Related topics
- View the latest post: Technoboy - Rage (Frontliner Remix) (TTC085)
- View the latest post: Radical Redemption & Act Of Rage ft. GLDY LX - Redemption & Rage (AA001)
- View the latest post: Act of Rage 'Resurrection of Rage' @ Supremacy 2021
- View the latest post: Act Of Rage & Nolz - Road Rage (MINUS141)
- View the latest post: Hard Driver & Act Of Rage - Driven By Rage (DWX1026)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Haha wat een verschrikkelijke track zeg, misschien wel slechtste van dit jaar tot nu toe.
Ik vind dit echt een heerlijke remix 
Ik vind net het tegenovergestelde! Een van de betere melodieuze tracks van dit jaarHenk-Jan wrote:Haha wat een verschrikkelijke track zeg, misschien wel slechtste van dit jaar tot nu toe.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Wel een leuke track alleen die break is zo gruwelijk lang 
-
A
BreaksMoving Madness wrote:Wel een leuke track alleen die break is zo gruwelijk lang
Ik vind dit een lekkere track, geeft een bepaalde emotie mee. Wat ik alleen wel vind, is dat dit geen remix is. Dit is gewoon een nieuwe track van Frontliner, met de break van Rage erin. Conclusie: als remix niet geslaagd, als track wel.
-
K
- 3 posts member since 2012
- last seen Jul 2012
echt een heilig nummer
duurt lkkr lang 
-
A
Moet je eens mixen downloaden. Die duren soms wel uren!keelsey9 wrote:echt een heilig nummerduurt lkkr lang
-
I
Echt een geslaagde remix 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
dat heb je met 3/4 min breakkeelsey9 wrote:echt een heilig nummerduurt lkkr lang
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Heb de break een beetje geknipt!
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Je hoort duidelijk de originele melodie door de climax heen, alleen klinkt het hier meer als een kinderliedje door de hoge tonen vind ik..Hunt wrote:Ik vind dit een lekkere track, geeft een bepaalde emotie mee. Wat ik alleen wel vind, is dat dit geen remix is. Dit is gewoon een nieuwe track van Frontliner, met de break van Rage erin. Conclusie: als remix niet geslaagd, als track wel.
Zo, een remix.
eindelijk een track die een helemaal andere jasje heeft gekregen.
niet alleen een synth en kick die word veranderd met 3 anderen noten in de melodie..
Sfeer heeft frontliner ook heerlijk bewaard, topplaat!
niet alleen een synth en kick die word veranderd met 3 anderen noten in de melodie..
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Vind eigenlijk dat Rage gewoon nooit een remix had moeten krijgen. Is typisch zo'n plaat waar gewoon niemand aan moet komen, omdat hij toch niet verbeterd kan worden. Als op zichzelfstaande plaat is de remix niet verkeerd, maar omdat ik hem nu toch al snel met het origineel vergelijk vind ik het niet echt een geweldige plaat, om het zachtjes uit te drukken..
Idd, die melo is echt zo geniaalDaveytl wrote:Heerlijk nummer.
-
MHardtraxxer
- 120 posts member since 2012
- last seen Jun 2012
Vind ik nou ook, is veeeel beter!Grozny wrote:Doe mij het origineel maar
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Dat is altijd zo genaaid bij releases van Technoboy (Saifam), hij kondigd geen enkele release aan. Dus elke keer is het een verrassing
BTW de rest is ook al uit zeker??
Dubbeledit: Jep, The Undersound Remix is uit
Zal wel snel officieel uitkomen samen met Undersound remix. Misschien een titanic remix sampler?
-
J
Dacht ik ook al aan samen met die Ti Sento Remix en In Ya Face.tomac wrote:Zal wel snel officieel uitkomen samen met Undersound remix. Misschien een titanic remix sampler?
Dit, wat een heerlijke plaat ditstynch wrote:Zo, een remix.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015