Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 03:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tnx allemaal! Was echt super om te mogen draaien in the Matrixx! Sowieso ook een erg lekker sfeertje door de fantastische kleding haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 11:36 
 

Komt hij nog free dan? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bazenplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hou van avond hun youtube kanaal in de gaten;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Delcone schreef:
Hou van avond hun youtube kanaal in de gaten;)

en waarom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
Delcone schreef:
Hou van avond hun youtube kanaal in de gaten;)

en waarom? :P


Dan kom je er achter xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delcone schreef:
Forbidden Phobia schreef:
Delcone schreef:
Hou van avond hun youtube kanaal in de gaten;)

en waarom? :P


Dan kom je er achter xd

Er komt een aftermovie van de avond van Solutio and the I's met dit nummer eronder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:49 
 

Citaat:
Er komt een aftermovie van de avond van Solutio and the I's met dit nummer eronder.


Dan ga ik hem wel in de gaten houden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

IvoLovesWillemii schreef:
Citaat:
Er komt een aftermovie van de avond van Solutio and the I's met dit nummer eronder.


Dan ga ik hem wel in de gaten houden :thumbsup:


Idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

nummer komt in ieder geval nier uit of free ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker



Hier is ie dan! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ZIEKELIJK :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat klinkt dat verdomde lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bepaalde stukken doen me wel heel erg aan 2.17 denken. :P Ben er niet heel erg weg van, klinkt als een lange mid-intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:20 
 

Dakpan schreef:
Bepaalde stukken doen me wel heel erg aan 2.17 denken. :P Ben er niet heel erg weg van, klinkt als een lange mid-intro.


Harde track, minder dan verwacht!

Behalve de mario geluidjes is er niet veel van over :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Haha ik vind hem wel vet eigenlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt heeeeeel vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Die Mario Kart 64 vocals doen het hem wel hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:29 
 

Echt een bazennummer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem vet :D
Doet idd wel erg aan 2.17 denken, maar daar wordt die niet minder om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:41 
 

Lol op 2:30. Is dat een Hardtraxxer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:19 
 

Luister hem nu al voor de 15e keer achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat een plaat he. Zo vet die sounds van mario er doorheen :) Echt geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hele dikke dj tool zeg :woot:
die mario stukjes maken het compleet maar de rest erom heen klinkt zeker vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 02:33 
 

Release please! :cry:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks