Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld zeg, klinkt echt dik! :woot: Die vocal in de break vind ik alleen wel heel erg slecht klinken... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 01:06 
 
Hardtraxx Newbie

WA IS DI DAN VOOR SLACHTWERK :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 02:24 
 
Hardtraxx Newbie

hij mag wel eerst ff leren afmixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

:woot: VET

Wel iets te lange break, al is ie wel vet bedacht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:19 
 
Hardtraxx Veteran


Wat is dit heerlijk man. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is die shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

Regain :worship: Zeker een naam om in de gaten te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Break wat saai en veels te lang. Verder heerlijk beuk geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:05 
 

Lekker plaatje met een biertje in de hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker plaatje met een biertje in de hand



haha ! ja indd moet gezellig zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 16:29 
 

Genieten toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lekker plaatje met een biertje in de hand

Haha held! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! :worship:
Alleen die break wel echt lang idd. Nog nooit van die lui gehoord maar klinkt goed! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Regain :worship: Wat een drive zitten er altijd in zijn/hun platen. Wil deze, net zoals For Real :loving: , heel graag hebben!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 20:06 
 
Hardtraxxer

zeker een fan van zijn stijltje, weer zo'n heerlijke ramtrack en mensen, dit is de long break mix he dus we kunnen nog een andere versie verwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 21:40 
 
Hardtraxxer

dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lekkere track :yes:

Herken hem van 'Play a Game', geniale anti climax.

OT: Dat hij lekker zo doorgaat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb een edit van hem gekregen zonder lange break! Regain is een Held!

ook For real is super dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:51 
 

Eclipse schreef:
Ik heb een edit van hem gekregen zonder lange break! Regain is een Held!

ook For real is super dik

Zet ff online dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

Eclipse schreef:
Ik heb een edit van hem gekregen zonder lange break!


Is geen edit, is gewoon een andere mix versie. Ik heb hem ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^^ heel fijn plaatje! Wil nu ook wel graag die mix zonder de break
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bass staat echt veel te hard in verhouding tot de rest, ik moet mn sub zachter zetten om fatsoenlijk naar deze track te kunnen luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik! Kick mag nog wel wat aan gesleuteld word. Ik wil een Titan remix van deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 20:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hier inmiddels al wat meer over bekend? Vind deze track nergens meer terug op internet! :cry:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks