Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Machine Pres. A Decade Of The Machine (Part 3)





Tracklist:
01. The Machine & Chris One - Never Fall Asleep
02. The Machine - New Generation
03. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
04. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy
05. Hardstyle Mafia - Hell On The Dancefloor (The Machine Remix)
06. The Machine - My Dream
07. The Machine - Bass Invasion
08. The Machine & Chris One - The Forsaken Lands
09. Bingo Players vs. Chocolate Puma - Disco Electrique (The Machine Remix)
10. The Machine - Beat The Drum
11. The Machine - Rollin
12. The Machine - Within Each Of Us
13. The Machine & NV!N - Stomp!
14. Marshall Masters - Don't Touch The Stereo (The Machine ft. MC Shizzler Remix)
15. Adaro & Digital Punk - Natural Born Killers (The Machine Remix)
16. The Machine & The Geminizers - Godcore

Vorige delen
The Machine Pres. A Decade Of The Machine Part 1
The Machine Pres. A Decade Of The Machine Part 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja vanaf hier werd het dus minder :P Nog steeds genoeg vette platen, maar niet zo'n 100% score als bij de vorige 2 delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
The Machine Pres. A Decade Of The Machine (Part 3)

04. Chris One & The Machine - Different Kind Of Therapy



Wat blijft die toch lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forsaken land :love:


10. The Machine - Beat The Drum
11. The Machine - Rollin
12. The Machine - Within Each Of Us
13. The Machine & NV!N - Stomp!
14. Marshall Masters - Don't Touch The Stereo (The Machine ft. MC Shizzler Remix)

Deze gingen idd nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

07. The Machine - Bass Invasion
Die kende ik nog niet, niet verkeerd begot! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Within Each Of Us en Rollin' waren destijds (en nog) zo onwijs dik. Ging hij al zijn tracks gebruiken? Hopelijk nog wat oudere zoals Green Forest, Mist en Butterfly.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 00:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dit hele rijtje nog steeds wel vette platen imo. Het was juist na dit tijdperk dat hij wat afviel vind ik :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle