Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq? :P .
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
flevoboys wrote:Kan de beginpost niet aangepast worden met een hq? :P .
;)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Wat een snoeiharde remix :$
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Vincent_ wrote:Wat een snoeiharde remix :$
Vind het woordje hard hier beetje overdreven aangezien het origineel harder gaat, maar kan de intro nu wel waarderen
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
jammer dat deze geremixed word, orgineel was al perfect, intro is wel verbeterd maar voor de rest erg saai. de anti in het orgineel vond ik namelijk gruwelijk vet :D
R
Hardtraxxer
184 posts member since 2012
last seen Apr 2012
dawasiknie wrote:Vet :) Beter dan het origineel iig, want dat deed me weinig.
hmhm indd! :)
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
emmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Hoezo reacties uitlokken :lol:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Pommer wrote:
emmerick wrote:sorry hoor maar dit is echt te happy, die kicks pitchen zo erg. Dat dit nog hardstyle heet, dit kan beter in hardtrance geplaatst worden. Dit soort muziek is ver te zoeken van hardstyle. Beter houdt die op met produceren.
Hoezo reacties uitlokken :lol:
en faalt xd
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtrance xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Intervention wrote:
Wat een kansloze,reactie, als je,vind dat dit naar hardtrance moet weet jij niet het verschil tussen hardstyle en hardtrance xd
Ga er nou niet serieus op in
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Pommer wrote:
Intervention wrote:
Ga er nou niet serieus op in
heb je gelijk in, maar volgens mij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van die kansloze reacties van hem :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
en volgensmij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van het overbodige gehaat :thumbup:

maar ik dacht omgekeerde wereld is ook welis leuk toch, aangezien dit een b-front topic is
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 9 days ago
emmerick wrote:en volgensmij ben ik niet de enige die beetje moe wordt van het overbodige gehaat :thumbup:

maar ik dacht omgekeerde wereld is ook welis leuk toch, aangezien dit een b-front topic is
>.<
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Don't feed the troll. Ontopic.
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
ik blijf meer van het origineel houden :)
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Is best veel aan gewerkt volgens mij
klinkt in ieder geval :love:
Origineel blijf ik beter vinden
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Origineel ken ik niet zo goed, dus daar kan ik niet over oordelen. Maar zit wel een fijne sfeer in deze track, vooral de 2e climax :loving: .