remix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.Spablauw wrote:Remix is toch oke? Origineel blijft wel baas maja..
Related topics
- View the latest post: Technoboy - Rage (Frontliner Remix) (TTC085)
- View the latest post: Radical Redemption & Act Of Rage ft. GLDY LX - Redemption & Rage (AA001)
- View the latest post: Act of Rage 'Resurrection of Rage' @ Supremacy 2021
- View the latest post: Act Of Rage & Nolz - Road Rage (MINUS141)
- View the latest post: Hard Driver & Act Of Rage - Driven By Rage (DWX1026)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Hier zijn de meningen over verdeeld, en als je je er aan ergert reageer dan niet.emmerick wrote:remix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.Spablauw wrote:Remix is toch oke? Origineel blijft wel baas maja..
Over de track: vond t origineel niks aan als 1 van de weinige en deze overtuigt me ook niet
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
emmerick wrote:remix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.Spablauw wrote:Remix is toch oke? Origineel blijft wel baas maja..

Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
OT: Vette spacende melodie!
wot een baas!Conflict wrote:Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
Wat een boutnummer, zwakke kicks en een irritant hoge melodie.
-
J
Beterschap.Conflict wrote:Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
OT: Vette spacende melodie!Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.
Aardige remix, alleen die kicks vind ik een beetje irri.
Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.Conflict wrote:Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
OT: Vette spacende melodie!Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.
It is gewoan een lekker plaatsje
Sorry 'bout that.. verder goed plaatje ik hou wel van de synths die frontliner used.
Goede remix!!
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Nö dáyt schnëppe wi hir nichtacidburn wrote:Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.Conflict wrote:Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
!
OT: break blijft heerlijk, lekker meebleren. Ben blij dat hij die niet helemaal aangepast heeft. En voor de rest ook wel een lekker plaatje, maar tipt niet aan het origineel!
Eensroberttt wrote:Dit is echt een fijne track
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam 
En terecht!Dark Pact wrote:Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam
Ik blijf van mening dat hij met deze synth iets veel mooiers had kunnen maken.
Idd. Wat een bij elkaar geraapt zooitje ellende deze remix.G1LL wrote:Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.
ik vond het album ook maar matig, zaten maar een paar leuke platen tussen de rest was gewoon zo inspiratieloos als maar kan. deze track ook weer, erg jammerdawasiknie wrote:Idd. Wat een bij elkaar geraapt zooitje ellende deze remix.G1LL wrote:Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.
Ik sluit me helemaal bij je aan.dawasiknie wrote:Idd. Wat een bij elkaar geraapt zooitje ellende deze remix.G1LL wrote:Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Vond eerlijk gezegd dat die voor het album de weg ook al kwijt was..
Zo jammer he, als je bedenkt dat hij dingen als The First Cut en Greenhouse op z'n naam heeft staan.
Ja als je van het hardere spul houdt dan kan ik me voorstellen dat Frontliner je niet meer zo aanspreekt tegenwoordig, maar ik kan zijn album en deze remix zeker wel waarderen!
The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..
Wel als je het vergelijkt met wat Frontliner nu maaktLyst wrote:The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..
Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.
Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.
Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.
Na een paar keer luisteren vind ik het toch wel een lekker nummertje 
-
N
Ik vond m anders vrij dik! Klonk goed live.Pommer wrote:Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.Pommer wrote:Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.
Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dat heet smaak, de ene vind de melodie leuk de ander niet. De 1 houdt van hard en de ander niet. Accepteer dat nou eens...emmerick wrote:Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.Pommer wrote:Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.
Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.
Last edited by WZY on 15 Jan 2012 23:07, edited 1 time in total.