Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 09:11 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
ok je zegt wel dit:

Citaat:
Verder lijkt hij er inderdaad totaal niet op.
maargoed. boeie.

Zal er de volgende keer speciaal voor jou bijzetten wanneer ik sarcastisch ben :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 14:52 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
ok je zegt wel dit:

Citaat:
Verder lijkt hij er inderdaad totaal niet op.
maargoed. boeie.

Haha doh >.<

Over de track, na een paar keer luisteren klinkt ie toch zeker niet verkeerd. Het origineel is natuurlijk heldig maar deze remix kan ik wel waarderen. Hoor genoeg elementen uit het origineel plus veel eigen invloeden van Frontliner, zeker positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 18:48 

Hardtraxxer

vond dit ook een van de beste tracks op qountdown. heerlijk spacend effect omdat die melodie zo hoog en dromerig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:53 

Hardtraxx Addict

Die synth is echt lekker.
Vind deze remix zeker geslaagd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:50 

Kraak... Piep...

Vind dit eigenlijk niks met rage te maken te hebben. als ik niet wist dat dit een remix ervan was had ik t ook niet gedacht.

Plaat klinkt apart maar die kick vind ik 10x niks en dat deuntje gaat me veel te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 11:54 

Hardtraxx Addict

Lekker Nummer voor een feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 19:34 

Hardtraxxer

Na een aantal keer luisteren begin ik hem toch dik te vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Synth heeft wel iets, maar nog steeds grafkicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Vette plaat hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:32 

Artiest

Nee wat ik ervan hoor, leuke melo en alles, maar een total rape van het origineel.
Als het gewoon een track was met een andere break vond ik hem wel wat hebben, maar de break vind ik gewoon dat de totale emotie en het gevoel die je erin kon vinden eruit zijn gezogen. Langdradiger, in plaats van pure mee schreeuw momenten. Melodie is leuk, maar slaat in deze setting kant noch wal. Het gevoel van de originele melodie bestaat niet meer, alsof het niets voorstelde.
Misschien vond hij de remuxx van The Prophet ook niet goed en doet ie "doe ik dat met een andere briljante plaat" missie geslaagd. Benieuwd naar HQ, maar mag zich niet eens een remix noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 12:13 

Hardtraxx Veteran

ik vind hem uiterst slecht (als remix) plaat klinkt niet verkeerd ofzo maar als remix.. je hoort alleen de vocals van rage erin terug en de rest is totaal anders, Uit de melodie haal je het origineel er niet uit. als het een andere plaat van zich zelf was geweest dan was het wel vet geweest maar als remix zijnde van rage zuigt hij enorm. moeilijke plaat om te remixen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:49 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ik vind hem uiterst slecht (als remix) plaat klinkt niet verkeerd ofzo maar als remix.. je hoort alleen de vocals van rage erin terug en de rest is totaal anders, Uit de melodie haal je het origineel er niet uit. als het een andere plaat van zich zelf was geweest dan was het wel vet geweest maar als remix zijnde van rage zuigt hij enorm. moeilijke plaat om te remixen inderdaad.

Gangsterdwerg schreef:
1. Pianomelodie en zang in de eerste break zijn nagenoeg gelijk aan het origineel
2. FX Voordat de intromelodie begint lijkt op die uit het origineel voordat de intromelodie begint
3. Intromelodie vertoont qua akkoorden overeenkomsten met intromelodie van het origineel
4. Ook in de remix 2 zangbreaks, net als in het origineel
5. Wobbelende sounds onder de 2e zangbreak zitten ook in het origineel
6. FX voordat de melodie begint lijken op de FX voor de melodie uit het origineel
7. Bij de opbouw naar de climax is duidelijk de originele melodie hoorbaar en tijdens de eerste climax ook.
8. Akkoordenschema van originele melodie en de remix vertoont overeenkomsten zoals een omlaag pitchende kick.

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nuracore schreef:

Gangsterdwerg schreef:
1. Pianomelodie en zang in de eerste break zijn nagenoeg gelijk aan het origineel
2. FX Voordat de intromelodie begint lijkt op die uit het origineel voordat de intromelodie begint
3. Intromelodie vertoont qua akkoorden overeenkomsten met intromelodie van het origineel
6. FX voordat de melodie begint lijken op de FX voor de melodie uit het origineel
7. Bij de opbouw naar de climax is duidelijk de originele melodie hoorbaar en tijdens de eerste climax ook.
8. Akkoordenschema van originele melodie en de remix vertoont overeenkomsten zoals een omlaag pitchende kick.

;)

:) dank u, zou er op letten volgende keer dat ik hem hoor :) had ff snel geluisterd en nu zie ik dat mijn mening daarom niet citeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:58 

Donateur

Vond dit wel vetjes op Qountdown!

Zolang ie hem naar links laat liggen op Hardbass om 04:30 -.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

vanaf 6:55
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Ik ben benieuwd hoe dit live gaat, nu echt nog totaal niet overtuigd. Maar dat heb ik wel meer met frontliner tracks....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:27 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

Waarom horen zo weinig mensen dit? Ben blij dat ie niet de hele melodie gewoon heeft ovegenomen, dan was het echt inspiratieloos geweest. Deze nummer gaf zo'n vette sfeer live :thumbup: (en thuis trouwens ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 18:31 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ook ziek vet, echt sfeer plaat!
Kippenvel precies zoals ik bij rage had vroeger, echt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:38 

Hardtraxxer

geweldige remix
origineel was ook geweldig, maar ik vind dit :woot: :love: :thumbsup: :bomb: GEWELDIG
dikke dikke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 13:01 

Hardtraxx Addict

Duruz schreef:

vanaf 6:55

Toen ik de aftermovie luisterde klikte ik hem bij dat moment weg omdat ik het zo'n verschrikkelijke plaat vond. En toen wist ik nog niet dat het een remix was van Rage.
Ik snap niet waarom zo'n heldige plaat zo verneukt moet worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:18 

Hardtraxx Elite

Ik vind dat heel album niet boeiend, maar dit vind ik echt een topplaat. Ik blijf het bizar vinden hoe slecht ik soms de mening van 't Hardtraxx volk in kan schatten, had verwacht dat dit veel meer positieve reacties zou krijgen!

Ik hoorde hem ook voor 't eerst in die aftermovie, en bleef toen júíst kijken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:21 

Hardtraxx Elite

Wat een prutkicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:13 

Hardtraxxer

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 21:39 

Remix is toch oke :)? Origineel blijft wel baas maja..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks