Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Solutio & The I's

Track(s): Mario & Luigi DJ Tool

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.

Leuke tool iig. Niet meer, niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict

Gouryella schreef:
Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.

Leuke tool iig. Niet meer, niet minder.


Dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat dit echt KNEITERhard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.


Nightmare heeft anders keiharde kicks. Maarja dit is ook maar een tooltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.

Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Meph0 schreef:
Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.

Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?

Eh, inderdaad ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was er zelf en't is een tooltje maar hij is wel lekker voor een keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

geniaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gouryella schreef:
Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.

Leuke tool iig. Niet meer, niet minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Gilian :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ging lekker :thumbsup: Kicks gaan echt wel hard hoor mensen, don't worry :P

@ Henk-Jan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict

Dat is te zien aan je in het filmpje op 1:41 haha :cool:

Klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Deze ging lekker :thumbsup: Kicks gaan echt wel hard hoor mensen, don't worry :P


Gingen ze zeker, net als jij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:34 
 

Carnaval is voorbij, dus geef deze ook maar free. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:47 
 

Doe is free geven! Hij is leuk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zeg ook free :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsof jij hem nog niet heb lige :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kan er zo niet heel veel uit op maken, maar S&I's kennende zal dat wel helemaal goed zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:50 
 

Zal wel freetje worden! Klonkt zwaar dik, zoald heel hun set :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

haha wat lache dit , geniaal..! klinkt wel hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 20:52 
 
Hardtraxxer

Teringkriebels, volgens mij gaat deze echt snoeihard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:32 
 
Hardtraxxer

Tienus schreef:
Teringkriebels, volgens mij gaat deze echt snoeihard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:32 
 
Hardtraxxer

Deze ging echt kneiterhard afgelopen Zaterdag! en eigenlijk de hele set van hun was snoei hard! genoten! :bomb:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks