Khadber schreef:
Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.
Het sterke aan rage vind ik juist het verhalende in de track en de simpel klinkende, maar bi-zar effectieve melodie. Een van de allersterkste melodietjes die ik gehoord heb in de afgelopen jaren.
Ben ik het helemaal met je eens en de kicks klinken als poing? Terwijl het origineel mooie volle kicks heeft. 1 van de betere hardstyle platen en je weet als er een remix van komt dat het gewoon niet overtroffen kan worden.
Frontliner houd wel van hoge melodietjes trouwens zeg.
