Related topics
- View the latest post: Technoboy - Rage (Frontliner Remix) (TTC085)
- View the latest post: Radical Redemption & Act Of Rage ft. GLDY LX - Redemption & Rage (AA001)
- View the latest post: Act of Rage 'Resurrection of Rage' @ Supremacy 2021
- View the latest post: Act Of Rage & Nolz - Road Rage (MINUS141)
- View the latest post: Hard Driver & Act Of Rage - Driven By Rage (DWX1026)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
vind dit origineel ook al zo lekker
klinkt best goed dit!
Dit klinkt zalig
Eerste indruk is erg positief! Nu maar wachten op een HQ 
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
klinkt nog best interessant. Lijkt zo op het eerste gehoor alleen wel wat op Pillars of Creation.
Klinkt heel dik weer Barry
. Ben het wel eens met het onderstaande:
Madbone wrote:Lijkt zo op het eerste gehoor alleen wel wat op Pillars of Creation.
Melodie pakt me nog niet, maar wel erg vette sounds.
Volgens mij is dit echt een geweldig nummer 
Ik vind dit nummer juist een totale verkrachting van het origineel. Op Qountdown was ik niet positief iig.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Vetste nummer van de avond voor mij. Kippenvel overal
Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.
Het sterke aan rage vind ik juist het verhalende in de track en de simpel klinkende, maar bi-zar effectieve melodie. Een van de allersterkste melodietjes die ik gehoord heb in de afgelopen jaren.
Het sterke aan rage vind ik juist het verhalende in de track en de simpel klinkende, maar bi-zar effectieve melodie. Een van de allersterkste melodietjes die ik gehoord heb in de afgelopen jaren.
Ben ik het helemaal met je eens en de kicks klinken als poing? Terwijl het origineel mooie volle kicks heeft. 1 van de betere hardstyle platen en je weet als er een remix van komt dat het gewoon niet overtroffen kan worden.Khadber wrote:Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.
Frontliner houd wel van hoge melodietjes trouwens zeg.
Ben het hier wel mee eens. Voor mij is deze remix niet echt een remix maar meer een nieuwe plaat met dezelfde vocalen. Ik vind hem niet slecht, dat wil ik wel zeggen.Khadber wrote:Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.
Veel te ingewikkelde, saaie melodie, synth is ook niet vet...
Intro lijkt nogal op die van pillars of creation zo te horen... ultieme space melodie erbij, klinkt als een eargasm dit. Hopelijk snel een HQtje! Erg benieuwd!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
had deze dan op het album gedaan
dit is goed werk 
Ik vind hem niet beter als het origineel, maar het is zeker wel een toffe remix.
Mee eens. Heb het gemist gisteren, maar wat ik zo hoor lijkt nauwelijks op Rage..hurricane wrote:Ben het hier wel mee eens. Voor mij is deze remix niet echt een remix maar meer een nieuwe plaat met dezelfde vocalen. Ik vind hem niet slecht, dat wil ik wel zeggen.Khadber wrote:Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.
Toch maar even wachten op HQ!
Niet beter dan het origineel, maar als op zichzelf staande plaat wel erg sterk. Ik vind de melodie lekker, fijne hoge toontjes 
De remix kan uiteraard niet tippen aan het origineel, maar het is geen verkeerde plaat. De hoge synth is heerlijk 'spacend' en de melodie pakt mij ook wel! Deze klonk naar mijn mening prima in de HMH @ Qountdown! 
Waar is de kick? Ik ik hoor de kick amper en voel ook niets
Het is precies waar ik bang voor was, verkrachting t.o.v. het origineel. Veel te hoge blije synth, hoe kan TBY hier nou mee instemmen 
Dit is dan weer een remix in categorie: "had er met je poten van afgebleven."
Origineel.
Origineel.