Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 00:38 

Hardtraxx Elite

Spablauw schreef:
Remix is toch oke :)? Origineel blijft wel baas maja..

remix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 01:59 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Spablauw schreef:

Hier zijn de meningen over verdeeld, en als je je er aan ergert reageer dan niet.
Over de track: vond t origineel niks aan als 1 van de weinige en deze overtuigt me ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 02:02 

Artiest

emmerick schreef:
Spablauw schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 13:41 

Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.

Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!

OT: Vette spacende melodie! :drool: Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:01 

Hardtraxx Beheerder

Conflict schreef:
Dark Pact schreef:

Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!

wot een baas! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:17 

Hardtraxx Addict

Wat een boutnummer, zwakke kicks en een irritant hoge melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 14:22 

Conflict schreef:
Dark Pact schreef:

OT: Vette spacende melodie! :drool: Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.

Beterschap.

Aardige remix, alleen die kicks vind ik een beetje irri.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:32 

Hardtraxxer

Conflict schreef:
Dark Pact schreef:

Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.
It is gewoan een lekker plaatsje ;)

Sorry 'bout that.. verder goed plaatje ik hou wel van de synths die frontliner used.
Goede remix!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:40 

Hardtraxxer

acidburn schreef:
Conflict schreef:
Dark Pact schreef:

Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.
!

Nö dáyt schnëppe wi hir nicht

OT: break blijft heerlijk, lekker meebleren. Ben blij dat hij die niet helemaal aangepast heeft. En voor de rest ook wel een lekker plaatje, maar tipt niet aan het origineel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:40 

Donateur

Dit is echt een fijne track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dit is echt een fijne track :love:

Eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:20 

Artiest

Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2012 21:41 

Donateur

Dark Pact schreef:
Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam :cry:

En terecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:50 

Aan het typen...

Ik blijf van mening dat hij met deze synth iets veel mooiers had kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:56 

Donateur

G1LL schreef:
Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.

Idd. Wat een bij elkaar geraapt zooitje ellende deze remix.
Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:39 

Hardtraxx Beheerder

dawasiknie schreef:
G1LL schreef:
Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.

Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.

ik vond het album ook maar matig, zaten maar een paar leuke platen tussen de rest was gewoon zo inspiratieloos als maar kan. deze track ook weer, erg jammer -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
G1LL schreef:

Ik sluit me helemaal bij je aan.
Vond eerlijk gezegd dat die voor het album de weg ook al kwijt was..
Zo jammer he, als je bedenkt dat hij dingen als The First Cut en Greenhouse op z'n naam heeft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:08 

Hardtraxx Addict

Ja als je van het hardere spul houdt dan kan ik me voorstellen dat Frontliner je niet meer zo aanspreekt tegenwoordig, maar ik kan zijn album en deze remix zeker wel waarderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:11 

Aan het typen...

The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:14 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..

Wel als je het vergelijkt met wat Frontliner nu maakt ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:59 

Bierkoning

Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:20 

Hardtraxx Veteran

Na een paar keer luisteren vind ik het toch wel een lekker nummertje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 23:48 

Pommer schreef:
Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.

Ik vond m anders vrij dik! Klonk goed live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:01 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:05 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Pommer schreef:

Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.

dat heet smaak, de ene vind de melodie leuk de ander niet. De 1 houdt van hard en de ander niet. Accepteer dat nou eens...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks