Last edited by Duruz on 06 Mar 2012 21:46, edited 1 time in total.
Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Leuke tool iig. Niet meer, niet minder.
DatGouryella wrote:Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Nightmare heeft anders keiharde kicks. Maarja dit is ook maar een tooltje.Meph0 wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?Meph0 wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Eh, inderdaad ja.Henk-Jan wrote:Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?Meph0 wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Gouryella wrote:Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Gingen ze zeker, net als jijG1LL wrote:Deze ging lekkerKicks gaan echt wel hard hoor mensen, don't worry
Tienus wrote:Teringkriebels, volgens mij gaat deze echt snoeihard