Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Tnx allemaal! Was echt super om te mogen draaien in the Matrixx! Sowieso ook een erg lekker sfeertje door de fantastische kleding haha :D


Wanneer free release ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind hem ondertussen al briljant :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik vind hem ondertussen al briljant :D


Geniaal dit idd! :woot:

Ook als een achterlijke hier op staan beuken bij XXL
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 09:54 
 
Hardtraxx Newbie

Wanneer komt de Free?? (als tie free komt) Wil hem heeeeeeeeeeeeel graag volgenden week zaterdag draaien!!! :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kippenvel :D

Klinkt weer geweldig dit, leuk gedaan met die sounds en 't beukt gewoon weer lekker door.

Zou idd wel vet zijn als ie free komt, wil deze wel vaker horen namelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Shade schreef:
Wanneer komt de Free?? (als tie free komt) Wil hem heeeeeeeeeeeeel graag volgenden week zaterdag draaien!!! :woot: :thumbsup:


Dat dus, wat een heeerlijke plaat. Laat hem alstjeblieft voor t weekend uitkomen kan ik m op aszesment contest draaieng :D Anders op beatbusters :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Die kicks :drool:


Idd wat een geniale tool is dit zeg! Ik weet zeker als die vanavond gedraaid gaat worden bij 100% H.O.T. Hardstyle On Tour dat die snoeihard gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is deze nu al uit of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

CaptainObvious69 schreef:
is deze nu al uit of niet?

Nope :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:46 
 

Iedereen even solutio & the i's liken op facebook, dan kunnen we met carnaval genieten :thumbsup:
https://www.facebook.com/solutiotheis/p ... 0%E2%80%A6
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

tool (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 10:47 
 
Hardtraxx Elite

Geniaaal! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:41 
 
Hardtraxx Addict

Hebbeeeeeeeeeeen, wat een heerlijk simpel maar gigantische beukplaat! :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 12:44 
 
Hardtraxxer

Haha al paar keer geluisterd nu, heerlijk zeg, dikke glimlach op m'n gezicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite

Morgen komt deze mischien free :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solutio op Facebook:

Bitches be like... where is my Mario & Luigi tool????

Well still making some small adjustments to the Mario & Luigi tool. Tomorrow we will upload it.

Sorry for the delay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 22:38 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk dat deze free komt, maar ik zou 10 keer vrolijker worden als de Decibel DJ Tool free gereleased wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes! Deze is geniaal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Leuk dat deze free komt, maar ik zou 10 keer vrolijker worden als de Decibel DJ Tool free gereleased wordt!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:19 
 
Hardtraxxer

:woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/gratis-tracks-hs/solutio-the-i-s-mario-luigi-dj-tool-t34155.html

:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks