Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq? :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2012 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq? :P .

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een snoeiharde remix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 01:55 
 
Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Wat een snoeiharde remix :$

Vind het woordje hard hier beetje overdreven aangezien het origineel harder gaat, maar kan de intro nu wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

jammer dat deze geremixed word, orgineel was al perfect, intro is wel verbeterd maar voor de rest erg saai. de anti in het orgineel vond ik namelijk gruwelijk vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 20:32 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Vet :) Beter dan het origineel iig, want dat deed me weinig.


hmhm indd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:40 
 
Hardtraxx Elite

sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.

Hoezo reacties uitlokken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:56 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
emmerick schreef:
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.

Hoezo reacties uitlokken :lol:

en faalt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.

Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtrance xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
emmerick schreef:
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.

Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtrance xd

Ga er nou niet serieus op in
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Intervention schreef:
emmerick schreef:
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.

Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtrance xd

Ga er nou niet serieus op in


heb je gelijk in, maar volgens mij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van die kansloze reacties van hem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:56 
 
Hardtraxx Elite

en volgensmij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van het overbodige gehaat :thumbup:

maar ik dacht omgekeerde wereld is ook welis leuk toch, aangezien dit een b-front topic is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
en volgensmij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van het overbodige gehaat :thumbup:

maar ik dacht omgekeerde wereld is ook welis leuk toch, aangezien dit een b-front topic is


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Don't feed the troll. Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik blijf meer van het origineel houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is best veel aan gewerkt volgens mij
klinkt in ieder geval :love:
Origineel blijf ik beter vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel ken ik niet zo goed, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar zit wel een fijne sfeer in deze track, vooral de 2e climax :loving: .
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks