Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq?
.
flevoboys wrote:Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq?.
flevoboys wrote:Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq?.
Vind het woordje hard hier beetje overdreven aangezien het origineel harder gaat, maar kan de intro nu wel waarderenVincent_ wrote:Wat een snoeiharde remix
hmhm indd!dawasiknie wrote:VetBeter dan het origineel iig, want dat deed me weinig.
Hoezo reacties uitlokkenemmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
en faaltPommer wrote:Hoezo reacties uitlokkenemmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtranceemmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Ga er nou niet serieus op inIntervention wrote:Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtranceemmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
heb je gelijk in, maar volgens mij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van die kansloze reacties van hemPommer wrote:Ga er nou niet serieus op inIntervention wrote:Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtranceemmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
emmerick wrote:en volgensmij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van het overbodige gehaat
maar ik dacht omgekeerde wereld is ook welis leuk toch, aangezien dit een b-front topic is