' is, want iedereen heeft natuurlijk ook zijn eigen smaak, maar ik begrijp ook niet waarom iedereen The Machine de hemel in prijst. Ik vind zijn tracks erg divers, maar vind er weinig aan voor de rest. Zal ook wel met mijn smaak te maken hebben!Analoxx wrote:B-front![]()
Snap eigenlijk niet helemaal waarom iedereen The Machine zo ziekelijk vet vind![]()
dit. + dat b-front wat saaie tracks draaitPommer wrote:Vet dat B-Front o.a. Justice 4 All, Who Wants This & Innocent draait, heerlijke set ook zo te zien. Die van The Machine gaat natuurlijk helemaal nergens overWel jammer dat Endure The Moment er niet in zit.
Ligt aan youtube. Ik wacht wel op een HQ download link.Piaaa wrote:Wat is de kwaliteit stront bagger zeg
http://soundcloud.com/qdance/the-magic- ... 3/downloadKepro wrote:Ligt aan youtube. Ik wacht wel op een HQ download link.Piaaa wrote:Wat is de kwaliteit stront bagger zeg
edit: is ook 128 kbps zie ik net..
Die nieuwe nummers van The Machine zijn bijna allemaal prima te beluisteren. Maar die oude tracks...
Butterfly, Pendulum, Mist, Raw rmx

Butterfly, Pendulum, Mist, Raw rmx
-
G
mee!!!