Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:23 

Hardtraxx Veteran

Door dezelfde melodie te gebruiken had hij het origineel waarschijnlijk verkracht, dus ik vind het persoonlijk een goede keuze om te kiezen voor een andere melodie en een andere 'feel'.
En ik denk dat deze wel gemaakt is voordat Barry Pillars of Creation voor het eerst had gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:30 

Hardtraxxer

klinkt wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 18:39 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
hurricane schreef:
Alleen blijf ik er bij dat het met t origineel weinig heeft te maken, behalve dat t de zelfde vocalen heeft en in t begin het piano stukje.

Luister nog maar eens goed dan, zijn veel meer overeenkomsten. Ook de originele melodie zit er nog in verwerkt met plingeltjes in de climax.

Als je er echt goed op let hoor je idd de melo wel goed terug, maar t wordt toch wel heel duidelijk overstemd door de andere geluiden.

Ik vind het een heerlijke plaat en ik kan van de allebei keihard genieten, ik hou van allebei hun stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:32 

Hardtraxxer

beste remix van het jaar :love: :thumbsup: :bomb: :thumbsup: :woot: :thumbsup: :bomb: :bomb:
mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

hardest schreef:
beste remix van het jaar :love: :thumbsup: :bomb: :thumbsup: :woot: :thumbsup: :bomb: :bomb:
mijn mening

Het jaar is net begonnen mafkees.
OT: echt een graflelijke remix.
Snap niet waarom artiesten zulke platen zo nodig moeten remixen, alsjeblieft draai het origineel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 22:36 

Hardtraxx Veteran

hardest schreef:
mijn mening

Nu al :lol: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 23:45 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
hardest schreef:
mijn mening

Nu al :lol: :huh:

they made my day again :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 01:48 

Hardtraxx Veteran

Wow! Vind m echt super! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:14 

Hardtraxxer

Vind het ook een erg toffe plaat! Staat voor mij persoonlijk ook los van 't origineel... Appels en peren enzo! :thumbup:

En ik vind dat er wel veel mensen hier zeuren over kicks, synths en dergelijke... De beste stuurlui enzo! :thumbup:

En dat gehuil over dat ie op Pillars of Creation lijkt.. En over dat dat een duidelijke inspiratiebron zou zijn geweest. Ik betwijfel 't omdat deze remix al langer in het vooruitzicht stond, wellicht zijn ze tegelijkertijd geproduceerd. (gewoon een theorie, geen feit)

Ik vind deze plaat in ieder geval beter dan 't meeste op zijn album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:18 

hardest schreef:
mijn mening

Haha! Lekker gek! :P :P :P :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:20 

Hardtraxx Veteran

Mensen die zeggen dat alleen de vocals van het origineel afkomen moeten echt naar Schonenberg, hoor duidelijk meer elementen incl de originele melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:31 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Mensen die zeggen dat alleen de vocals van het origineel afkomen moeten echt naar Schonenberg, hoor duidelijk meer elementen incl de originele melodie

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

hij had net zo goed die voices vocals eruit kunnen laten en het gewoon een solo plaat kunnen laten worden. Dat staat ook beter in de collectie dan remix. Verder vind ik het wel heel vet klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 19:54 

Aan het typen...

Oxygene schreef:
Vind het ook een erg toffe plaat! Staat voor mij persoonlijk ook los van 't origineel... Appels en peren enzo! :thumbup:

En ik vind dat er wel veel mensen hier zeuren over kicks, synths en dergelijke... De beste stuurlui enzo! :thumbup:

En dat gehuil over dat ie op Pillars of Creation lijkt.. En over dat dat een duidelijke inspiratiebron zou zijn geweest. Ik betwijfel 't omdat deze remix al langer in het vooruitzicht stond, wellicht zijn ze tegelijkertijd geproduceerd. (gewoon een theorie, geen feit)

Ik vind deze plaat in ieder geval beter dan 't meeste op zijn album :)

Als je geen kritiek mag hebben op kicks, synths en dergelijke, niets mag zeggen over de originaliteit en diversiteit van de plaat en dat je een remix niet met een origineel moet vergelijken, tja dan is zelfs een ukranian hardstylerz remix nog kwaliteit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 20:46 

Hardtraxx Addict

Prima nummer toch de kick in de climax komt.. Klinkt echt niet lekker, erg jammer had een goede remix kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
hij had net zo goed die voices vocals eruit kunnen laten en het gewoon een solo plaat kunnen laten worden. Dat staat ook beter in de collectie dan remix. Verder vind ik het wel heel vet klinken

2 posts boven je.

1. Pianomelodie en zang in de eerste break zijn nagenoeg gelijk aan het origineel
2. FX Voordat de intromelodie begint lijkt op die uit het origineel voordat de intromelodie begint
3. Intromelodie vertoont qua akkoorden overeenkomsten met intromelodie van het origineel
4. Ook in de remix 2 zangbreaks, net als in het origineel
5. Wobbelende sounds onder de 2e zangbreak zitten ook in het origineel
6. FX voordat de melodie begint lijken op de FX voor de melodie uit het origineel
7. Bij de opbouw naar de climax is duidelijk de originele melodie hoorbaar en tijdens de eerste climax ook.
8. Akkoordenschema van originele melodie en de remix vertoont overeenkomsten zoals een omlaag pitchende kick.

:x Verder lijkt hij er inderdaad totaal niet op.
Meesterlijke track, goeie drive, goeie sfeer, mooie synth, goeie melodie. Topper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:01 

Hardtraxx Veteran

Doe mij het origineel maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
emmerick schreef:

2 posts boven je.

1. Pianomelodie en zang in de eerste break zijn nagenoeg gelijk aan het origineel
2. FX Voordat de intromelodie begint lijkt op die uit het origineel voordat de intromelodie begint
3. Intromelodie vertoont qua akkoorden overeenkomsten met intromelodie van het origineel
6. FX voordat de melodie begint lijken op de FX voor de melodie uit het origineel
7. Bij de opbouw naar de climax is duidelijk de originele melodie hoorbaar en tijdens de eerste climax ook.
8. Akkoordenschema van originele melodie en de remix vertoont overeenkomsten zoals een omlaag pitchende kick.

Meesterlijke track, goeie drive, goeie sfeer, mooie synth, goeie melodie. Topper!

wat wil je nou zeggen dan :whistle: dat je het met me eens bent dat die beter gewoon een solo plaat had kunnen maken of niet want het heeft weinig met Voices te maken ''vind ik'' en dan gewoon die break anders maken. Maar boeit me eigenlijk verder niet ik vind dit ook prima, echt mijn type hardstyle. Vette kicks en vette synth , melodie vind ik ook gewoon goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Gangsterdwerg schreef:
emmerick schreef:

2 posts boven je.

wat wil je nou zeggen dan :whistle: dat je het met me eens bent dat die beter gewoon een solo plaat had kunnen maken of niet want het heeft weinig met Voices te maken ''vind ik'' en dan gewoon die break anders maken. Maar boeit me eigenlijk verder niet ik vind dit ook prima, echt mijn type hardstyle. Vette kicks en vette synth , melodie vind ik ook gewoon goed :thumbup:

Wat ik wil zeggen: Jij geeft aan dat hij behalve de vocals niet op het origineel lijkt en ik bewijs het tegendeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:37 

Hardtraxx Elite

ok je zegt wel dit:

Citaat:
Verder lijkt hij er inderdaad totaal niet op.
maargoed. boeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Beheerder

Khadber schreef:
Wat een hoge synth. Ik weet niet zo zeker of ik dit iets ga vinden.

Het sterke aan rage vind ik juist het verhalende in de track en de simpel klinkende, maar bi-zar effectieve melodie. Een van de allersterkste melodietjes die ik gehoord heb in de afgelopen jaren.

ik ben het hier wel mee eens naarmate ik hem vaker geluisterd heb. ik vind hem helemaal niet zo lekker, melodie pakte me al niet maar het lijkt alsof de hele sfeer weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 23:01 

Hardtraxx Addict

Ik zat op de tribune toen hij deze erin gooide. Ik dacht he chill! Rage.. Maar toen kwam dus een remix. Weet niet wat ik er van moet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
. De beste stuurlui enzo!

Hij is goed verborgen, maar daar istie weer!
En dit keer niet eens van een Newbie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 01:23 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Oxygene schreef:
. De beste stuurlui enzo!

Hij is goed verborgen, maar daar istie weer!
En dit keer niet eens van een Newbie :cool:

Makkelijkste argument als je al aanvoelt dat je verloren hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2012 02:07 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
ok je zegt wel dit:

Citaat:
Verder lijkt hij er inderdaad totaal niet op.
maargoed. boeie.

Seriously?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks