Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het origineel is heldig, doe mij die maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Pommer schreef:
Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.


Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.


Sorry hoor maar je zit nu echt in ieder topic mensen af te zeiken, wordt er een beetje moe van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Hidden Source schreef:
emmerick schreef:
Pommer schreef:
Frontliner is nooit hard geweest? Alleen Self Depriciation, Warphole, Magic & Become The Sky zijn (redelijk) harde tracks van hem.

Over de track: Vind hem 3 x niks, die melodie gaat helemaal nergens heen. Op zijn album stonden helaas ook maar iets van 3 tracks die me konden boeien.


Die melodie gaat dus duidelijk wel ergens heen, zit een duidelijke draad in. Als jij vind dat de melodie nergens heen gaat ligt dat meer aan jou.

Overigens erg jammer dat bijna iedereen tracks alleen kan waarderen als ze zogenaamd ''hard'' zijn.


Sorry hoor maar je zit nu echt in ieder topic mensen af te zeiken, wordt er een beetje moe van...


ik zeik niemand af hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:18 
 
Hardtraxx Addict

iedereen die houdt van harde tracks maak je ff belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
iedereen die houdt van harde tracks maak je ff belachelijk


ik zeg dat ik dat jammer vindt, wat is daar afzeiken aan?

Maar laten we maar ophouden is niet belangrijk,.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:20 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
WZY schreef:
iedereen die houdt van harde tracks maak je ff belachelijk


ik zeg dat ik dat jammer vindt, wat is daar afzeiken aan?

Maar laten we maar ophouden is niet belangrijk,.

accepteer eens iemand anders zijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier hebben we een discussietopic voor.

OT:
Heerlijke track, puur genieten op QD :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 15:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Frontliner staat bij mij bekend om het feit dat hij enorm vette melodieën combineert met een overdosis drive (en vaak lelijke stuiterkicks :P ). Melodieën die al gelijk na 1 keer blijven hangen en simpel te volgen zijn.

Maar is er echt één iemand die durft te beweren dat hier een goeie melodie in zit? Ik kan het totaal niet volgen en het springt maar random alle kanten op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Frontliner staat bij mij bekend om het feit dat hij enorm vette melodieën combineert met een overdosis drive (en vaak lelijke stuiterkicks :P ). Melodieën die al gelijk na 1 keer blijven hangen en simpel te volgen zijn.

Maar is er echt één iemand die durft te beweren dat hier een goeie melodie in zit? Ik kan het totaal niet volgen en het springt maar random alle kanten op.


Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Melodie pakt mij ook totaal niet de synth is wel heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De eerste paar seconden van die synth zijn echt gaaf!
Jammer dat het daarna erg afzwakt. De kicks zijn niks en 2 van die oneindige breaks (origineel had die ook, I know) zijn ook niet echt een lekkere toevoeging.
Hij had deze synth beter voor een solotrack kunnen gebruiken en niet voor een remix. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vette melodie dit. bij mij blijft ie goed hangen hoor. :D goede remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
vette melodie dit. bij mij blijft ie goed hangen hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Frontliner staat bij mij bekend om het feit dat hij enorm vette melodieën combineert met een overdosis drive (en vaak lelijke stuiterkicks :P ). Melodieën die al gelijk na 1 keer blijven hangen en simpel te volgen zijn.

Maar is er echt één iemand die durft te beweren dat hier een goeie melodie in zit? Ik kan het totaal niet volgen en het springt maar random alle kanten op.

Luister de track dan ff 3x achter elkaar man. Melodie is prima te volgen en bevat echt wel drive. Overigens ben ik het deels met emmerick eens dat die harder is beter hype en vooral het gejank op pitchkicks maar eens afgelopen moet zijn. 2 jaar geleden gingen de pitchkicks vaak ook minimaal net zo hoog als nu en toen hoorde je er niemand over. En 2 jaar geleden luisterde iedereen mainstream en nu niemand meer. Zullen er best tussen zitten die erop zijn uitgekeken maar heb ook het idee dat er een hoop schaapjes zijn die nu een soort raw-dagjesmens zijn geworden.
Bovendien zijn er echt tientallen raw tracks die qua productiekwaliteit nog slechter zijn dan banhu tracks en die worden genoemd als track van het jaar.

Dit is gewoon een fantastische track die mij kriebels geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
raw-dagjesmens

Dat is echt een moeilijk irritant fenomeen; mensen die af en toe een feestje pakken en daarbij steen en been klagen over alles wat los en vast zit aangezien het niet 'raw' genoeg zou zijn. Schei toch uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de plaat over het algemeen wel prima! heerlijke sfeer, vind de intro wel vetter als de climax.. vooral omdat daar zo'n riedeltje naast de lead loopt die me aan een kinderliedje doet denken :P Er was dus meer uit te halen. Maar ik kan er zeker nog van genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Perfecte remix! Kan niet anders zeggen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 12:42 
 
Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Vervelende opbouw, eerst een uur durende break, dan climax, dan weer een uur durende break, dan weer een climax.

Verder vind ik de track :thumbsup:

je vindt de break :thumbdown: en de climax :thumbup: . De track is meer break dan intro/climax, en je vindt de track :thumbup: ?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon een heldige track dit, met een gevoel van hier tot Tokyo ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxx Newbie

Goh, moest echt ff wennen aan deze track, maar hij is echt gaaf. Ben alleen niet zot van die break/vocals, nooit geweest ook.

Zoooo blij dat Frontliner frequent buiten die raw scene blijft. Heerlijke producer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
dawasiknie schreef:
Frontliner staat bij mij bekend om het feit dat hij enorm vette melodieën combineert met een overdosis drive (en vaak lelijke stuiterkicks :P ). Melodieën die al gelijk na 1 keer blijven hangen en simpel te volgen zijn.

Maar is er echt één iemand die durft te beweren dat hier een goeie melodie in zit? Ik kan het totaal niet volgen en het springt maar random alle kanten op.

Luister de track dan ff 3x achter elkaar man. Melodie is prima te volgen en bevat echt wel drive. Overigens ben ik het deels met emmerick eens dat die harder is beter hype en vooral het gejank op pitchkicks maar eens afgelopen moet zijn. 2 jaar geleden gingen de pitchkicks vaak ook minimaal net zo hoog als nu en toen hoorde je er niemand over. En 2 jaar geleden luisterde iedereen mainstream en nu niemand meer. Zullen er best tussen zitten die erop zijn uitgekeken maar heb ook het idee dat er een hoop schaapjes zijn die nu een soort raw-dagjesmens zijn geworden.
Bovendien zijn er echt tientallen raw tracks die qua productiekwaliteit nog slechter zijn dan banhu tracks en die worden genoemd als track van het jaar.

Dit is gewoon een fantastische track die mij kriebels geeft.


Ik ben het eigenlijk gewoon volledig met je eens val! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:03 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Luister de track dan ff 3x achter elkaar man. Melodie is prima te volgen en bevat echt wel drive.

Gedaan en vindt er nog niks aan -.- de enige drive die ik krijg, is om te gaan slapen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu al een hekel aan dit nummer, en hij is nog niet eens overplayed, wordt dus alleen maar erger nog. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 23:02 
 
Hardtraxxer

ik vind het origineel absoluut beter qua sfeer. Het is in mijn ogen veel meer een eenheid, het klopt beter bij elkaar. Deze versie probeer ik ook maar wat meer los van het origineel te zien want de synth is absoluut geniaal. Ik kan er oprecht intens van genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit echt een tempo remmer nummer 1. Maar maakt niets uit aangezien het toch wel een vette track is ^^
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks