S
http://www21.zippyshare.com/v/47605959/file.html

Tracklist:
Mach 2 - Super Mario Theme
DJ Dragan - Imitate
Isaac - Bitches
Sound Snatcherz - Snatchcity (Vortex & Impakt Remix)
Wildstylez - Complex Situation
Zany & Dozer - Fruxaq
Wildstylez - Push That Feeling
Toneshifterz - Elektroshock
Slim Shore - Scars
Showtek - Partylover
DJ Activator & Fransesco Zeta - Fear And Dark
Brennan Heart Ft. Wildstylez - Reputation Game
Alphaverb & Intractable One - Trauma

Is niet overal even goed gelukt. Maar ik had gewoon zin om iets in elkaar te zetten.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
WTF wat een titel.
maar zal um ff luisteren :thumbup:
S
dutchhunters wrote:WTF wat een titel.
Luister de eerste track maar ;)
T
Donateur
stefaneke wrote:
dutchhunters wrote:WTF wat een titel.
Luister de eerste track maar ;)
:D
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
mag je die wel draaien van mach 2 dan ??

toevallig ken ik 1 van die gasten en diue geven niet zomaar promos weg
T
Donateur
stefaneke wrote:
Is niet overal even goed gelukt. Maar ik had gewoon zin om iets in elkaar te zetten.
oke ik zal niks over het mix werk zeggen :x
maar probeer de volgende keer wel een goed opbouwende TL neer te zetten :thumbup:
je hebt nu bijv. Push That Feeling achter Fruxaq staan. maar die is veel harder.
wel lekkere tracks gebruikt in je set ;) Showtek - Partylover :yay:
S
djpatt wrote:mag je die wel draaien van mach 2 dan ??

toevallig ken ik 1 van die gasten en diue geven niet zomaar promos weg
Ze verzorgen in het dorp hierlangs (Haghorst) elk jaar het anthem van een carnaval wagen waar ze ook op draaien. Het nr is gewoon vrijgegeven op de site van de carnavalsgroep dus ik zou niet begrijpen waarom niet.

dutchhunters wrote:
stefaneke wrote:
oke ik zal niks over het mix werk zeggen :x
maar probeer de volgende keer wel een goed opbouwende TL neer te zetten :thumbup:
je hebt nu bijv. Push That Feeling achter Fruxaq staan. maar die is veel harder.
wel lekkere tracks gebruikt in je set ;) Showtek - Partylover :yay:
Tsja, normaal let ik wel op de volgorde maar ik had geen zin me hier aan te houden. Was meer wat lekker nummertjes luisteren en gelijk opnemen :innocent:.
Last edited by stefaneke on 01 Jul 2010 16:31, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
haghorst komt me bekend voor, dan heb ik nisk gezegd over die track
zijn tenminste jongens die het meest trieste feest op deze aardkloot nog een kleurtje geven ;)
S
djpatt wrote:haghorst komt me bekend voor, dan heb ik nisk gezegd over die track
zijn tenminste jongens die het meest trieste feest op deze aardkloot nog een kleurtje geven ;)
Grappig... VOLGEND JAAR MEEKOMEN MET MACH 2 JIJ :list:.
:P
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
djpatt wrote:haghorst komt me bekend voor, dan heb ik nisk gezegd over die track
Kerel.. Weinig feesjes kunnen aan het dweilen met de j-town wagen tippen!!
Elk jaar weer een gekkehuis, vooral de laatste keer met Deepack en D-Block op de wagen!!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ComingHard!RealHard! wrote:
Kerel.. Weinig feesjes kunnen aan het dweilen met de j-town wagen tippen!!
Elk jaar weer een gekkehuis, vooral de laatste keer met Deepack en D-Block op de wagen!!
Oh nu gaan er toch mensen op hun teentjes getrapt worden!! Als iemand een dikke wagen heeft zijn hun het wel, ziekelijk geluid :yay: Eej Djpatt volgend jaar willen we jou wagen zien :D

Edit: Stefan,, wat een kut TL sorry,, niet echt een bepaalde sfeer zeg maar
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
gasten ik heb het hier niet over hardstyle met carnaval daar is niks mis mee ;)

heb het meer over de tra la la hoem pa pa
S
Timmer wrote:Edit: Stefan,, wat een kut TL sorry,, niet echt een bepaalde sfeer zeg maar
Geeft niks stijn, je kan aan de titel toch wel zien dat het geen serieuze mix is ^^
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
djpatt wrote:gasten ik heb het hier niet over hardstyle met carnaval daar is niks mis mee ;)

je had het over een feest,, waar haghorst om bekend staat is die wagen (en dat is een feest). Of haghorst spektakel ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Timmer wrote:
djpatt wrote:gasten ik heb het hier niet over hardstyle met carnaval daar is niks mis mee ;)

je had het over een feest,, waar haghorst om bekend staat is die wagen (en dat is een feest). Of haghorst spektakel ^^
ok als je gelijk wil hebben dan kan je dat krijgen :thumbup:
Hardtraxxer
587 posts member since 2008
last seen Sep 2015
Hardstyle en carnaval is gewoon niks mis mee! :D
View on YouTube
:worship: :lol: xd
M
Hardtraxx Newbie
19 posts member since 2010
last seen Feb 2011
Nice set :thumbsup:
S
Boys van Hardstyle Carnaval
Oftwel de naam van D-Block & S-te-Fan als ze hier weer eens zwart komen draaien xd.
haghorst spektakel
Benieuwd wat ze dit jaar daarmee doen ivm decibel :(. Zal wel iets van Fronltiner, Josh & Wesz ofzoiets zijn.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
haghorst spektakel
Benieuwd wat ze dit jaar daarmee doen ivm decibel :(. Zal wel iets van Fronltiner, Josh & Wesz ofzoiets zijn.[/quote]

Lul niet stefan.. Wat ik heb gehoord tot nu toe wat ze een beetje willen is niet frontliner en josh en wesz :D
S
Timmer wrote:
haghorst spektakel

Benieuwd wat ze dit jaar daarmee doen ivm decibel :(. Zal wel iets van Fronltiner, Josh & Wesz ofzoiets zijn.
Lul niet stefan.. Wat ik heb gehoord tot nu toe wat ze een beetje willen is niet frontliner en josh en wesz :D
Weet ik, mss vandaag eens vragen in haghorst.