Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Spablauw wrote:Remix is toch oke :)? Origineel blijft wel baas maja..
remix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.

:yes:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
emmerick wrote:

Hier zijn de meningen over verdeeld, en als je je er aan ergert reageer dan niet.
Over de track: vond t origineel niks aan als 1 van de weinige en deze overtuigt me ook niet
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
emmerick wrote:

Image
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Dark Pact wrote:emix is lekker ja maar op dit forum vind iedereen alles kut.
Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!

OT: Vette spacende melodie! :drool: Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
Conflict wrote:
Alles kut enter, is al jarenlang overal zo.. lekker boeiend, der moast troch hinne sjen sizze ze op sien frysk!
wot een baas! :lol:
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Wat een boutnummer, zwakke kicks en een irritant hoge melodie.
J
Conflict wrote:

OT: Vette spacende melodie! :drool: Prima remix, zal het live komende tijd prima doen maar zal wel niet lang *stand* houden imo.
Beterschap.

Aardige remix, alleen die kicks vind ik een beetje irri.
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Conflict wrote:

Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.
It is gewoan een lekker plaatsje ;)

Sorry 'bout that.. verder goed plaatje ik hou wel van de synths die frontliner used.
Goede remix!!
P
Hardtraxxer
530 posts member since 2011
last seen Nov 2017
acidburn wrote:
Conflict wrote:

Ja dot is ek sa, mar dot snappe se toch nergens.
!
Nö dáyt schnëppe wi hir nicht

OT: break blijft heerlijk, lekker meebleren. Ben blij dat hij die niet helemaal aangepast heeft. En voor de rest ook wel een lekker plaatje, maar tipt niet aan het origineel!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dit is echt een fijne track :love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
roberttt wrote:Dit is echt een fijne track :love:
Eens :thumbsup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam :cry:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dark Pact wrote:Best zonde dat 1 iemand een citaat verkeerd doet en meteen bezorgt diegene mij een slechte naam :cry:
En terecht!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik blijf van mening dat hij met deze synth iets veel mooiers had kunnen maken.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
G1LL wrote:Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Idd. Wat een bij elkaar geraapt zooitje ellende deze remix.
Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 6 days ago
dawasiknie wrote:
G1LL wrote:Wat een verschrikkelijke remix, origineel heeft veel meer gevoel en zit veel beter in elkaar. Doet me niks dit.
Frontliner is de volgende die na een album totaal de weg kwijt is geraakt. Kan wel janken. Zo blijven er echt nog maar een handjevol mensen over in de hardstyle die me echt boeien.
ik vond het album ook maar matig, zaten maar een paar leuke platen tussen de rest was gewoon zo inspiratieloos als maar kan. deze track ook weer, erg jammer -.-
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
dawasiknie wrote:
Ik sluit me helemaal bij je aan.
Vond eerlijk gezegd dat die voor het album de weg ook al kwijt was..
Zo jammer he, als je bedenkt dat hij dingen als The First Cut en Greenhouse op z'n naam heeft staan.
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ja als je van het hardere spul houdt dan kan ik me voorstellen dat Frontliner je niet meer zo aanspreekt tegenwoordig, maar ik kan zijn album en deze remix zeker wel waarderen!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Lyst wrote:The First Cut en Greenhouse zijn niet echt voorbeelden van het hardere spul..
Wel als je het vergelijkt met wat Frontliner nu maakt ;) .
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Na een paar keer luisteren vind ik het toch wel een lekker nummertje ^^
N
Pommer wrote:Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.
Ik vond m anders vrij dik! Klonk goed live.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Pommer wrote:Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
emmerick wrote:

Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.
dat heet smaak, de ene vind de melodie leuk de ander niet. De 1 houdt van hard en de ander niet. Accepteer dat nou eens...
Last edited by WZY on 15 Jan 2012 23:07, edited 1 time in total.